Τελευταία μέρα, σκέφτομαι ξαπλωμένη στην ξαπλώστρα μου απολαμβάνοντας τις τελευταίες καυτές ακτίνες του ήλιου. Από αύριο πίσω στην πραγματικότητα: προπονήσεις, φροντιστήρια, σχολείο... Μα πότε τελείωσε κιόλας το καλοκαίρι; Β' Λυκείου φέτος, προτελευταία χρονιά στο λύκειο και ακόμα δεν ξέρω τι θα κάνω στη ζωή μου. Ή μάλλον ξέρω, αλλά δεν ξέρω αν θα μπορέσω να πραγματοποιήσω το όνειρό μου. Τελευταία χρονιά στην ομάδα, του χρόνου πρέπει να πάω σε γυναικεία, αν θέλω να συνεχίσω. Στα Γιάννενα όμως δεν υπάρχει. Ούτε να σκεφτώ δεν θέλω ότι θα σταματήσω το ποδόσφαιρο.
Πω, πω! Τι ζέστη είναι αυτή! Ελπίζω να μην καώ τελευταία μέρα. "Αααααα", ούρλιαξα καθώς κάποιος με έβρεξε με παγωμένο νερό. Ανοίγω τα μάτια μου και... Φυσικά! Ποιοι άλλοι; Ο Άγγελος και ο Άρης.
-Είστε τελείως τρελοί;" τους φωνάζω ενώ τουρτουρίζω από το κρύο.
-Μμ, εγώ είμαι λίγο, αλλά για αυτό φταις εσύ κυρία μου!! προσπαθεί να με καλοπιάσει ο Άγγελος.
-Ναι καλά, εμένα δεν με ρίχνεις με κάτι τέτοια!! του λέω.
-Σε έχω ρίξει εδώ και καιρό, να σου θυμίσω!
-Θα μου το πληρώσετε και οι δύο!! λέω και κάνω την αδιάφορη. Όποιος φτάσει πρώτος στη σημαδούρα, φωνάζω και βουτάω στη θάλασσα αφήνοντας πίσω τον Άγγελο και τον Άρη. Σε λίγα δευτερόλεπτα έχω φτάσει και κοιτάζω θριαμβευτικά τα δύο αγόρια να καταφτάνουν τελευταία και... καταϊδρωμένα! 1-1, τους φωνάζω, πάω για την ανατροπή!!
-Έτσι ε; λέει ο Άρης. Πρέπει να δράσουμε Άγγελε!
-Άσ' την να χαίρεται, τώρα που μπορεί, λέει ο Άγγελος και ξαφνικά με αρπάζει και με βουτάει στο νερό.
Ευτυχώς πρόλαβα να πάρω ανάσα. Αχ, δεν με αφήνει να βγω. Έι! Θα πνιγώ αγάπη μου! Τελικά με αφήνει και μου λέει:
-2-1... Αριάδνη μου!!
Πόσο νευριάζω όταν με λένε έτσι. Βασικά είναι υπέροχο και το όνομά μου και το υποκοριστικό του, αλλά το Αριάδνη το έχω συνδυάσει με άσχημα πράγματα. Έτσι με φωνάζουν οι καθηγητές όταν έχω κάνει κάτι ή οι γονείς μου όταν είναι θυμωμένοι.
-Αυτό θα το δούμε Αγγελούκο!! του λέω δήθεν απειλητικά. "Όποιος φτάσει πρώτος στη στεριά", φωνάζω και αρχίζω να κολυμπάω γρήγορα προς τα έξω.
-Όχι πάλι! ακούω τον Άρη να λέει.
Χα! Θα σας δείξω εγώ αγόρια! Έπρεπε να το σκεφτείτε καλύτερα πριν τα βάλετε μαζί μου! Αχ τι είναι αυτό στα πόδια μου;; Όχι, με πρόλαβε...
ESTÁS LEYENDO
Όταν όλα αλλάζουν
Novela JuvenilΗ Άρια, μια δεκαεφτάχρονη κοπέλα, έχει μια ζωή που μοιάζει υπεροχή . Έχει το αγόρι της που την αγαπάει, τον αδερφό της που λατρεύει, τον κολλητό της τον Άρη, πολλούς φίλους και το σημαντικότερο έχει την ομάδα της που την κάνει να ονειρεύεται ότι θα...