46. Παραμονή Χριστουγέννων

3.7K 337 141
                                    


-Άρια κατέβα επιτέλους, θα αργήσουμε! με φωνάζουν ο Άγγελος και ο Άρης.

-Τώρα λέμε! Κατεβαίνω..

Λίγη υπομονή δεν κάνουν αυτά τα παιδιά. Και δεν ήθελαν κιόλας να έρθουν στο πάρτι του Πάνου, έκαναν τους δύσκολους αλλά φυσικά στο τέλος δέχτηκαν. Ρίχνω μια τελευταία ματιά στον καθρεύτη: το μπορντώ μου φόρεμα ταιριάζει τέλεια πάνω μου και είναι και στο χρώμα των Χριστουγέννων, τα μαλλιά μου πέφτουν σε χαλαρές μπούκλες, ενώ έχω βαφτεί σε απαλούς τόνους με έντονο όμως κραγιόν. Φτου μου, να μην με ματιάσω! Φοράω και τα ψηλά μποτάκια μου και κατεβαίνω για να δω τα αγόρια να μένουν έκπληκτα.. Εντάξει, η αλήθεια είναι ότι δεν με βλέπει συχνά κάποιος τόσο περιποιημένη, πόσο μάλλον ο Άγγελος και ο Άρης που με βλέπουν κάθε δυο εβδομάδες. Τους μαζεύω και φεύγουμε για το σπίτι του Πάνου.

Μετά από λίγη ώρα χτυπάμε το κουδούνι του Πάνου, έχοντας ομολογουμένως αργήσει λιγάκι. Προσφέρω στον Πάνο τα γλυκά που πήραμε και αφού αφήνω την κιθάρα μου στην άκρη πηγαίνω να χαιρετήσω τα παιδιά. Δεν είμαστε πολλοί όντως, ακόμα καλύτερα! Ο Πάνος, η Έλενα, η Ολίβια, ο Άλεξ, ο Άλκης, ο Γιάννης, τα παιδιά από τη μπάντα μας – ο Ανδρέας, ο Φίλιππος και ο Βασίλης – και η κοπέλα του Βασίλη, η Ηλέκτρα. Γίνονται και οι απαραίτητες συστάσεις και καθόμαστε.

Η αλήθεια είναι ότι το κλίμα μεταξύ Άγγελου και Άρη από τη μία, Άλεξ, Γιάννη και Άλκη από την άλλη δεν είναι και το ιδανικό, λόγω των προχτεσινών γεγονότων στον αγώνα. Το πράγμα παίρνει διαστάσεις με την «φαεινή» ιδέα του Φίλιππου να προσεγγίσει τον Άγγελο και τον Άρη, ρωτώντας τους για το ποδόσφαιρο και την ομάδα τους. Και όπως είναι φυσικό πετάγεται και ο Άλεξ εκεί που αυτός το θεωρεί «απαραίτητο».

-Δύσκολο πράγμα πάντως να είσαι αρχηγός ε; τον ρωτάει ο Φίλιππος.

-Ναι, κάποιες φορές είναι, όλη η ομάδα κρέμεται από εσένα, μια σου κουβέντα μπορεί να αποδειχθεί πολύ σημαντική ή και μοιραία κάποιες φορές.. του απαντάει ο Άγγελος.

-Καταλαβαίνω..

-Το δύσκολο είναι όταν πρέπει να υπερασπιστείς την ομάδα σου και δεν έχεις περιθώρια, επειδή έχεις ήδη κάρτα. Γιατί ξέρεις, μέσα στην ένταση μπορεί ναι ξεφύγεις, οπότε είναι προτιμότερο να μην αναμειχθείς, αλλά νιώθεις άχρηστος εντελώς..

-Εσύ μπορεί να νιώθεις γενικά άχρηστος, δεν είδα να κάνεις και κάτι τρομερό ως αρχηγός στον αγώνα!! πετάγεται ο Άλεξ αφήνοντάς μας όλους άφωνους..

Όταν όλα αλλάζουνМесто, где живут истории. Откройте их для себя