BÖLÜM 23 - FİLM GECESİ 1

2.9K 369 878
                                    

Ay hello! Nasılsınız? Ben hastayım. Tansiyonum düşüp duruyor ve dişlerim kırılıyor.

Evet, yanlış okumadınız. Dişlerim kırılıyor! Ön dişimden sonra bugün arka dişim de kırıldı. Tansiyonumu yerlerden toplayamıyorum ama her şeye rağmen bölümleri sizlere yetiştirmek için çabalıyorum.

Bu bölümün Kısa olduğunun farkındayım. O yüzden Salı ve perşembe günü de yeni bölüm gelecek diyerek sizi bölümle baş başa bırakıyorum.

Seviliyorsunuz

-M

🕊️

Kafeye geldiğimde Efe ve Ece'yi odada bulamadım. Bundan istifade edip üzerimi değiştirerek koltuğa oturdum. Ahmet'ten gelen hediyemin Can'ın ellerinde olduğunu düşündükçe sinir krizi geçiriyordum.

Telefonuma bildirim gelince çantamdan çıkarıp açtım. Can'dan snap vardı. Fotoğrafı açtığımda anahtarlığımı elinde tutarak sırıttığını gördüm.

Can: Bu güzel bebeği istiyorsan benimle o filmi izlemen gerekiyor.

Can: Eee?

Can: Var mısın yok musun?

"Of Allah'ım! Onca olay arasında bir de şu çocukla sınıyorsun ya beni." Sinirle inleyerek başımı koltuğa yasladım. İnatçı herifin tekiydi ve benim kaçarım yoktu. Sinirle telefonu geri aldım.

Nazlı: Varım.

Nazlı hesabından çıkıp Naz'a girdiğimde Can, 1 Milyoncu ve Devrim'den mesajlar olduğunu gördüm. Az önce bana yazan Can'ın Naz'a ne yazdığını merak ederek tıkladım.

Can: Kız Feyko nasılsın?

Can: Öldün mü kaldın mı ses ver.

Naz: Hayırdır? Düne kadar küfrediyordun şimdi varlığımı mı özledin?

Onun hesabından çıkıp 1 Milyoncu'ya girdim.

1 Milyoncu: Film işini gerçeğe döksek nasıl olur?

Naz: Nasıl yani?

Ben hesabından çıkamadan Bitmojisi fırladı ve pusuda beklemeye başladı. Yazmaya başlayınca da ne yazacak merak ederek bekledim.

1 Milyoncu: Gerçekte izleyelim. Sinemaya.

Üstüne snap attı. Snap'i açtığımda bir korku filmi olduğunu gördüm.

Naz: Kabul etmeyeceğimi biliyorsun.

1 Milyoncu: Yer, mekân, koltuk her şey bana ait. Sana bilgileri buradan atacağım.

1 Milyoncu: Yine maske ve şapka takarsın.

1 Milyoncu: Kırma beni Naz.

Sinemaya gitmeyeli o kadar olmuştu ki. Ya da kendim için bir şey yapalı. 1 Milyoncu ile gitmek cezbedici bir teklif olduğu kadar korkutucuydu da. TAL'dandı ve biz muhakkak bir şekilde karşılaşmış olmalıydık. Tanıdık biri çıkmasından çok korkuyordum.

1 Milyoncu: Bu kadar düşünülecek ne var?

Naz: Emin olamadım sadece.

SOLMUŞ MÜREKKEPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin