BÖLÜM 9 - KUTSALLAŞTIRMA 2

3K 402 343
                                    

Ay hellooo! Nasılsınız? Siz söylemeden bölümün kısalığının farkına varıp Salı ve Perşembe yeni bölümün geleceğini söyleyeyim :)

Geçen bölüm gelem yorumlar çok tatlıydı. Umarım bu bölümü de seversiniz

Yorum ve oylarınızı bekliyorum

Seviliyorsunuz

-M

🕊️

Kafede süren saatlerce çalışmanın ardından yorgunca çıktım. Otobüs durağına doğru giderken bahşişleri saymaya başladım. Bir ay boyunca hem maaşımı hem de bahşişlerimi hiç kullanmadan kenara koymam gerekiyordu. Çocuğun hastane masrafını çıkarmalıydım. Umuyordum ki babam gerçekten kadınla konuşup buna bir son verecekti. Bir yandan da evin faturalarını bir kez daha ödemem gerekebilirdi çünkü bu ay borçları annem ödeyecekti. Hem faturalar hem hastane masrafı derken bu ayı nasıl geçireceğimi bilmiyordum.

"Of!" Başımı gökyüzüne kaldırdım. Bir yerlerden bir yardım gelmesine o kadar çok ihtiyacım vardı ki. Her şey çok fazla üst üste geliyormuş gibi hissediyordum.

Otobüs durağına geldiğimde bekleyen otobüse binip en arkada boş bir yere oturdum. Yolculuğumu yine Snapchat'e girerek değerlendirmeye karar verdim. Uygulamaya girdiğimde Can ve 1 Milyoncu'dan mesajlar olduğunu gördüm. Önce Can'ın hesabına girdim.

Can: Ne bu? Arkadaşınla aranızı bozduğum için özür dilerim hediyesi mi?

"Pislik ya," diye mırıldandım.

Naz: Sana göndermeyecektim. Yanlışlıkla geldi.

Can: Ahmet'e mi gönderecektin? Gönderdiysen yazar belki sana. O da sever göğüs.

Bir de sonuna kiraz emojisi koymuştu sapık. Yanımda olsa ağzını burnunu kırabilirdim. Ama Can böyleydi. Hiç çekinmeden düşüncelerini dile getirirdi.

Naz: Arkadaşlıktan çıkardı beni.

Can: Ah canım. Ağlayalım buna.

Naz: Sende çıkar. Neden uğraşıyorsun? Yazıyorsun.

Can: Senin kim olduğunu çözmeden çıkarmayacağım. Ayrıca rahatsız oluyorsan sen çıkar.

Evet, Nazlı çıkar. Can ile konuşmak istemiyorsan zorlama ve çıkar.

Fakat bunu yapamıyorsun çünkü içten içe kendi yaşıtın olan biriyle sohbet etmekten hoşnut oluyorsun. Hayatın boyunca tek başına ve sessiz geçerken şimdi birileriyle sohbet edip kötü bile olsa konuşmak güzel geliyor.

Can: Ne oldu kız sustun? Niye çıkmıyorsun.

Naz: Benim kim olduğumu nasıl bulacaksın merak ediyorum. Bakalım oyun nereye kadar devam edecek.

Can: İşte bunu ben de merak ediyorum.

Ardından bir snap gönderdi. Snap'ini açtığımda bilgisayar başında olduğunu gördüm. Üstü çıplaktı sadece zincir kolye takmış ve kulaklıkları vardı.

Can: Bu da benden sana hediye olsun.

Gülümsememe engel olamadım. Tıpkı sohbeti kaydetmeye engel olamadığım gibi. Sohbeti kaydettiğimi gördü ama hiçbir şey demedi. Onun sayfasından çıkıp 1 Milyoncu'ya girdim. Dili dışarıda olan emoji göndermişti. O atınca sırıtmadan edemedim. 

SOLMUŞ MÜREKKEPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin