'Oh, mijn tepels zijn zo gevoelig.' Breng ik uit van genot. Ik voel hem in me komen en kreun weer van het heerlijke gevoel. Meteen beweegt hij op een flink tempo en ik voel mijn orgasme al aankomen. Aan zijn geile geluiden te horen, duurt het voor hem ook niet lang meer.
'Je voelt zo geweldig, Kitten.' Lucian kreunt en ik voel zijn mannelijkheid pulseren. 'Ik wil zó graag in je mondje klaarkomen. Vind je dat goed?'
'Ja, doe het.' Ik ben benieuwd hoe dat is. Hij laat zich uit me glijden en ik ga rechtop zitten. De man pakt lichtelijk ruw mijn haar vast en brengt zijn geslachtsdeel naar mijn lippen. Ik open mijn mond en zuig aan zijn eikel terwijl hij met zijn vrije hand met mijn tepel en borst speelt. Ik laat hem zo ver mogelijk in mij mond gaan als me lukt en blijf door mijn neus ademen. Na een paar seconden heb ik het gevoel te moeten kokhalzen en geef zijn eikel weer aandacht met mijn tong.
'Hmm Kitten, je doet het zo lekker.' Brengt hij met een kreun uit. Ik voel zijn geslachtsdeel pulseren en nog geen seconde later glijdt er een warm goedje over mijn tong. Lucian drukt kreunend mijn hoofd dichter naar zich toe en ik concentreer me op mijn ademhaling om het vol te houden. Gelukkig laat hij los voor ik het niet meer kan volhouden en slik zijn zaad door. Het is een mengeling van allerlei smaken. Bitter, zuur, zoetig.. Apart. 'Nu jij nog.' Hij komt tussen mijn benen zitten en trekt me naar onderen, zodat ik kom te liggen. Lucian kijkt om zich heen en pakt de handdoek waarmee ik me vanmiddag afgedroogd had. Hij legt het dubbelgevouwen onder mijn kont. Waar zou het voor zijn en wat is hij van plan? Vol overgave duikt hij tussen mijn benen en blaast zijn adem tegen mijn vrouwelijke delen, waardoor ik een kreun van plezier loslaat. Met zijn tong draait hij rondjes tegen mijn clit en ik kreun het uit van genot als ik twee vingers in me voel gaan. Hij lijkt te zoeken naar een bepaald plekje en als hij die gevonden heeft drukt hij er tegenaan. Ik krijg het gevoel alsof ik moet plassen, maar ik ben nog geweest voordat we begonnen met zoenen op de bank.
'Fuck, ik moet plassen.' Laat ik weten.
'Nee, je hoeft niet. Maar nu weet ik wel dat ik op de goede plek zit.' Hij stopt even met drukken en het gevoel alsof ik moet plassen verdwijnt.
'Ik denk dat je gelijk hebt, het gevoel is nu weg.'
'Dat gevoel is even wennen. Daarom ook de handdoek.' Lucian gaat verder met het verwennen van mijn clit en beweegt zijn vingers weer in me. Het gevoel dat ik moet plassen welt op en ik besluit het zo goed mogelijk te negeren. Ik focus me op het gevoel dat Lucian me geeft en merk al snel dat mijn orgasme opkomt. Het voelt anders dan eerdere keren, maar ik laat hem zijn gang gaan.
'Ik heb echt het gevoel alsof mijn blaas vol zit.' Hij haalt zijn tong van mijn clit en laat zijn de duim van zijn vrije hand dat overnemen.
'Probeer het te negeren, er gebeurt niks. Geloof me.' Hij zal dit wel vaker gedaan hebben en dus zal ik hem maar vertrouwen. Nu ik het gevoel dat ik naar de wc moet negeer, voel ik mijn orgasme nog sneller opkomen.
'Lucian, ik ga- Oh my- Ah!' Het gevoel dat ik ga klaarkomen blijft maar opbouwen en is veel heftiger dan normaal. Ik span mijn spieren aan en kom dan met een harde kreun zo intens klaar dat er allemaal vocht uit me vloeit. Ik schrik er van en kijk meteen wat het is.
'Niks aan de hand, Kitten. Het is alleen geurloos vocht. Niets anders.' Stelt Lucian me gerust, waarna hij me droogt met de droge kant van de handdoek. De handdoek is zeiknat van wat er net gebeurde. 'Ik ga je zoveel vaker laten squirten nu ik weet dat je het zo makkelijk kan.' Zegt hij trots. Liefdevol drukt hij zijn lippen op de mijne en maakt zich veel te snel los van me. Lucian zoekt mijn shirt en slipje naast het bed en geeft ze aan mij als hij ze gevonden heeft. Hij doet zijn boxer aan en gaat in bed liggen.
'Ik ga nog even naar de wc.' Zodra ik dat gedaan heb, ga ik naast hem liggen en neemt hij me stevig in zijn armen. Zo blijven we lang liggen .
'Ik wil alleen nog seks met jou, Kitten. Je bent zo geweldig dat ik er geen woorden voor heb.' Mijn wangen worden rood van wat hij zegt en ik voel mijn hele lichaam warm worden.
'Ik wil ook nooit seks met een ander dan jou.' Ik zie de man schattig lachen en hij drukt zijn lippen op de mijne. Na een intieme zoen zegt hij dat we moeten gaan slapen.
'Welterusten, liefje.'
'Welterusten.' Ik ga op mijn zij liggen en Lucian komt tegen me aanliggen. Ik voel dat zijn mannelijkheid nog steeds hard is. Wat voelt dat toch heerlijk.
JE LEEST
Geselecteerd [OP18+] & AU: Gekozen [OP18+]
Romance'Dan zie ik je vanzelf wel.' Lisa is nog niet de hoek van de gang om of de deur in de hoek gaat open waarna er een lange man met kort, donker haar de kamer uitloopt. 'O hey, je komt als geroepen.' Ineens is de vrouw verandert in een flirterig tiener...