94. (α) Όταν όλα αλλάζουν ξανά!

2.3K 276 40
                                    

Ένα χρόνο μετά:

Βγαίνω από το σχολείο κρατώντας στα χέρια μου τους βαθμούς των Πανελλαδικών εξετάσεων, που πιθανώς εξασφαλίζουν την είσοδό μου στη Γυμναστική Ακαδημία Θεσσαλονίκης. Παίρνω το δρόμο για το σπίτι μου, καθώς σκέφτομαι πως έκλεισε ένας σημαντικός κύκλος της ζωής μου. Μάλιστα σε τρεις μέρες ενηλικιώνομαι.

Τον τελευταίο χρόνο η ζωή μου άλλαξε αρκετά. Καταρχήν ενσωματώθηκα στη γυναικεία ομάδα του ΠΑΟΚ, υπογράφοντας μάλιστα επαγγελματικό συμβόλαιο για ένα χρόνο. Για πρώτη φορά βρέθηκα σε γυναικεία ομάδα, αν εξαιρέσω τις συμμετοχές μου με την εθνική ομάδα και δεν μπορώ να κρύψω ότι μου πήρε λίγο χρόνο να συνηθίσω τις γυναίκες πλέον συμπαίκτριές μου. Εξάλλου, με καμία δεν κατάφερα να δεθώ τόσο όσο να τη θεωρώ φίλη μου, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είχα προβλήματα μαζί τους. Απλά η σχέση μου μαζί τους περιοριζόταν στο γήπεδο. Οι μόνες φίλες που έχω κάνει εξάλλου ποτέ είναι η Ολίβια και η Έλενα∙ δεν φημιζόμουν ποτέ για τις φιλίες μου με το όμοιο φύλο.

Με τον Άλεξ ο κύριος χώρος συνάντησής μας έγινε το σχολείο. Αφού ανήκαμε πλέον σε διαφορετικές ομάδες, οι οποίες μάλιστα είχαν πολύ περισσότερες απαιτήσεις από τις προηγούμενες, και ο ελεύθερος χρόνος που είχαμε από τις προπονήσεις και το διάβασμα ήταν ελάχιστος, περιορίστηκαν σημαντικά οι συναντήσεις μας. Αυτό όμως δεν επηρέασε τη σχέση μας, ίσα ίσα μας έφερε πιο κοντά, καθώς αναγκαστήκαμε να κατανοούμε ο ένας τις ανάγκες του άλλου και να εκμεταλλευόμαστε στο έπακρο την κάθε στιγμή που περνούσαμε μαζί. Σταματήσαμε να τσακωνόμαστε για το παραμικρό, ωριμάσαμε και περισσότερο ο Άλεξ.

Σε αυτό έπαιξε μεγάλο ρόλο και η περιπέτεια υγείας της μητέρας του, που εδώ κι έναν χρόνο ταλαιπωρείται από την επάρατη νόσο. Ευτυχώς η διάγνωση έγινε όταν ακόμη η κατάστασή της ήταν σε αρχικό στάδιο κι έτσι οι γιατροί τής έχουν δώσει πολλές ελπίδες. Μάλιστα τον τελευταίο καιρό έχει κάνει μεγάλα βήματα προόδου στις θεραπείες της. Αυτή η περιπέτεια επηρέασε ολόκληρη την οικογένειά τους, ακόμη και τη στάση της μητέρας του απέναντί μου. Ο πατέρας του παραμέρισε τις δουλειές για να είναι κοντά στη σύζυγό του και ο Άλεξ ήρθε επιτέλους κοντά με τους γονείς του.

Δεν ήταν καθόλου εύκολο στην αρχή. Όταν ο Άλεξ έμαθε για την κατάσταση της μητέρας του κλείστηκε στον εαυτό του για κάποιες μέρες και απείχε μέχρι και από τις προπονήσεις. Με απομάκρυνε από κοντά του, μέχρι που ο ίδιος ένιωσε την ανάγκη να μου μιλήσει και να με αφήσει να τον βοηθήσω.

Όταν όλα αλλάζουνOnde histórias criam vida. Descubra agora