BÖLÜM 6 - KARA KEDİ 3

3.2K 436 585
                                    

Helooo! Siz söylemeden bu bölüm kısa olduğu için yeni bölümler bu hafta da Salı ve Perşembe günleri gelecek sonra yine pazar gelecek yani bu hafta yine üç bölüm gelecek!

Umarım karşılığı olarak bol bol yorum ve oy alabilirim.

Seviliyorsunuz

-M

🕊️

Okul çıkışı kafeye gitmek üzere yola çıktığımda 1 Milyoncu'ya hâlâ cevap yazmadığımı fark ettim. Kafeye giden otobüse binip ona cevap yazmak için uygulamaya girdiğim an ondan mesaj geldi.

1 Milyoncu: Cenneti hak ettiğini düşünüyor olmalısın.

Mesajına karşı sırıttım.

Naz: Pek sanmıyorum.

1 Milyoncu: O zaman cehennemi hak edelim.

Naz: Cehennem sexting'ten mi geçiyor?

1 Milyoncu: Evet çünkü yakıyor.

Bir de Alev göndermez mi? Kahkaha attım. Çocuğu tanımıyordum ama esprili biri olduğunu keşfetmiştim.

Naz: Ben saf ve masum bir kızım. Sense 1 Milyon kez sexting yapmış birisin. Bizden olmaz.

1 Milyoncu: Kendim gibi nice 1 Milyoncular yaptım ben bir bilsen.

1 Milyoncu: Ayrıca senin de skorun fena değil. Her geçen gün artıyor. Dolar bile bu kadar hızlı yükselmedi.

Kıkırdayarak otobüse durağa gelen otobüsten indim ve kafeye doğru yürümeye başladım. 1 Milyoncu'ya cevap yazacakken Can salağı yeni bir mesaj attı.

Can: Bugün nasılsın fake Naz?

Naz: Sen işsiz güçsüz müsün? Neden sürekli buradasın?

Can: Her yazdığımda burada olduğuna göre sen de işsiz güçsüzsün.

Gözlerimi devirerek hareket çeken bir fotoğraf ona attım. Anından ekran görüntüsü aldı.

Can: Güzel parmak. Kime ait olduğunu bulacağım.

"İğrenç pislik herif ya," dedim sinirle.

Naz: Seninle ilgilenmiyorum Can. Benim derdim Ahmet ile.

Can: Ahmet'i istiyorsan benimle birlik olmalısın. Onu benden daha iyi kimse tanıyamaz.

"Sen öyle san salak," diye mırıldandım. En yakın arkadaşı başkasıyla sevgiliydi haberi bile yoktu. Mesajını açık bırakıp hesabından çıktım. 1 Milyoncu mesaj atınca ona döndüm.

1 Milyoncu: Senin bu açık bırakmaların beni öldürüyor Naz.

Naz: Hayatımdaki tek şey sen değilsin 1 Milyoncu. İlgilenmem gereken başka şeyler var.

1 Milyoncu: Benimle de ilgilen. Ateşimi söndür.

Naz: Yavaş gel.

1 Milyoncu bir fotoğraf paylaşınca ekrana baktım. Ne paylaşmış olabilir diye düşünürken kafenin önüne kadar gelmiştim. İçeriye girip direkt soyunma odasına yöneldim. Efe her zamanki gibi cam kenarında sigara içiyordu. Ona selam verip taburelerden birine oturdum ve 1 Milyoncu'nun fotoğrafını açtım. Üstü çıplak, yüzünün görünmediği bir fotoğraf atmıştı. Fotoğraf karşısında ağzım sonuna kadar açıldı. Kasla kaplı ve yapılı bir vücuttu.

SOLMUŞ MÜREKKEPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin