-Άρια τρέχα να μαζέψεις τα πράγματά σου και φεύγουμε. Μην αργήσουμε κι έχουμε άλλα.. μου λέει ο Άλεξ κι εγώ τρέχω στην τάξη.
Κανονικά έχουμε άλλη μια ώρα μάθημα, όμως εμείς θα φύγουμε νωρίτερα για να πάμε να βρούμε τον Χρήστο. Η ώρα της κρίσης έφτασε και απλά ελπίζω να συνεχίσετε να έχετε νέα μου μετά τη συνάντηση. Παίρνω την τσάντα και το μπουφάν μου και κατεβαίνω. Χαιρετάμε τα παιδιά – που μας δίνουν την ευχή τους – και φεύγουμε. Ο Άλεξ μιλάει περί ανέμων και υδάτων, για το πώς τσακώθηκε με την φιλόλογο και τον έβγαλε έξω, όμως εμένα από χτες το θέμα της Δανάης δεν με έχει αφήσει να ησυχάσω. Πήγα στο σπίτι του Πάνου και λιώναμε επί διόμιση ώρες στο Fifa, οπότε όταν με πήρε η μάνα μου να φύγω ο Άλεξ έμεινε εκεί και δεν μιλήσαμε οι δυο μας. Ούτε σήμερα κατάφερα να τον ξεμοναχιάσω και μου τη σπάει που, ενώ ξέρει ότι καίγομαι να μάθω, κάνει σαν να μην έγινε ποτέ αυτή η συνάντηση.
-Πρέπει οπωσδήποτε να βρει άντρα, μπας και ησυχάσουμε. Δεν συμφωνείς; θάβει ακόμα την αγγλικού.
-Άλεξ, το τελευταίο πράγμα που με απασχολεί αυτή τη στιγμή είναι αν θα βρει άντρα η γεροντοκόρη καθηγήτριά σου! Από χτες προσπαθώ να βρω λίγο χρόνο να μιλήσουμε οι δυο μας και το αποφεύγεις επίτηδες!
-Δεν καταλαβαίνω για ποιο πράγμα μιλάς, μου λέει και με εκνευρίζει ακόμα περισσότερο.
-Α ναι, φυσικά, για ποιο πράγμα μπορεί να μιλάω; Ίσως για το γεγονός ότι χτες συνάντησες την πρώην σου, πρώην κολλητή σου τέλος πάντων, και όλα τα σχετικά κι εγώ ακόμα δεν έχω μάθει τίποτα!
-Α για τη Δανάη; λέει σαν να μην συμβαίνει τίποτα.
-Ναι Άλεξ, για την Δανάη!
-Ναι, τι;
Θα τον χτυπήσω, άσχημα!
-Τι «τι» ρε Άλεξ; Πες μου τι έγινε.
-Τίποτα, μου απαντάει στο ίδιο ύφος.
-Γαμώτο, μην το κάνεις αυτό! Ξέρεις πόσο έξαλλη μπορώ να γίνω με αυτό που κάνεις.
-Τι κάνω;
-Άλεξ, ειλικρινά θα σε σκοτώσω, πριν προλάβει να το κάνει ο Χρήστος!
-Ωραία, τι θέλεις να σου πω;
-Τι είπατε φυσικά, τι άλλο;
-Προσπάθησε να δικαιολογηθεί για τότε, αλλά με τέτοιον τρόπο που με εξόργισε και της τα έχωσα κανονικά! Ίσως ήμουν λίγο υπερβολικός, αλλά δεν πειράζει!
أنت تقرأ
Όταν όλα αλλάζουν
أدب المراهقينΗ Άρια, μια δεκαεφτάχρονη κοπέλα, έχει μια ζωή που μοιάζει υπεροχή . Έχει το αγόρι της που την αγαπάει, τον αδερφό της που λατρεύει, τον κολλητό της τον Άρη, πολλούς φίλους και το σημαντικότερο έχει την ομάδα της που την κάνει να ονειρεύεται ότι θα...