#SOLMUŞMÜREKKEP

13K 557 362
                                    

New York'tan herkese selam! Nasılsınız?

Ben heyecanlıyım çünkü yepyeni bir kurgu ile karşınızdayım :) Yeni kurgu yayımlayıp yarım bırakan bir yanım olduğunu bildiğinden size daha duyurmadan önden bölümleri yazıp biriktirdim.

Sizi çok bekletmemek ve yaz tatilinizi değerlendirmeniz için de her hafta iki ya da üç bölüm yayımlayarak kitabı Eylül-Ekim gibi Wattpad üzerinde bitirme niyetindeyim.

Umarım kurguyu beğenirsiniz ve lütfen bol bol yorum yapın ki heyecanımı yitirmeyeyim.

Seviliyorsunuz

- M

#SOLMUŞMÜREKKEP

Aşk sizler için ne anlama geliyordu? Ya da nasıl bir şeydi? Nasıl hissettirirdi? Sonuçta herkes için farklı bir deneyimdi. Kişinin zevkine ve karakterine göre değişen bir şeydi. Ama ben size kendi aşkımı ve deneyimimi anlatmak istiyorum.

Aşk benim için neydi?

Aşk benim için zamanında yazılmış, iletilmeyen ve sonunda solmuş bir mürekkepti. Mürekkebi ilk kağıtla buluşturduğum an onu gördüğüm andı. Bir mektup yazdım aşkımı anlattığım fakat sonra mektubu ona vermedim. Kalbimin en deriliklerinde saklayıp gizleyerek solmasını izledim.

Yani aşk aslında benim için dokunulmaması gereken uzaktan izlemeye razı gelinen bir duyguydu.

Aşk karşılık bulunca güzel olur demeyin. Beni sevmiyor diye ağlamak istemiyordum. Ben sadece onu seviyordum. Bu da bana yetiyordu. Neden böyle düşündüğümü de yaşadığım hayatı benimle keşfettiğinizde anlayacaktınız.

Hikayemi okuduğunuzda belki, "Bu kız salak mı?" diyecektiniz belki de, "Ben de öyle hissetmiştim," diyeceksiniz. Bu, tamamen size kalmış bir şey.

Ben sadece solmuş mürekkebimin geçirdiği anları sizlere sunmak isterim.

✍🏻

Kısa bir giriş yaptık ve şimdi birinci bölümü okumak için kaydırma vakti : )

Buraya başlama tarihinizi bırakın bir de final bölümüne eklerim böyle ne kadar sürede bitirmişsiniz/bitirmişim görelim 🥹

SOLMUŞ MÜREKKEPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin