Yeni bölümle karşınızdayım! Nasılsınız bakalım?
Bu bölüm yine çok heyecanlanlı ve eğlenceli olacak!Lütfen yorum ve oylarınızı eksik etmeyin.
Seviliyorsunuz
-M
🕊️
Can: Hey! Naz! Cevap versene. Ulan... Bir de Nazlı'ymışsındır sen. Ne gülerim lan.
Can: Adın da Naz.
Can: Ha siktir...
Can: Lan yoksa!
"Olamaz!" Korkuyla bağırıp telefonu fırlattım. Sonra ne yaptığımı fark ederek korkuyla telefonu geri aldım.
"Lütfen camı kırılmamış olsun." Kırılmamıştı. Rahatlama ile gözlerimi kapatırken Can'ın attığı mesajı hatırlayarak korkum yükseldi.
"Faka bastım!" diye korkuyla bağırdım. Kalbim boğazımı geçti kusarak dışarıya çıkmayı bekliyordu. Allah'ım ben ne yapacaktım?
"İyi misin?"
"Ben olduğumu anladı. Nazlı sen misin diye sordu. Efe ben ne yapacağım? Şimdi benimle dalga geçecekler. Gülecekler. Hayır, olamaz." Korkudan ağlamaya başladım. Can cevap vermemi beklerken her şeyin bittiğini düşündüm.
Allah seni kahretsin Nazlı! Sen kim fake hesabı yönetmek kim! Al işte eline gözüne bulaştırdın!
Hıçkırmaya başladığımda Efe yerinden kalkıp yanıma geldi.
"Nazlı sakin ol. Bir şey olmayacak."
"Nasıl olmayacak? Anladı diyorum! Anladı! Nazlı sen misin dedi!" Telefonu ona gösterdim. Efe mesajlarıma baktı ve cevap yazmaya başlayınca telefonu elinden almak istedim ama müsaade etmedi.
"Her şeyi daha da batıracaksın Efe. Ver şunu."
"Kurtaracağım hesabı merak etme," diyerek kendini geri çekti. Can ile mesajlaşırken hıçkırarak ona baktım.
Allah'ım lütfen çözsün bu işi. Ne olursun Ya Rabbim!
"Lütfen Allah'ım! Lütfen!"
"Bu çocuk seni ne kadar tanıyor?" diye sordu Efe.
"Alt komşum."
"Sesini yüzünü filan biliyor yani," dediğinde başımı olumlu olarak salladım. O sırada kapı açıldı ve önlüğünü giymiş olan Ece geldi.
"Efe ve Nazlı, Selo çağırıyor. Hadi kalkın," dedi.
"Ece! Gelsene bir böyle." Efe yerinden kalkıp Ece'yi duvara çekerken neler olduğunu ikimiz de anlamazken Efe telefonu ona doğru tuttu.
"N'apıyorsun be geri zekalı!"
"Sen şimdi Naz'sın. Ekrana doğru Nazlı kim amına koduğumun salağı diye bağırmanı istiyorum."
"Ne?" Ece ile aynı anda bağırdık. Birbirimize bakarken aklıma dank etti.
"Evet, sen Naz'sın!" diye bağırdım.
"Siz iki manyak birbirinizi bulmuşsunuz be! Ne oluyoruz?" dedi Ece.
"Sana sonra anlatacağım önce bunu söyle. Acil kızım." Efe ısrar edince Ece üfleyerek ekrana baktı ve bağırdı.
"Nazlı kim amına koduğumun salağı!" Efe telefonu çekip mesajı gönderdi. Tam kendimi kurtardım diye düşünürken aklıma gelen şeyle tekrar ağlamaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOLMUŞ MÜREKKEP
Teen FictionNazlı, Can, Ahmet ve Devrim. Her şey Nazlı'nın Snapchat'te Naz adında fake bir hesap açmasıyla başlamıştı. Aslında onun tek derdi platoniği ile st atmakken kendini 1 Milyon skoru olan bir çocukla konuşurken buldu. Üstünde bir de sakladığı sırrı ort...