22. Αποκαλύψεις

3.2K 349 39
                                    

-Καλημέρα Άρια, χαίρομαι πολύ που σε βλέπω, μου λέει ο Σταύρος.

-Καλά, μην παίρνεις και όρκο. Άλεξ! Τι γίνεται;

-Τι κάνεις εσύ εδώ;

-Μπήκα να πάρω έναν καφέ, δεν ήξερα να σε ρωτήσω πρώτα.

-Ωραία, πάρε τον καφέ σου και δρόμο..

-Όχι.. αγοράκι μου.. Λοιπόν, τι γίνεται εδώ;

-Να μην σε νοιάζει..

-Όχι αγόρι μου, δεν κατάλαβες καλά! Απαιτώ να μου εξηγήσεις τι συμβαίνει!

-Απαιτείς; Για χαλάρωσε..

-Δεν θα μου πεις ΕΣΥ τι θα κάνω μαλάκα! Τι έγινε; Φιλαράκος σου είναι ο μαλάκας από εδώ και τον έβαλες να μου την πέσει; Να αποδείξεις τι; Ότι είχες δίκιο για τα ρούχα μου και την εμφάνισή μου; Μίλα! Αλλά τι να πεις; Ξέρεις ότι έχω δίκιο, το ήξερες από την πρώτη στιγμή, απλά έχεις βαλθεί να μου σπάσεις τα νεύρα!

-Ενώ εσύ.. είσαι η Αγία! Ξεχνάς ότι έκανες με την Ειρήνη;

-Αυτό που έκανες εσύ ήταν πολύ τραβηγμένο! Τι ήθελες να μου παραστήσεις δηλαδή; Τον ήρωα;

-Λες μαλακίες! Τον Σταύρο τον είδα εδώ σήμερα και απλά μιλήσαμε λίγο. Χτες του συστήθηκα ως αγόρι σου και έπρεπε οπωσδήποτε να το ξεκαθαρίσω. Μην γίνομαι και σούργελο στον κόσμο..

-Ναι σωστά, σου πέφτω και λίγη, ενώ αυτά τα τσουλάκια που κυκλοφορείς είναι καλύτερα ε;

-Σκάσε!

-Εμένα δεν θα μου λες σκάσε! Άκουσες; Και μην νομίζεις ότι το τρώω το παραμυθάκι σου. Μια χαρά τα κανόνισες με το φιλαράκο σου από εδώ για να κερδίσεις το γαμημένο στοίχημα! Δεν έχεις μάθει να χάνεις Άλεξ, ούτε θα μάθεις ποτέ! Αυτό είναι το πρόβλημά σου..

-Θα μας το παίξεις και ψυχολόγος τώρα; Αλλά ναι, ξέχασα.. εσύ τα ξέρεις όλα! Τουλάχιστον όλα...

-Δεν είναι η πρώτη φορά που το βλέπω αυτό σε εσένα Άλεξ! Δεν ξέχασα τι έγινε πέρυσι.. Σε πόνεσε πολύ που σας πήραμε το πρωτάθλημα έτσι.. Για αυτό έχεις θέμα μαζί μου. Θέλεις να είσαι πάντα ο καλύτερος, ο πρώτος, θέλεις να έχεις τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο. Δεν ανέχεσαι να είναι κάποιος καλύτερος από εσένα!

-Σταμάτα! Δεν ξέρεις τι λες!

-Εγώ ξέρω πολύ καλά τι λέω, σε αντίθεση με εσένα.. Δεν ξέρεις να χάνεις! Δεν έμαθες ποτέ, δεν περιμένω να μάθεις τώρα!

-Ναι ρε, δεν έχω μάθει να χάνω! Αλλά αυτό θα με κάνει να παλεύω πάντα για τη νίκη και να είμαι ο καλύτερος!

Όταν όλα αλλάζουνМесто, где живут истории. Откройте их для себя