Έφτασα σπίτι και πήρα αμέσως τον Άρη τηλέφωνο. Δεν το σήκωσε, προφανώς θα είναι με την Ιωάννα! Να πάρει, ανησυχώ! Αφήνω μήνυμα να με πάρει όταν μπορέσει και παίρνω τον Άγγελο στο Skype. Λίγο αργότερα μας διακόπτει η μητέρα μου.
-Άρια, πρέπει να μιλήσουμε..
-Ρε μαμά άσε με τώρα, βλέπεις έχω δουλειά.
-Σε δέκα λεπτά σε περιμένω. Μίλησα!
-Ω.. καλά.. θα έρθω.
Ξέρω πολύ καλά τι θέλει να μου πει.. Για τον πατέρα μου! Είμαι κάθετη σε αυτό το θέμα. Από τότε που ήρθα Θεσσαλονίκη δεν του έχω μιλήσει. Τις πρώτες μέρες με είχε τρελάνει στα τηλέφωνα, αλλά φυσικά και δεν το σήκωνα. Με τον καιρό σταμάτησε να επιμένει. Πλέον αρκείται περίπου στα δύο τηλεφωνήματα την εβδομάδα. Φυσικά δεν του απαντώ. Ο Ιάσονας τον πρώτο καιρό με είχε πρήξει. Τον απείλησα ότι αν δεν σταματήσει να μου μιλάει για αυτό το θέμα θα του κόψω και αυτουνού την καλημέρα. Φυσικά και όλη αυτή η κατάσταση δεν μου ήταν καθόλου εύκολη! Ο πατέρας μου μου έλειπε πολύ, αλλά δεν μπορούσα να του συγχωρήσω με τίποτα!
-Τι είναι μαμά;
-Άρια, πρέπει να μιλήσουμε..
-Μαμά, αν είναι για τον μπαμπά, δεν θέλω να ακούσω τίποτα.
-Άρια, εγώ θα μιλήσω τώρα! Και θα με ακούσεις γιατί είμαι η μάνα σου!
-Άντε, να το υποστώ..
-Μίλησα με τον πατέρα σου πριν λίγες μέρες.. Μου είπε ότι από όταν έγινε ό,τι έγινε, δεν του μιλάς! Είναι αλήθεια έτσι;
-Ναι μαμά, είναι..
-Άρια, ξέρεις ότι έχεις άδικο!
-Αυτό που ξέρω είναι ότι ο μπαμπάς φταίει για ό,τι μου συμβαίνει! Αλλά για εσένα μπορεί να ήταν εύκολο να σηκωθείς και να φύγεις, ήταν εύκολο να κάνεις μια καινούρια αρχή. Αλλά ρώτα και εμένα! Νομίζεις μου είναι εύκολο να ζω εδώ πέρα χωρίς τους φίλους μου, χωρίς τον αδερφό μου, τον Άγγελο.
-Μα.. νόμιζα ότι περνάς καλά εδώ Άρια. Μου είπες ότι βρήκες παρέα εδώ, νόμιζα ότι περνάς καλά..
-Άσε τι νόμιζες μαμά! Προσπαθώ να πείσω ακόμα και τον ίδιο μου τον εαυτό ότι όλα είναι καλά, αλλά... Νομίζεις ότι μου είναι εύκολο γαμώτο;
-Άρια, πού να το ξέρω, δείχνεις χαρούμενη με τη νέα σου ζωή εδώ.
-Ναι μαμά, γιατί δεν θέλω να στεναχωρήσω. Ξέρω ότι δεν είναι και για εσένα εύκολο όλο αυτό και δεν θέλω να σου φορτώνω και τα δικά μου.
ESTÁS LEYENDO
Όταν όλα αλλάζουν
Novela JuvenilΗ Άρια, μια δεκαεφτάχρονη κοπέλα, έχει μια ζωή που μοιάζει υπεροχή . Έχει το αγόρι της που την αγαπάει, τον αδερφό της που λατρεύει, τον κολλητό της τον Άρη, πολλούς φίλους και το σημαντικότερο έχει την ομάδα της που την κάνει να ονειρεύεται ότι θα...