BÖLÜM 8 - KUTSALLAŞTIRMA 1

3.2K 417 442
                                    

Ay helooo! Ben geldim! Nasılsınız?

Böyle sıklıkla bölüm gelmesi nasıl oluyor? Umarım mutlu ediyordur.

Neyse çok konuşmadan bölümle baş başa bırakacağım sadece yorum ve oylarınızı beklediğimi hatırlatmak istiyorum.

Seviliyorsunuz

-M

🕊️

Kafeden Efe'nin ısrarı ile erken çıkmıştım. Benim masalarıma bakıp bahşişleri bana bırakacağına dair söz vermişti. Selo başta izin vermeyecekti ama suratımı görünce sessiz kalmıştı. Ve o suratla otobüs durağına kadar yürürken insanların meraklı bakışlarına maruz kalmıştım.

Durağa geldiğimde otobüste gelmişti. Hemen binip arkalardaki boş koltuklardan birine oturdum. Elimdeki telefona baktım. Uygulama orada açık bir şekilde duruyordu. Onu silip silmeme arasında kaldım. Silmem gerekiyordu. Her şeyi başıma o açmıştı. Silmek için hesaba girdiğimde 1 Milyoncu'dan mesaj geldi.

1 Milyoncu: N'aptın?

Ne mi yaptım? Boka battım. Fake hesaptan bile platonik aşkımdan veto yedim. Daha sayayım mı?

Amacım sadece Ahmet ile konuşmak iken başıma gelmeyen kalmamıştı.

Naz: Aralarını düzeltemedim ve şu an büyük vicdan azabı çekiyorum.

1 Milyoncu: Birbirlerine ne kadar değer verdiklerini göster. O zaman anlayacaklar.

1 Milyoncu: Bakim mi sana?

"Allah'ım ya. Şu halde bile beni güldürüyorsun ya. Salak," dedim burnumu çekerek. Ona gösterecek güzel bir şeyim yoktu çünkü yüzüm gözüm ağlamaktan şişmişti. Ben de kalpli filtreyi kullanarak ağlamaktan şişmiş ve kızarmış tek gözümü çekerek ona attım.

1 Milyoncu: Benim prensesime kim kıydı!

Kıkırtım otobüsü sardı. İnsanlar dönüp bana bakarken onları umursamadım. Daha önce kimse bana prensesim dememişti ya da böyle güldürmemişti.

Naz: 1 Milyoncu sana dürüst olayım mı?

1 Milyoncu: Ol prenses.

Naz: Bu benim fake hesabım ve ben platoniğime açılmak için bu hesabı açmıştım. Ama fake hesabımdan bile platoniğimden veto yedim.

1 Milyoncu: Seni platoniğin mi ağlattı?

Naz: Evet.

1 Milyoncu: Platonikler ağlatır. 1 Milyoncular güldürür : )

Yine kıkırdadım. Otobüs durağıma yaklaşınca düğmeye basıp yerimden kalktım.

Naz: O zaman sana hiç aşık olmayacağım.

Mesajı yazıp kapıları açılan otobüsten indim. Eve doğru yürürken 1 Milyoncu'nun çevrimiçi oluşunu izledim. Bir süre bir şey yazmadan durdu. Sonra yazdı ve sildi. Merakla ne yazacak diye beklerken eve yaklaşmıştım. Bu sefer Devrim'e denk gelmediğim için mutluydum.

Apartmanın kapısını açarken 1 Milyoncu'dan snap geldi. Snap'i açtığımda üstü çıplak fotoğraf attığını gördüm. Alttan bir çekim yapmıştı ve yüzü karanlıkta kaldığı için görünmüyordu. Ama vücudunun şekilli olduğunu anlayabiliyordum. İstemsiz olarak ekran görüntüsü aldım. Anında mesaj geldi.

SOLMUŞ MÜREKKEPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin