Φοράω το τζιν μου και μία μπλούζα, μαζεύω τα πράγματά μου και φεύγω. Φτάνω στην είσοδο και βλέπω τον Άρη ....... όχι ρε γαμώτο! Πότε πρόλαβαν; Θα γίνουμε θέαμα τώρα... Ο Άρης βρίζεται με τον Άλεξ! Το είπε και το έκανε ο βλάκας! Κανονικά πρέπει να τον αφήσω, αλλά....
-Άρη! Τι γίνεται εδώ;
-Βρε καλώς την.. ειρωνεύεται ο κάφρος.
-Σκάσε ηλίθιε.. πετάγεται ο Άρης.
-Άρη, πάμε να φύγουμε!
-Δεν πάω πουθενά αν δεν ξεκαθαρίσουμε δυο πραγματάκια με τον... Άλεξ!
-Άρη πάμε να φύγουμε που σου λέω!
-Ναι! Πάτε να φύγετε που σου λέει.. φοβάται η καλή σου μην τις φας!
-Ποιος θα τις φάει ρε; Θες να δοκιμάσουμε; τον απειλεί ο Άρης πιάνοντας τον από το γιακά.
-Μέσα.. θα σε μαζεύουν ασθενοφόρα μετά, απειλεί και ο άλλος.
-Σταματήστε, φωνάζω και μαζεύω τον Άρη πίσω, σε απόσταση ασφαλείας.
-Άκουσέ με καλά! Έτσι και ξαναπειράξεις την Άρια, θα έχεις να κάνεις μαζί μου..
-Μπα.. τα μαθαίνεις βλέπω; Και τι είσαι; Ο προστάτης της; Τι έχει να πει για αυτό ο..... Άγγελος αλήθεια;
-Σκάσε! Φωνάζω κι εγώ.
-Α να σκάσω... ξέρει ο Άγγελος ότι ήρθες ταξιδάκι στη.. "φίλη σου";
-Να μη σε νοιάζει! Του απαντάει ο Άρης, αλλά εγώ καταλαβαίνω που το πάει και ο Άρης έπεσε στην παγίδα του.
-Εμένα τι να με νοιάζει.. Τον Άγγελο όμως.. μη μου πεις ότι θα κοιμηθείτε αγκαλίτσα το βράδυ..
-Σε νοιάζει πολύ ρε μαλάκα; συνεχίζει ο Άρης.
-Σου είπα, μαλάκα, εμένα καθόλου. Αλλά μετά μην με απειλείς εμένα να την βρίζω γιατί δεν το κάνω άδικα! Ένα τσουλάκι είναι!!
Δεν προλαβαίνω να αντιδράσω! Ο Άρης τον πιάνει και τον κολλάει στον τοίχο! Χαραμίζεσαι αγόρι μου.. με τέτοια αντακλαστικά έπρεπε να πας για τερματοφύλακας! Ωχ! Πρέπει να συγκεντρωθώ! Είναι έτοιμος να τον πλακώσει! Μήπως να τον αφήσω; Άρια, συγκεντρώσου!! Α... έρχεται και ο Χρήστος! Αυτός μας έλειπε..Ορμάω να μαζέψω τον Άρη.
-Τελείωνε! Έρχεται ο προπονητής μου, αν μας δει να πλακωνόμαστε με αυτόν δεν πρόκειται να με βάλει σε κανέναν αγώνα!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Όταν όλα αλλάζουν
Ficção AdolescenteΗ Άρια, μια δεκαεφτάχρονη κοπέλα, έχει μια ζωή που μοιάζει υπεροχή . Έχει το αγόρι της που την αγαπάει, τον αδερφό της που λατρεύει, τον κολλητό της τον Άρη, πολλούς φίλους και το σημαντικότερο έχει την ομάδα της που την κάνει να ονειρεύεται ότι θα...