81. (α) Μία έκπληξη γενεθλίων!

2.8K 323 29
                                    

Ακούω τον ήχο από το κουδούνι και τρέχω κατεβαίνοντας δυο - δυο, μπορεί και τρεις τρεις τις σκάλες.

-Καλώς την! Πόσην ώρα έκανες από το ζαχαροπλαστείο μέχρι εδώ; γκρινιάζω στην Ολίβια.

-Δέκα λεπτά έκανα παιδί μου, ηρέμησε! απαντάει έκπληκτη με το άγχος που με έχει καταβάλει.

-Λοιπόν.. Τούρτα, κεράκια, πυροτεχνήματα για την τούρτα, τα πήρες όλα; 

-Ναι βρε Άρια, ηρέμησε, με καθησυχάζει.

-Ωραία, να μην ξεχάσω τον αναπτήρα. Για άνοιξε να δω αν βγήκε καλή η στάμπα!

-Ναι κι εγώ έχω αγωνία. Κάτσε να την ανοίξω..

Η Ολίβια ανοίγει το κουτί και μπροστά μας εμφανίζεται μια υπέροχη τούρτα, που έχει ζωγραφισμένη μια ασπρόμαυρη φανέλα με το νούμερο δέκα που γράφει ΑΛΕΞ! Ευτυχώς την πέτυχαν, για το καλό τους..

-Είναι υπέροχη!! Μπράβο βρε Άρια, καταπληκτική η ιδέα σου! με συγχαίρει η Ολίβια.

-Ελπίζω όλα να πάνε καλά.. Το έχαψε το ψέμα περί ίωσης, μένει να μην γυρίσει ξημερώματα στο σπίτι του..

-Σωστά! Αλλά έτσι κι αλλιώς θα είμαστε εγώ και η Έλενα μαζί σου, δεν υπάρχει περίπτωση να αποκοιμηθείς! 

-Αχ, σας ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια.. Η Έλενα είναι με τον Πάνο τώρα έτσι;

-Ναι, έχουν πάει για φαγητό μέχρι ο Πάνος να πάει να βρει τον Άλεξ και τα παιδιά.. λέει η Ολίβια κι εγώ τρέχω να σηκώσω το κινητό μου που χτυπάει.

-Έλα μωρό μου.. σηκώνω το κινητό μου.

-Είμαι κάτω από το σπίτι σου, άνοιξε την πόρτα, θέλω κάτι να σου δώσω! μου ανακοινώνει και με πιάνει πανικός.

-Είσαι σίγουρος; Ρε μωρό μου έχω πολύ πυρετό, δεν θέλω να σε κολλήσω κι είναι και τα γενέθλιά σου αύριο.. λέω κάνοντας νόημα στην Ολίβια να κρύψει την τούρτα και τα υπόλοιπα..

-Δεν το διαπραγματεύομαι! Άνοιξε κάποιος την εξώπορτα και μπαίνω στο ασανσέρ, οπότε σε κλείνω.

-Είναι ο Άλεξ εδώ; με ρωτάει έντρομη η Ολίβια ενώ κι εμένα με έχει πιάσει πανικός.

-Μόλις μπήκε στο ασανσέρ. Βιάσου!! Κρύψε την τούρτα και εγώ ανεβαίνω στο δωμάτιό μου να ξαπλώσω. Μόλις χτυπήσει το κουδούνι άνοιξέ του και πες του ότι ήρθες να μου κάνεις λίγη παρέα.. Κατάλαβες; τη ρωτάω και τρέχω στο δωμάτιό μου ελπίζοντας να μην κάνει καμιά γκάφα.

Όταν όλα αλλάζουνTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang