-"Ο Οιδίπους, γιος του Λαΐου, σκότωσε, χωρίς να το γνωρίζει τον πατέρα του και παντρεύτηκε τη μητέρα του, την Ιοκάστη, με την οποία απέκτησε δύο γιους, τον Πολυνείκη και τον Ετεοκλή, και δύο κόρες, την Αντιγόνη και την Ισμήνη. Όταν αποκαλύφθηκε η τραγική αλήθεια, η Ιοκάστη απαγχονίστηκε και ο Οιδίπους αυτοτυφλώθηκε και αυτοεξορίστηκε." Κατάλαβες; ρωτάω τον Άλεξ αφού του το εξηγώ για τέταρτη φορά!
-Με συγχωρείς, δεν πρόσεχα.. μου λέει βαριεστημένα, ενώ έχει αράξει πάνω στο γραφείο του και έχει μείνει στην ίδια θέση, με το κεφάλι στηριγμένο πάνω στην αναποδογυρισμένη του παλάμη. Μισή ώρα τώρα που του εξηγώ έτσι κάθεται, σαν ζαβλακωμένος!
-Άλεξ! Συγκεντρώσου λίγο, τι θα γράψεις αύριο; τον μαλώνω.
-Συγγνώμη ρε μωρό μου.. Αφαιρούμαι με το να σε χαζεύω και ξεχνιέμαι! λέει και με πλησιάζει πονηρά. Έχει όρεξη για παιχνιδάκια το βλαμμένο μου!
-Λοιπόν, θα σου το εξηγήσω τελευταία φορά για αυτό άνοιξε καλά τα μάτια σου και συγκεντρώσου.
-Άμα το καταλάβω μετά θα σταματήσουμε όμως;
-Όχι Άλεξ, έχουμε άλλα τρία κεφάλαια! Και σε μία ώρα πρέπει να φύγω, είναι έξι η ώρα.
-Να κάνουμε ένα διάλειμμα πέντε λεπτών, σε παρακαλώ.. μου λέει σαν μικρό παιδί που εκλιπαρεί τη μαμά του για ένα κομμάτι σοκολάτας.
-Μόνο αν το μάθεις και μόνο για πέντε λεπτά!
-Εντάξει, σε ακούω!
-"Τα δύο αδέλφια, Πολυνείκης και Ετεοκλής, συμφώνησαν να βασιλέψουν διαδοχικά ανά ένα χρόνο. Πρώτος βασίλεψε ο Ετεοκλής, ο οποίος όμως αρνήθηκε να παραδώσει την εξουσία στον Πολυνείκη. Ο Πολυνείκης έφυγε από τη Θήβα και πήγε στο Άργος, όπου παντρεύτηκε την κόρη του βασιλιά Άδραστου. Μαζί με τον πεθερό του και άλλους πέντε Αργείους ηγεμόνες..."
Δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω! Ήξερε ότι μόνο ένας τρόπος υπήρχε για να με σταματήσει και αυτό έκανε. Μου έκλεισε το στόμα φιλώντας με με πάθος! Τι να τον κάνω που τον λατρεύω μωρέ..
Λίγα λεπτά αργότερα, με έχει ξαπλώσει στο κρεβάτι του, όπου και συνεχίζουμε.. Όχι τίποτα φοβερό, μην φανταστείτε! Απλά είναι τόσο υπέροχος που έστω και με ένα φιλί του μπορεί να με απογειώσει! Νομίζω ότι μπορώ να καθίσω εδώ μαζί του για πάντα! Μέχρι να αρχίσουμε να πλακωνόμαστε πάλι φυσικά.. Το έχουμε στο αίμα μας καλέ, ήδη μου έχουν λείψει οι καβγάδες μας κι ας τσακωθήκαμε πριν με την γελοία αιτία των ρούχων που φορούσα. Βέβαια είχαμε άλλο θέμα να ασχοληθούμε χτες, τη δολοφονία της Ειρήνης! Αλλά είπαμε, είμαστε νέοι ακόμα για φυλακή..
VOUS LISEZ
Όταν όλα αλλάζουν
Roman pour AdolescentsΗ Άρια, μια δεκαεφτάχρονη κοπέλα, έχει μια ζωή που μοιάζει υπεροχή . Έχει το αγόρι της που την αγαπάει, τον αδερφό της που λατρεύει, τον κολλητό της τον Άρη, πολλούς φίλους και το σημαντικότερο έχει την ομάδα της που την κάνει να ονειρεύεται ότι θα...