'Kom, we gaan douchen.' Ik neem zijn uitgestrekte armen aan en hij helpt me omhoog. De heerlijke god tilt me op en ik kan nog net mijn beha uit het water vissen, voordat hij met mij in zijn armen naar het strand loopt. Niet naar de ligstoel, maar richting de schuur. Hij zet me in het gras en zoent me hartstochtelijk. Zijn tong speelt een dominant spel met de mijne en ik doe mee, duw zijn tong aan de kant net zoals hij met de mijne doet. Al zoenend leidt hij me verder en als hij stopt merk ik pas dat we bij de buitendouche zijn. Hij draait aan de knoppen en er komt koud water uit. Een verlichtende zucht verlaat mijn keel en net voordat ik Lucian er onder wil trekken, wordt het water warmer. Ik hang mijn beha over de zwarte marmeren muur, waar de douchekop in zit, en hang mijn slipje er ook bij, zodat ze kunnen drogen. Lucians vingers glijden zo licht als veren tussen mijn benen door en ik kreun als hij heel kort mijn clitoris aanraakt. Ik zal hem ook gaan plagen, eens kijken wat hij daarvan vindt. Mijn handen leg ik in zijn hals en glijd naar zijn borstkas, waar ik mijn nagels in zijn huid druk. Niet te hard natuurlijk. Ik kras over zijn borstkas naar zijn buik en hij kreunt van plezier. Ik weet dat hij dat leuk vindt en ik vind het ook erg leuk om iets later alle rode strepen op zijn huid te zien. Grijnzend pakt hij mijn polsen beet en draait ze om, legt ze op mijn rug en houdt ze daar vast. Hij komt tegen me aanstaan en houdt zijn gezicht boven de mijne, kust me nét niet. Ik zet mijn gewicht op mijn tenen en kus hem, voel me zo net een verlegen tienermeisje. 'Ik denk dat het tijd is om seks te hebben.'
'Ja! Eindelijk!' Breng ik uit van opluchting. De man lacht vermaakt en geeft me een speelse tik op mijn kont, waarna hij me loslaat. Ik was me tussen mijn benen en spoel vlug alle zand van me af. Lucian zet de douche uit als hij zich ook gewassen heeft en tilt me op, zodat ik in zijn armen lig. Ik sla mijn armen om zijn nek en leg mijn hoofd tegen zijn borstkas. Hij neemt me mee naar binnen, de krakende trap op en de gang zet hij me neer. Onze tassen staan hier ook al.
'In welke kamer gaan we slapen?' Lucian tilt de tassen op.
'Die met uitzicht op het meer.' Ik pak zijn hand en neem hem mee de kamer met het kingsize bed. Hij zet de tassen in de hoek neer en ritst de donkerblauwe open. Ik kijk in de kast die in de slaapkamer staat en zie handdoeken liggen. Die kan ik wel gebruiken. Ik sla een grote handdoek om me heen en ga op het bed zitten om me er mee af te drogen. Mijn haar drogen met deze mega handdoek is niet erg makkelijk, maar het wordt er wel droog van.
'Doe je ogen eens dicht.' Zegt Lucian als hij gevonden heeft wat hij in de tas zocht. 'En niet stiekem kijken, want dan krijg je die acht klappen op je kont, die je nog steeds tegoed hebt.' Gehaast sluit ik mijn ogen en focus me op het dichthouden van mijn oogleden. Ik voel het bed naast me ingedrukt worden en het verplaatst naar achter me. Zijn handen liggen op mijn heupen en hij kust mijn schouder. Kippenvel verspreidt zich over mijn lichaam en ik ril. 'Heb je het koud?'
'Nee.'
'Oké, zeg het wel als er iets is. En ook als je iets niet wil.'
'Zal ik doen.'
'Hmm.. Kitten?'
'Ja?' Ik richt mijn gezicht naar het geluid en wacht tot hij weer praat.
'Ik heb je nog nooit gevraagd naar de dingen die je niet wil doen met seks.'
'Eh, niet dat ik zo weet..' Waar wil hij heen met deze vraag? 'Ik heb niet echt ervaring, dus ik heb geen idee wat ik wel en niet wil. Dus voor het meeste ben ik wel in, denk ik.'
'Zeker weten? De laatste keer dat..' Zijn hand glijdt over mijn bil naar mijn sterretje en ik verstijf. Mijn ogen schieten open. '..ik te dichtbij kwam reageerde je ook zo.'
Onzeker kijk ik hem aan. 'Doet dat niet pijn?' Als je de reacties van anderen op internet leest, zie je dat het ze altijd pijn doet.
'Voor iemand die onervaren is kan het meer pijn doen dan bij een ervaren iemand. Maar er zijn genoeg dingen die het minder pijnlijk maken. Glijmiddel, spierontspannende crèmes en met het gebruik van speeltjes die in diameter toenemen. En veel geduld.' Zijn handen glijden naar mijn middel. 'Maar als je nog niet of helemaal niet wil, is dat geen probleem, liefje. Ik doe niets wat je niet wil.' Het is misschien een poging waard.. Ik vertrouw er wel op dat hij voorzichtig zal zijn, maar zelfs dat betekent niet dat het geen pijn zal doen. Zou deze pijn ook opwindende pijn kunnen zijn? Net als slaan?
'We kunnen.. het proberen?' De twijfel is in mijn stem te horen.
'Je hoeft het niet te doen om mij een plezier te doen, schatje.' De man pakt mijn handen.
'Ik wil het wel proberen. We kunnen altijd stoppen als het wel pijn doet..'
'Goed. Maar zeg het wel als je het niet meer wil en ook als je pijn hebt.' Lucian gaat van bed af, opent de donkerblauwe weekendtas en haalt er een paar dingen uit. Ik kan niet geloven dat ik dit echt ga doen! Het is zo eng, maar aan de andere kant ook superspannend en opwindend! Hij legt een paar dingen bij me op bed en duikt weer de tas in. Anaalglijmiddel met ontspannend effect en een klein zwart speeltje meteen breder bolletje op de bovenkant en een platte onderkant, een buttplug. O lord, waar begin ik aan?
JE LEEST
Geselecteerd [OP18+] & AU: Gekozen [OP18+]
Romance'Dan zie ik je vanzelf wel.' Lisa is nog niet de hoek van de gang om of de deur in de hoek gaat open waarna er een lange man met kort, donker haar de kamer uitloopt. 'O hey, je komt als geroepen.' Ineens is de vrouw verandert in een flirterig tiener...