-Άγγελε!!! είπα αλλά η φόρα μου κόπηκε όταν είδα μαζί με τον Άγγελο....
Σύμπαν γαμιέσαι άσχημα από χτες! Όλα στραβά μου πάνε!! Γιατί σε εμένα;;;
-Μωρό μου; Εσύ εδώ; λέει ο Άγγελος και πετάγεται ενθουσιασμένος να με αγκαλιάσει, όμως εγώ τον σταματάω, βλέποντας στο γραφείο του θρονιασμένη την βλαμμένη τη Δήμητρα..
-Εγώ εδώ, ναι! Δεν ήξερα βέβαια ότι θα διακόψω, λέω ειρωνικά!
-Δεν διακόπτεις αγάπη μου! Τι έκπληξη ήταν αυτή; λέει και πάει να με φιλήσει, όμως τον σταματάω ξανά..
-Βασικά, διακόπτεις λίγο.. πετάγεται η άλλη λες και την ρώτησε κανείς!
Ετοιμάζομαι να απαντήσω και να σηκωθώ να φύγω, όμως η πόρτα που ανοίγει το αναβάλλει, προς το παρόν τουλάχιστον, καθώς μπαίνει μέσα ο Γιάννης, ο κολλητός του Άγγελου και το υποτιθέμενο κόλλημα της ηλίθιας..
-Παιδιά, άντε να τελειώνουμε, εγώ δεν την παλεύω άλλο! Ας ζητήσουμε διορία μέχρι την Τετάρτη, δεν θα μας πει τίπο... Άρια; Τι κάνεις εδώ; λέει όταν με βλέπει και έρχεται να με χαιρετήσει.
-Συνέβησαν διάφορα και.. ήρθα, να κάνω έκπληξη! Δεν ήξερα βέβαια ότι είχατε μάζωξη, λέω ενώ σπάω το κεφάλι μου να καταλάβω τι στο καλό συμβαίνει εδώ!
-Καλά έκανες, έτσι κι αλλιώς εμείς θα το λήγαμε για απόψε. Θα ζητήσουμε διορία μέχρι την Τετάρτη, θα μιλήσω εγώ στην Παπαστεφάνου που με συμπαθεί κιόλας! Εσύ σήκω, φεύγουμε να αφήσουμε τα παιδιά μόνα τους! λέει απευθυνόμενος στη Δήμητρα, η οποία όμως δεν δείχνει διατεθειμένη να φύγει έτσι απλά..
-Γιάννη, πρέπει να τελειώσουμε την εργασία σήμερα για να την παραδώσουμε εντός της προθεσμίας! Δεν είναι σωστό να την καθυστερήσουμε, εξάλλου ένα μισάωρο δουλειά είναι ακόμα!
-Δεν θα γίνει τίποτα για μια μέρα, επεμβαίνει ο Άγγελος!
-Ε ναι, σιγά! Η Παπαστεφάνου είναι πολύ κουλ σε αυτά, δεν θα σας πει τίποτα, λέω κι εγώ περισσότερο για να την μπω στην ηλίθια.
-Δεν νομίζω ότι σου πέφτει λόγος! μου λέει προκλητικά, τόσο που μου έρχεται να την πιάσω εγώ από το μαλλί αυτή τη φορά!
-Ούτε κι εγώ νομίζω ότι θα γίνει κάτι με μια μέρα! της απαντάω αντί να χειροδικήσω τελικά..
-Κοίτα, μπορεί στη Θεσσαλονίκη να μην σας βάζουν εργασίες ή μπορεί να μην σε ενδιαφέρουν εσένα αυτά, όμως εμάς από αυτήν την εργασία θα κριθεί και ο βαθμός μας. Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις!
KAMU SEDANG MEMBACA
Όταν όλα αλλάζουν
Fiksi RemajaΗ Άρια, μια δεκαεφτάχρονη κοπέλα, έχει μια ζωή που μοιάζει υπεροχή . Έχει το αγόρι της που την αγαπάει, τον αδερφό της που λατρεύει, τον κολλητό της τον Άρη, πολλούς φίλους και το σημαντικότερο έχει την ομάδα της που την κάνει να ονειρεύεται ότι θα...