'Fuck, de soep!' Ik val uit bed als ik te snel wil opstaan en vlieg de trap af met mijn kamerjas die aan mijn deur hing, de keuken in. Opgelucht dat er niets overgekookt is haal ik de deksel van de pan. De soep kookt, waarschijnlijk al erg lang, en ik zet de pit van het fornuis uit. 'Zin in eten?' Vraag ik als Lucian ook de keuken in loopt, in alleen een boxer. Oh, wat is hij toch lekker!
'Alleen als ik jou als toetje krijg daarna.' Hij komt tegen mijn rug aanstaan en glijdt met zijn handen onder mijn kamerjas, over mijn buik en borsten.
'Verleidelijk.' Met een verlegen lach lepel ik de soep in twee kommetjes.
'Dank je, liefje.' De man neemt een kom van me over en volgt me naar de woonkamer.
'Hoe laat moet je morgen werken?' Ik zet de tv aan en neem plaats op de bank. Lucian komt naast me zitten en trekt een kleedje over ons heen.
'Half negen is mijn eerste afspraak.'
'Dan moeten we het maar niet te laat maken vanavond.'
'Verstandig, het is nu alweer negen uur.'
'Blijf je slapen?' Vraag ik met rode wangen.
'Als je dat wil, dan blijf ik graag slapen.'
'Anders vroeg ik het niet.' Speels bijt ik op mijn lip en kijk hem uitdagend aan.
'Als je niet weer keihard genomen wil worden, moet je vooral niet op je onderlip bijten.'
'En als ik dat wel wil?'
'Dan neuk ik je met alle plezier nog een keer.'
'Hmm, weer zo'n verleidelijk aanbod.'
'Daar kan je haast geen nee tegen zeggen.' Speelt hij het spelletje mee.
'Nee, dat kan ik inderdaad niet.' Sensueel kus ik zijn lippen, laat hem verlangen naar meer voordat ik verder ga met het eten van mijn soep.
'En wat denk jij te gaan doen?' Lucian slaat zijn armen om mijn middel en trekt me terug tegen zich aan als ik uit bed wil stappen.
'Me klaarmaken om te slapen.'
'Dat dacht ik niet. Ik ben nog niet klaar met je.'
'Oh, dit was alleen even een eet- en adempauze?'
'Correct.' Gemaakt gemeen lacht hij. 'Kom jij eens bovenop, liefje.' De man helpt me mijn benen aan weerszijden van hem te plaatsen. Ik zet mijn gewicht op mijn knieën en voel zijn erectie in me gaan. Met een kreun ga ik zitten en hij glijdt dieper in me. Hij vult me echt zo goed. Nog steeds is hij iets te groot voor me. Zelfs na zoveel voorbereiding en al bezig zijn met seks voor langere tijd. Ik beweeg mijn heupen en hoor Lucian kreunen. Het laat me zo goed voelen als hij laat horen dat hij het lekker vindt. Hij legt zijn handen op mijn heupen en drukt me harder omlaag. Ik zucht als hij daardoor tegen mijn baarmoedermond aankomt, maar het is niet zo vervelend dat ik moet stoppen. Hij gaat rechterop zitten en hij pakt mijn borsten vast, kust ze en neemt zoveel mogelijk van mijn borst in zijn mond. Ik kreun van genot en leg mijn handen op zijn hoofd, laat mijn vingers door zijn haar gaan. 'Ik hou het niet lang meer vol, Kitten.' Hij veegt met zijn duim over mijn clit en meteen voel ik mijn orgasme ook opkomen. Het was alleen om te plagen, omdat hij zijn duim na een paar seconden alweer weghaalt en me stil laat zitten. Ik sla mijn armen om zijn nek en schouders en kus hem. Direct zoent hij me ruw terug en begint me weer over zijn erectie te bewegen.
'Ik oh- voel je zo g- ooh oooh!' Ik kan geen woorden meer uitbrengen en zet mijn nagels in zijn schouders. Lucian laat een grommende kreun los en met zijn andere hand grijpt hij mijn bil stevig vast. Hij geeft me een tik op mijn kont en ik laat een gilletje los. Lucian kust mijn hals en verplaatst een hand naar mijn clit, om die te stimuleren. Meteen voel ik mijn hoogtepunt weer aanwakkeren vanuit mijn buik en leg mijn hoofd op de man zijn schouder. Kreun na kreun vult de ruimte en beide worden we alleen maar geiler van onze geluiden.
'O god, ik hou dit echt niet meer vol.' Lucian tilt me van zijn schoot af en legt me op het matras. 'Draai je om.' Ik ga op mijn buik liggen, met mijn armen naast mijn borsten. De man zet een knie in het matras naast mijn heup, de voet van zijn andere been bij mijn schouder en trekt me aan mijn heupen omhoog. Zo laat hij me over zijn stijve bewegen en stoot ondertussen zelf ook naar beneden, om zo diep mogelijk in me te gaan. Hij gromt van genot als hij zijn zaad in me stort. Met een hoorbare zucht legt hij mijn heupen neer en kust mijn rug en schouders liefdevol. 'Kom weer op je rug liggen.' Hij helpt me omdraaien en duwt mijn benen open. Nog geen seconde later verstopt hij zijn gezicht ertussen en likt mijn clit en schaamlippen alsof zijn leven ervan af hangt. Het heerlijke gevoel laait weer op in mijn onderbuik en de kreunen rollen over mijn lippen. Lucian brengt zijn vingers erbij en dat is het enige wat ik nodig heb, meteen kom ik klaar en mijn lichaam schokt. 'Goed zo, schatje.' Hij trekt me in een omhelzing en legt de deken om ons heen.
'Dat was-' Ik adem diep in als ik even licht in mijn hoofd word. 'Zo fijn.'
'Jij bent fijn, Kitten.' Hij gaat liggen en ik leg mijn hoofd op zijn warme, bezwete borstkas. Zijn hartslag gaat als een gek tekeer en ik voel het kloppen tegen mijn gezicht. Mijn hart slaat net zo zwaar van de inspanning. 'En hoe vond je het voorproefje?'
'Dit was nog maar het voorproefje?'
'Was het te veel voor een eerste keer?' Geschrokken kijkt hij me aan.
'Nee, absoluut niet. '
'Ik ben niet over je onbekende grenzen gegaan?'
'Nee, ik had meer kunnen hebben, maar het is een goed beginpunt.' Stel ik hem gerust.
'Dan kunnen we de volgende keer iets verder gaan en misschien wat andere dingen proberen.' Lucian drukt een kus op mijn voorhoofd. 'Je mag je nu wel gaan klaarmaken.'
'Ja? Weet je dat zeker?' Ik duw me omhoog in het matras en steun op mijn elleboog.
'Pas maar op of ik verander van gedachten en hou je de hele nacht vast.'
'Dat mag je sowieso wel doen.' Ik schiet uit bed en ga naar de badkamer op de overloop. De man loopt de trap af en ik hoor hem naar de wc gaan. Als hij klaar is ga ik ook en kruip daarna heerlijk tegen hem aan in bed, met zijn armen om me heen.
JE LEEST
Geselecteerd [OP18+] & AU: Gekozen [OP18+]
Romantizm'Dan zie ik je vanzelf wel.' Lisa is nog niet de hoek van de gang om of de deur in de hoek gaat open waarna er een lange man met kort, donker haar de kamer uitloopt. 'O hey, je komt als geroepen.' Ineens is de vrouw verandert in een flirterig tiener...