BÖLÜM 15 - PARA YARIŞI 2

2.9K 387 196
                                    

Hello! Siz demeden bölümün kısalığının farkındayım ve cuma ile pazar günü yeni bölüm gelecek diyorum!

Yorum ve oylarınızı beklediğimi ilettikten sonra ayrılıyorum.

Seviliyorsunuz

-M

🕊️

Sabah evden çıkarken gece uyuyamamış olmanın baş ağrısı ve siniri vardı. Devrim'in sözleri kulaklarımdan bir türlü geçmiyordu. Herkesin kendisinden korkmasını istiyordu ve bunu çok güzel sağlıyordu.

Otobüs durağına geldiğimde herkesin çoktan gelmiş olduğunu gördüm. Can, Hürü'nün yanında takılırken Ahmet ile Helya sohbet ediyordu. Devrim sırtını yaslamış yolu izlerken Ada da üzgünce Ahmet'i izliyordu.

Ada gibi duygularımı belli etmediğim çok mutluydum ama bir yanım da Ahmet ile konuşmak istiyordu. Gerçek ben olarak konuşup duygularımı anlatmak istemiyordum daha çok başkası olup söylemek istiyordum. Otobüs gelince tüm düşüncelerimi kenara atıp otobüse bindim.

Sorunsuz bir şekilde okula geldiğimizde Can sıra arkadaşım olmaya devam etti. Ne kadar zorlarsam zorlayayım bundan vazgeçmeyeceğini bildiğimden kaçmak yerine eğlenceye çevirmeye karar vermiştim.

"Hürü ile tekrar mı birliktesiniz?" diye sordum defterimi çıkarırken.

"Bizimki takılmaca ya."

"İtiraf sayfasında yine yer alacaksınız."

"Lütfen," diyerek bana döndü. "Mahallenin itiraf sayfası sensiz okulun itiraf sayfası bensiz olmaz." Ukala bir şekilde kendini işaret ederken gözlerimi devirdim.

Telefonuma bildirim düştüğünde ekranı açtım ve Ahmet'in snap attığını gördüm. Heyecanlanarak snap'e tıkladığımda sınıf tahtasını çekip attığını gördüm.

"Oha! Ahmet seni mi ekledi?" diye sordu telefonuma bakan Can.

"Özel mülkiyet," diyerek sınırımızı belli etmeye çalıştığımda esprimi anlayarak sırıttı ve, "Özel mülkiyeti siktim," dedi. Telefonu elimden alıp hesabıma baktı.

Şu an tuttuğu telefonda konuştuğu Fake Naz'ın da olduğunu bilseydi ne yapardı acaba?

"Kız bu skor ne? Ortaokula giden yeğenimin bile daha fazla skoru vardır." İki binlerde olan skorumla dalga geçerken telefonumu elinden aldım.

"Çok fazla arkadaşım yok," diye mırıldandım.

"Bak benimkine," diyen Can telefonunu çıkarıp skorunu gösterdi. Altı yüz binlerde olan skoru geleceğin 1 Milyoncu'su olabileceğine işaretti.

"İsmin ne ekleyeyim seni?" diyen Can cevap vermemi beklemeden telefonu tekrar alıp ismime baktı ve bir süre sonra beni eklediğine dair mesaj geldi. İsteğini kabul ederken bilgileri ortaya çıktı.

"Bana bak sırf skor kasmak için boş ekran ya da bir sürü boş ekran atayım deme anında silerim."

"Yüz skorum bence nasıl kullandığımı gösteriyor," dedim baygın bakarak. O da hak verip başını salladı. Hoca sınıfa girince önümüze döndük ve bir ders serüveni başladı.

👻

Bugün belediyenin düzenlediği yarışma olduğundan dolayı okul erken bitmişti. Bunu fırsat bilip kütüphanede ders çalışmaya gitmeyi planlarken canı sıkılan Can zorla yanında kültür merkezine götürmüştü. Yine tüm okul aynı otobüse binip merkeze geldiğimizde mahallelinin de geldiğini gördüm.

SOLMUŞ MÜREKKEPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin