Ay hello yeni bölüm geldi! Nasılsınız?
Hal hatır geçtiğine göre yorum ve oylarınızı bırakmanızı diliyor ve çarşamba yeni bölümde görüşmek üzere diyerek gidiyorum.
Seviliyorsunuz
-M
🕊️
Ahmet beni öpmüştü. Adamlar gidince de hiçbir şey demeden koşarak gitmişti. Ben orada elim dudağımda aptalca kalmıştım.
Ahmet beni öpmüştü.
Sanırım gerçekliğini idrak edene kadar bunu söyleyecektim. Yani ömrüm boyunca! Sabah kalktım ve aklımda yine bu olay vardı. Gece rüyamda bunu gördüğümü elbette söylemeyecektim çünkü bunu anlamamak için aptal olmak gerekirdi. İçim içime sığmaz bir şekilde evden çıktım. O kadar kendimden geçmiştim ki ayağımı unutarak merdivenleri sekerek indim. Apartman girişinde olan Devrim başını kaldırarak gelene baktığında beni görünce gözlerini devirdi. Onu gördüğüm an paramı hatırlayıp önüne geçtim.
"Paramı ver," dedim yüzüncü kez. Unutamayacağım şeyler Devrim'in paramı vermesi ve Ahmet'in beni öpmesi.
Allah'ım.
Ahmet beni öpmüştü!
Çığlık çığlığa bağırmamak için kendimi zor tuttum.
"Niye mal gibi sırıtıyorsun?" Ve Devrim'in lafıyla kendime geldim. Toparlanıp boğazımı temizledim.
"Lafı çevirme. Paramı getir," diyerek omuz atıp yanından geçtim. Apartmanın kapısını suratına kapatmak istesem de ağır kapı yavaş yavaş kapanmıştı. Ona uyuz bir şekilde bakarken sabır dilenircesine başını salladı.
"Nereden getireyim sana para? Götümden mi çıkarayım?"
"Valla götünü siktirirsen o kadar para edersin belki." Bu cesaret nereden gelmişti bana böyle? Devrim bile önce lafımın şokuyla kalırken sonra üzerime doğru yürüdü.
"Bana bak," diyerek boğazıma yapışacağı an bir el araya girerek bunu yapmasına izin vermedi. O elin Ahmet'e ait olmasını çok istesem de Can'a aitti.
"N'apıyorsun lan sen göt? Kızı mı boğazlayacaktın?"
"Saçmalama lan!" Devrim eline vururken hiçte inandırıcı değildi. Eli bildiğin boğazıma doğru gelmişti.
"Sizin mesele nedir dünden beri? Anlatın bana. Taciz maciz. Olmuyor." Can kollarını göğsünde bağlayarak bize baktı. İkimizden de ses çıkmadı. Nasıl anlatabilirdik ki? Yakup denilen bir adam üzerimizde Twister oynamış ve paramı almıştı. Ama Twister'ı çok farklı bir şekilde oynamıştı.
"Ya Nazlı. Tamam şu piçi artık sevmem ama öyle taciz etme gibi şeyleri yoktur. O bir kıza izinsiz dokunmaz. Dünden beri kafayı yiyorum lan. Açıkla şu olayı." Can Devrim'e bakmadan onu savunurken Devrim yine bir anlığına maskesini düşürdü ve Can'a şaşkınca baktı. Sonra kendini toparlayıp arka sokağa doğru ilerledi. Can yandan bir bakış atarak gidişini izledi ve bana döndü.
"O etmedi ama dolaylı yoldan sebep oldu diyelim. Detaylarını anlatmak istemiyorum çünkü hatırlanılmaya değer şeyler değil," diyerek onu ittim, durağa doğru yürümeye başladım. Can birazcık kabullenmiş gibi başını sallayıp yanımda yürümeye devam etti.
"Daha ne kadar benimle takılacaksın?" diye sordum.
"Senden sıkılana kadar."
"Can! Sıkma canımı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOLMUŞ MÜREKKEP
Teen FictionNazlı, Can, Ahmet ve Devrim. Her şey Nazlı'nın Snapchat'te Naz adında fake bir hesap açmasıyla başlamıştı. Aslında onun tek derdi platoniği ile st atmakken kendini 1 Milyon skoru olan bir çocukla konuşurken buldu. Üstünde bir de sakladığı sırrı ort...