79. Η χαρά της πρόκρισης

2.6K 310 67
                                    

Τα πόδια μου μένουν κολλημένα στο έδαφος και προσπαθώ να επεξεργαστώ την πληροφορία που δέχομαι. Να σιγουρευτώ ότι είναι αλήθεια. Ότι δεν πρόκειται για κάποιο κακόγουστο αστείο ή κάποιο τρελό όνειρο. Κοιτάζω δίπλα μου τον Άλεξ, ο οποίος βρίσκεται στην ίδια ακριβώς κατάσταση. Γυρνάει και με κοιτάζει έκπληκτος και την επόμενη στιγμή βρίσκομαι στην αγκαλιά του. Και στον αέρα.

-Περάσαμε!! Είμαστε στην επόμενη φάση!! μου λέει και νιώθω τα μάγουλά μου να καίνε.

Δεν είναι παραισθήσεις, είναι δάκρυα χαράς!!

Προκριθήκαμε στο Final Four!!! Είναι αλήθεια!!!

Την επόμενη στιγμή όλοι οι παίκτες της ομάδας γινόμαστε ένα κουβάρι. Πανηγυρίζουμε, φωνάζουμε, ζητωκραυγάζουμε, αγκαλιαζόμαστε.. Δεν μπορούμε να πιστέψουμε αυτό που έχει συμβεί. Παρόλο που δεν καταφέραμε να κερδίσουμε τον ΠΑΣ Γιάννινα, η Ξάνθη μας έκανε το καλύτερο δώρο που θα μπορούσε. Η άτιμη η Κέρκυρα πάντως την έχει κάνει τη ζημιά της αρκετές φορές κι ας έχει τη φήμη μίας από τις κατώτερες ομάδες του ομίλου. Στην έδρα της ο αγώνας έληξε 1-1. Ήταν η περίφημη μέρα του τραυματισμού μου, που λιποθύμησα στα χέρια του Άλεξ, μέσα στα αποδυτήρια. Στην έδρα μας δεν καταφέραμε να σκοράρουμε και ο αγώνας έμεινε στο 0-0. Τέσσερις βαθμούς κατάφερε να μας κόψει η Κέρκυρα, οπότε κατά κάποιον τρόπο μας χρωστούσε αυτό το δώρο.

Αφηρημένη καθώς είμαι με τις σκέψεις μου, δεν προσέχω ότι κάποιοι τραβολογούν τον Χρήστο και τον φέρνουν στο γήπεδο, ενώ όλοι ζητωκραυγάζουν. Αμέσως αμέσως σχηματίζουμε έναν κύκλο και ο Άλεξ μαζί με άλλα τρία παιδιά τον πετάνε στον αέρα, ενώ εμείς από κάτω επευφημούμε και τραγουδάμε!!

Για κάτι τέτοιες στιγμές αξίζει να ζει κανείς.. Για να νιώσεις την ικανοποίηση και την επιβεβαίωση που σου προσδίδει μια πρόκριση! Για να δεις τον προπονητή σου χαρούμενο, περήφανο για εσένα. Για να δεις του συμπαίκτες σου απογειωμένους από τη χαρά, τους φίλους σου συγκινημένους, το αγόρι σου στον έβδομο ουρανό. Τον εαυτό σου να ξεχειλίζει από συναισθήματα, να νιώθει τη μεγαλύτερη ικανοποίηση, να φτάνει στο απόγειο των συναισθημάτων!!

Οι στιγμές που ακολουθούν είναι από αυτές που μένουν χαραγμένες στη μνήμη κάποιου για μια ολόκληρη ζωή. Αγκαλιές, φιλιά, δάκρυα χαράς, πανηγυρισμοί, φωτογραφίες. Κι έπειτα η μεγαλύτερη αρετή του ποδοσφαίρου! Το ποδόσφαιρο ενώνει τους ανθρώπους, ενώνει και εμάς με τους ποδοσφαιριστές του ΠΑΣ Γιάννινα.

Όταν όλα αλλάζουνDonde viven las historias. Descúbrelo ahora