Βρίσκω μετά από αρκετό κόπο τα κλειδιά μου και ανοίγω την πόρτα. Βλέπω φως στο σαλόνι και κατευθύνομαι προς τα εκεί με σκοπό να βρω τη μητέρα μου. Αυτό όμως που αντικρύζω σχεδόν με κάνει να λιποθυμήσω για ακόμα μία φορά σήμερα!
Νιώθω τα πράγματα που κρατάω στα χέρια μου να πέφτουν στο πάτωμα ένα ένα.. Κλειδιά, κινητό, σάκος, μπουφάν!
Η μητέρα μου στον καναπέ του σαλονιού μας να σαλιαρίζει με έναν άγνωστο! Κι εγώ η ηλίθια νόμιζα.... Ξαφνικά νιώθω το αίμα να μου ανεβαίνει στο κεφάλι, καθώς θυμάμαι λόγια της μητέρας μου, μία εβδομάδα ακριβώς πριν: «Δεν με ενδιαφέρει να φτιάξω ξανά τη ζωή μου προς το παρών! Έχω επικεντρωθεί στη δουλειά μου. Μόνο αυτή με ενδιαφέρει και εσύ φυσικά»
Νιώθω τόσο προδωμένη για άλλη μια φορά! Πόση υποκρισία πια; Γιατί οι γονείς μου με πληγώνουν έτσι; Γιατί.. γιατί η μάνα μου με άφησε να ελπίζω ότι ίσως υπάρχει μία πολύ μικρή πιθανότητα να τα ξαναβρεί με τον πατέρα μου, ενώ τα είχε ήδη μπλέξει με κάποιον άλλον;
Δεν αντέχω άλλο, με κοιτούν και οι δύο μαρμαρωμένοι λες και.. εγώ είμαι το περίεργο σε όλη αυτή την ιστορία. Όταν επιτέλους η μητέρα μου αποφασίζει να σπάσει τη σιωπή. Στο παρά πέντε, γιατί ήμουν έτοιμη να σηκωθώ να φύγω το συντομότερο από εκεί μέσα!
-Άρια, τι κάνεις εδώ; Δεν.. δεν θα έβγαινες;
Ε αυτό πια πάει πολύ! Με κατηγορεί που τους έκανα και χαλάστρα!
-Συγγνώμη, δεν ήξερα ότι θα διακόψω! Ξέρεις δεν βγήκα γιατί είχα να πάω για φυσικοθεραπείες! Αλλά βέβαια πού να το ξέρεις, αφού έχεις όλη την ημέρα κλειστό το κινητό σου και την κόρη σου που έτρεχε σε νοσκομεία και λιποθυμούσε στα γήπεδα την είχες γραμμένη!
-Τι; Τι έγινε Άρια; Τι έπαθες; ρωτάει ενώ σηκώνεται απότομα και έρχεται προς το μέρος μου.
-Μην με πλησιάζεις! Πόσο καιρό με κοροϊδεύεις και.. Θεέ μου! Πόσο καιρό συμβαίνει όλο αυτό πίσω από την πλάτη μου;
-Άρια, ηρέμησε σε παρακαλώ! Να σου εξηγήσω..
-Θα μου πεις και την κλασσική ατάκα «Δεν είναι αυτό που νομίζεις!» ; Και μετά κατηγορούσες τον μπαμπά.. Δεν το πιστεύω!
-Άρια, δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα! Να σου θυμίσω ότι είμαι χωρισμένη και έχω το δικαίωμα να..
-Εγώ να δεις τι δικαίωμα έχω.. φωνάζω και σκύβω, παίρνω κλειδιά και κινητό και ορμάω έξω από το σπίτι χτυπώντας με κρότο την πόρτα πίσω μου!
KAMU SEDANG MEMBACA
Όταν όλα αλλάζουν
Fiksi RemajaΗ Άρια, μια δεκαεφτάχρονη κοπέλα, έχει μια ζωή που μοιάζει υπεροχή . Έχει το αγόρι της που την αγαπάει, τον αδερφό της που λατρεύει, τον κολλητό της τον Άρη, πολλούς φίλους και το σημαντικότερο έχει την ομάδα της που την κάνει να ονειρεύεται ότι θα...