'Ja, ik weet het zeker.' Ik hou mijn handen met mijn pinken tegen elkaar aan, tussen ons in, zodat hij ze makkelijk kan vastmaken met de sjaal.
'Zeg het als je iets niet wil doen of wanneer je iets niet fijn vindt.' De man draait me weer om, met mijn rug naar hem toe, en legt mijn armen op mijn rug, maakt mijn pols aan de elleboog van de andere arm vast. 'Nog steeds oké?'
'Ja, als er iets is hoor je het.' Als reactie op mijn bevestiging legt hij de derde sjaal op mijn ogen, wikkelt het dubbel om mijn hoofd en maakt het vast op mijn achterhoofd. Zijn lippen zuigen zich weer vast in mijn hals en met zijn lichaam duwt hij me met mijn buik het matras in. Mijn kont steekt zo de lucht in en hij maakt een spoor van kusjes en beetjes naar mijn billen. Met zijn handen grijpt hij mijn billen en heupen stevig vast, voordat zijn hand tussen mijn benen glijdt en mijn vocht over mijn vrouwelijke delen verspreidt. Zijn mannelijkheid steigert tegen de binnenkant van mijn bovenbeen, is steenhard. Het is duidelijk dat hij hier erg van geniet. Dat kan ik me wel voorstellen, ik vind het tot nu toe ook erg leuk en opwindend. Ik kreun het uit van het heerlijke gevoel en geef een gilletje als de man me op mijn kont slaat. Nog een flinke tik volgt en de geslagen plek brandt.
'Ben je er klaar voor?'
'Ugh, ja!' Laat ik weten. Lucian gaat rechtop zitten en tilt mijn heupen iets hoger. Hij spuugt, waarschijnlijk op zijn hand om zijn erectie vochtig te maken, en een paar seconden later voel ik hem langzaam in me glijden, tot zijn heupen mijn kont raken. Ik kreun van zijn lengte en dikte, hij rekt me erg uit omdat ik zijn grootte niet gewend ben. Nadat hij een paar keer rustig gestoten heeft voert hij het tempo op en beweegt redelijk hard. Het duurt niet lang voordat ik niet meer kan wachten om klaar te komen. Ik was van tevoren ook al zo opgewonden! 'Lucian, laat me alsjeblieft zo klaarkomen.' Smeek ik als de spanning erg hoog opgebouwd is.
'Wat geil als je dat zo zegt.' Hij geeft me weer een felle slag op dezelfde, al pijnlijke bil en ik slaak een kreet. Schattig lacht hij en zet zijn handen bij mijn hoofd. 'Je zal nog even moeten wachten, Kitten.' Fluistert hij bij mijn oor. De man bijt zacht in mijn oorlel en in mijn nek. Met één hand kneedt mijn borst en de andere hand glijdt naar mijn clit. De hand op mijn borst schuift naar mijn keel, die stevig omsloten wordt terwijl zijn andere hand over mijn clit veegt. Ik kreun, maar door mijn deels dichtgedrukte keel is er haast geen geluid te horen. De grip verstrakt en hij stoot zich hard en ruig in me, wat me luid laat kreunen. Genadeloos beweegt hij en ik kan niet anders dan zijn stoten ontvangen en kreunen.
'Lucian!' Gil ik als ik bijna ontplof van de spanning. Dan laat hij me los en stopt hij met het strelen van mijn clit. Diep adem ik in, haperend van het weinige lucht dat ik even kreeg. De man grijpt mijn billen weer beet en trekt me harder naar zich toe terwijl hij zich juist harder naar mij toe stoot, komt zo onmogelijk diep in me. Ik hou het niet meer vol en gil het uit bij elke beweging die hij maakt. Niets kunnen zien maakt het alleen maar geiler.
'Je voelt zo geweldig lekker, Kitten.' Hij laat zijn hand door mijn haar gaan en trekt mijn hoofd naar achteren, zodat mijn rug hol wordt. Dit is niet comfortabel, maar ó zo fijn. 'Te lekker.' Lucian laat zich uit me glijden en helpt me met omdraaien, legt me op mijn rug neer. Hij neemt plaats tussen mijn benen en laat zijn mannelijkheid diep in me verdwijnen. Meteen begint hij hard te stoten en laat hij zijn vingers over mijn clitoris gaan. Door al deze standjes en handelingen van Lucian ben ik zo opgewonden dat het hem geen enkele moeite kost om me te laten klaarkomen. Na een harde kreun ontspant mijn lichaam volledig en kan ik niet anders dan zuchten van genot als hij door blijft gaan voor zichzelf. Het duurt niet lang voordat ook hij zijn hoogtepunt kreunend bereikt en ik zijn trots in me voel samentrekken van de ontlading. Zijn lippen vinden de mijne en hij kust me liefdevol. 'Kitten..' Lucian gaat anders zitten. 'Draai je hoofd eens en doe je mond open.' Ik heb meteen door wat hij wil en het bloed stijgt naar mijn wangen. Dit heb ik nog nooit gedaan! Straks kan ik het niet! Toch doe ik wat hij vraagt en open mijn mond. Ik voel hem dichterbij me komen en even later voel ik zijn eikel tegen mijn lippen. Mijn hart klopt in mijn keel. O mijn god! Ik kan dit wel. Zo moeilijk kan het niet zijn. Met mijn tong lik ik aan zijn eikel en proef de combinatie van allerlei smaken. Zoet, zout, zuur en bitter. Het is niet echt vies te noemen. Vreemd, dat is het meer. Ik laat zijn mannelijkheid verder in mijn mond gaan en begin hem schoon te likken en zuigen. De man kreunt en legt zijn hand op mijn achterhoofd, vlecht zijn vingers in mijn haar. Na een tijdje krijg ik last van mijn nek door de houding en vind dat hij wel schoon genoeg is. 'Kitten, je bent zo geweldig.' Zijn woorden laten me blozen. Lucian drukt zijn lippen ruig op de mijne en we zoenen kort. 'Zal ik je maar losmaken?'
'Ja, het is nu wel leuk geweest.' Ik voel hoe hij de stof om mijn armen losmaakt en daarna de sjaal om mijn hoofd ook. Na een diepe zucht ga ik rechtop zitten en Lucian neemt me in zijn armen.
'Hoe vond je het?' Lieflijk zet hij zijn lippen in mijn hals en streelt hij mijn rug en borsten.
'Fantastisch. Dit wil ik echt wel vaker doen.' Zeg ik terwijl ik nog helemaal in extase ben.
'Dat komt goed.' Lucian zoent me ruw en gaat even later met zijn armen achter zijn hoofd liggen. Ik ga gedeeltelijk op hem liggen en kus zijn borstkas, wordt gekriebeld door de haartjes en geniet.
JE LEEST
Geselecteerd [OP18+] & AU: Gekozen [OP18+]
Romansa'Dan zie ik je vanzelf wel.' Lisa is nog niet de hoek van de gang om of de deur in de hoek gaat open waarna er een lange man met kort, donker haar de kamer uitloopt. 'O hey, je komt als geroepen.' Ineens is de vrouw verandert in een flirterig tiener...