Selammm! Pazar günü geldi yeni bölüm geldi :)) Nasılsınız? Ben birazcık hastayım ama yine de ayaktayım :)
Biliyorsunuz ki SM tamamen sizlerle dolu olan bir kitap. Bu yüzden her sürecinde olmanızı istiyorum. Eğer SM kitap olsaydı kapağının nasıl olmasını isterdiniz? Şıkları aşağıda veriyorum lütfen seçin 👇🏻
Çizim
Gerçek insan fotoğrafları
İnsansız görsel
Seçim yaptığınıza göre bölümü okumaya hak kazandınız!
Seviliyorsunuz
-M
🕊️
Kafede çalışırken Efe'ye açtığım hesabımı vermiştim ve ondan sonra aralıksız olarak çalışmıştım. Dünkü gelen bahşiş miktarından sonra bugün daha sıkı çalışarak daha çok kazanmayı hedefledim. Bir kere o rakama ulaşabildiğini görünce bundan sonra da ulaşabileceğine inanıyordun.
Yeni müşterinin siparişlerini götürürken mutfakta Efe ile karşılaştım.
"Hesabını kontrol ettin mi?" diye sordu.
"Yok. Neden?"
"Bence et," diyerek mutfaktan çıkarken merakla telefonumu çıkarıp hesabıma girdim. Gördüğüm istek sayısıyla ağzım açık kaldı.
"Bu ne?" dedim şaşkınca. Efe'nin bunu nasıl başardığını bilmiyordum ama sözünü tutup skorumu bir gecede beş bin yapabileceğine anladım. Siparişim hazırlanırken gelen tüm istekleri kabul etmeye başladım. İstekleri kabul ettiğim gibi fotoğraflar gelmeye başladı. Bir iki tanesini açıp baktığımda karşımda sadece çıplak erkek fotoğrafları çıktı. Neye uğradığımı şaşırarak fotoğrafları kapatıp telefonu cebime koydum.
"Masa beş hazır!" Tezgâha indirilen yemeği alıp kafe kısmına yöneldim. Siparişleri teslim eden Efe'ye bakarken o bana sırıtıyordu. Siparişlerini teslim edip arka tarafa yönelirken ben de hemen siparişleri verip arkasından takip ettim. Tuvalete kaçmaya çalışınca onu yakaladım.
"Hesabımı nereye verdin sen?"
"Üzümünü ye bağını sorma. Hem zaten fake hesap bir şey olmaz. Skorunu yükselteceğiz ve sen bu gece o çocuğa yazacaksın." Göz kırparak tuvalete girdiğinde arkasından bakakaldım. Sanırım yapacağım derken içten içe bir şeylerin ters gitmesini istiyordum. Böylece olmayacaktı. Ama Efe benim için tüm kapıları açmıştı.
"Belki bu bir işarettir," diye düşünüp telefonumu çıkadım, gelen istekleri kabul etmeye ve gönderileri açmaya başladım. Çoğu üstü çıplak selfie ya da boş ekrandı.
"Her şey Ahmet için," diye kendimi telkin ettim.
Saat gece on ikiye yaklaşırken müşteriler de azalmaya başlamıştı. Bu süre zarfında mutfağa geçip kahve içmeye başladım. Efe mutfağa gelip camı açarak sigara içmeye başladı. O kadar yorgundum ki gözlerimi zor açıyordum. Hem siparişleri yetiştirmeye çalışıyor hem de gelen istekleri kabul edip gönderileri açıyordum.
"N'aptın?" diye sordu Efe dumanı camdan üflerken.
"Bine yaklaştım," dediğimde kıkır kıkır güldü.
"Dikkat et banlanma. Sen de karşılık olarak at bir şeyler," dedi.
"Onu geçtim de bunlar bana musallat olursa ne yapacağım ben? Saçma sapan şeyler gönderiyorlar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOLMUŞ MÜREKKEP
Teen FictionNazlı, Can, Ahmet ve Devrim. Her şey Nazlı'nın Snapchat'te Naz adında fake bir hesap açmasıyla başlamıştı. Aslında onun tek derdi platoniği ile st atmakken kendini 1 Milyon skoru olan bir çocukla konuşurken buldu. Üstünde bir de sakladığı sırrı ort...