Facts Challenge

2K 173 141
                                    

Λοιπόν, για όσους/όσες δεν γνωρίζουν (ούτε εγώ είμαι ενημερωμένη καλά, μην φανταστείτε) ξεκίνησε στο wattpad μία διαδικασία στην οποία πρέπει να συστήσεις τον εαυτό σου. Για κάθε άτομο που σε προκαλεί πρέπει να κάνεις 13 facts, από ό,τι κατάλαβα και να προκαλέσεις άλλα 15.

Οι κανόνες είναι οι εξής:

1. Δεν μπορείτε να αρνηθείτε την πρόκληση! 2. Πρέπει να γράψετε 13 facts για τον εαυτό σας 3. Κάνετε tag τουλάχιστον 15 άτομα! 4. Αν το έχετε κάνει απλά ξανακάντε το!!!

Με προκάλεσαν οι:  Katerina1819 ,  pylolia , thaliask και chocolate

1. Είμαι η Νεφέλη Ιωάννου (με ξέρετε προφανώς, απλά πρέπει κάπως να φτάσω τα 39).

2. Είμαι 17,5 χρονών.

3. Τελειώνω τη Β' Λυκείου.

4. Έρχεται το μαρτύριο ναι..

5. Μένω στα Γιάννενα, τα οποία γενικώς είναι πολύ όμορφα, αν εξαιρέσεις το γεγονός ότι δεκατρείς μήνες το χρόνο βρέχει!

6. Σιχαίνομαι τη βροχή αν δεν το καταλάβατε... Και περισσότερο τη σιχαίνεται το μαλλί μου!

7. Το οποίο μαλλί μου δεν θα το δείτε ποτέ στο φυσικό του, εκτός αν κάνετε απροειδοποίητα έφοδο στο σπίτι μου ενώ έχω αποφασίσει ότι δεν θα κυκλοφορήσω στον κόσμο. Ή αν το έχω ισιώσει και βρέχει...

8. Λατρεύω τον ύπνο!!

9. Το ονειρό μου είναι να γίνω δημοσιογράφος.

10. Αλλά επειδή ο μπαμπάς δεν θα με συντηρεί για μια ζωή, έχω σαν πρώτο στόχο να περάσω στο Στρατολογικό, δηλαδή στη Νομική Σχολή του Στρατού.

11. Αν φτάσω τα 19.000 και περισσότερα ίσως μόρια που θα χρειαστώ. (Υγεία...)

12. Είμαι Θεωρητική κατεύθυνση και λατρεύω τα Αρχαία!

13. Θέλω οπωσδήποτε να σπουδάσω στη Θεσσαλονίκη. Και θα το κάνω ο κόσμος να χαλάσει.

14. Όπως και ο κόσμος να χαλάσει κάποια στιγμή θα ασχοληθώ με τη δημοσιογραφία, την αθλητική συγκεκριμένα.

15. Θέλω να κάνω τρία παιδιά, το πρώτο οπωσδήποτε αγόρι και θα το ονομάσω Αλέξανδρο. Τα άλλα δύο θέλω να είναι ένα κορίτσι (που θα το λένε Αριάδνη – Άρια ) και το άλλο αγόρι που θα το λένε ή Ιάσονα ή Άγγελο. Καθόλου τυχαίο, καλά καταλάβατε.

Όταν όλα αλλάζουνWhere stories live. Discover now