BÖLÜM 29 - REGIONAL 3

2.9K 360 451
                                    

Hello canımlar nasıllar :)

Bu bölüm yakıcı bir bölüm haberiniz olsun. Mendiller hazırlansın.

Bundan sonra iki bölüm gelecek sonra çekiliş ve Ahmet'in ağzından hikaye ile ilk kitabı sonlandıracağız :) Merak etmeyin kitabın çıkışı ile ilk kitabın finali aynı dönemlere denk gelecek ki spoiler çok olmasın.

Bir de! İmzalara başlıyorum. İstediğiniz şehirleri lütfen yazın :)

Yorum ve oylarınızı bekliyorum.

Seviliyorsunuz

-M

🕊️

Can ile yaşadığımız olaydan sonra Hürü aniden fenalaşmıştı.

Yersen.

Hatta o kadar güzel rol kesiyordu ki hocalar ambulansı çağırdılar ve Hürü'yü hastaneye götürdüler. Herkes telefonlarına sarılıp itiraf sayfasını doldururken ortada bir anda kaos çıktı ve FRC tarihinde bir ilk yaşandı, yarışma yarına ertelendi.

Sıralamayı belirleyen son yarışı yarın yapacak, ardından ittifaklar seçilip kaldığı yerden devam edilecekti.

Ve bunun olmasına sebebiyet veren kıvılcımı ben Can'ı öperek atmıştım.

Herkes etrafıma üşüşüp bir şeyler söylerken hepsinden kaçındım. Ne Can'ı ne Ahmet'i ne de diğerlerini görmek istiyordum. Can'dan anahtarlığı aldığım gibi odama kaçmıştım. Ada da Hürü'nün yanında olacağı için gelmeyeceğini biliyordum. Bunun rahatlığı ile deli gibi bağırıp tepindim ve herkese küfrederek içimdekileri boşalttım.

Sonra oturup ders çalıştım.

Saatler dokuzu gösterdiğinde telefonuma düşen uygulama bildirimiyle başımı kitaplardan kaldırmıştım. 1 Milyoncu'dan mesaj vardı.

1 Milyoncu: Bugünkü olaylara ne diyorsun?

Evet, ne diyorsun Nazlı? Ya da Fake Naz?

Naz: Valla ben de şaşkınım. Gerçi ikisi de BAL'dan o yüzden aralarındaki şeyi bilemem.

Naz: Sen ne diyorsun?

1 Milyoncu: Nazlı Can'a aşık değil. Kesin başka bir şey var.

Naz: Onları çok yakından tanıyor gibi konuşuyorsun.

1 Milyoncu: İkisiyle de konuşmuşluğum var.

1 Milyoncu: Seninle bile konuşmuşluğumuz olabilir. Bilemezsin.

Naz: Haklısın.

Naz: 1 Milyoncu?

1 Milyoncu: Efendim?

Naz: Artık birbirimize kim olduğumuzu açıklayalım mı? Çünkü bu iş sarpa sarmaya başladı gibime geliyor.

1 Milyoncu: Bence gerek yok.

Yazmaya devam ediyorken birden pusuda bekledi. Sonra bitmojii atlayarak kayboldu.

"Neydi bu şimdi? Ne yazacaktı?" diye sormaktan kendimi alamadım. Hayatımda gerçekten de sır ve gizli saklı işler istemediğimi fark ettim. Ondan ötesi 1 Milyoncu benimle konuştuğunu söylemişti.

SOLMUŞ MÜREKKEPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin