Κλείνω το ξυπνητήρι και σηκώνομαι με βαριά καρδιά για να ετοιμαστώ για τη Θεσσαλονίκη. Φοράω τα ρούχα μου και μαζεύω τα υπόλοιπα στο σάκο μου για να είμαι έτοιμη. Δεν έχω και πολύ χρόνο μπροστά μου άλλωστε.. Κατεβαίνω στην κουζίνα να βρω επειγόντως καφέ γιατί ο πονοκέφαλος είναι αισθητός.
-Ξυπνήσαμε; Καλημέρα στην πιο γλυκιά δεκαεφτάχρονη κόρη του κόσμου!! μου εύχεται ο μπαμπάς με το που μπαίνω στην κουζίνα.
-Ευχαριστώ τον πιο γλυκό μπαμπά του κόσμου!! του λέω και τον αγκαλιάζω.
-Μεγάλωσες κι εσύ.. Του χρόνου ενηλικιώνεσαι και μετά ποιος σε πιάνει!
-Έλα μπαμπά, μην σε πιάνει το σύνδρομο της άδειας φωλιάς τώρα..
-Έχεις δίκιο! Δεν πρέπει να σε στεναχωρεί κανείς σήμερα. Για αυτό κι εγώ σου έχω μια έκπληξη!!
-Τι είναι; Τι είναι; ρωτάω σαν πεντάχρονο κοριτσάκι.
-Άνοιξέ το! μου λέει και μου δίνει ένα κόκκινο πακέτο τυλιγμένο με πολλές κορδέλες.
Ανυπόμονα τραβάω τις κορδέλες όπως όπως, σκίζω το χαρτί και βρίσκομαι μπροστά σε ένα από τα ωραιότερα δώρα που έχω πάρει ποτέ! Είναι μία μεγάλη φωτογραφική μηχανή που μοιάζει με επαγγελματική.
-Μπαμπάκα μου είναι το πιο τέλειο δώρο!! Σε ευχαριστώ πολύ!! λέω και ορμάω στην αγκαλιά του.
-Χαίρομαι που σου αρέσει! Τώρα που μεγάλωσες και θα αρχίσεις να πηγαίνεις ταξίδια μόνη σου νομίζω πως σου είναι απαραίτητη. Εξάλλου, ξέρω το ψώνιο σου με τις φωτογραφίες.
-Αυτό τι είναι; ρωτάω καθώς βλέπω κι άλλη μια σακούλα δώρου.
-Είναι από τους γονείς του Άγγελου. Το άφησαν πριν φύγουν για τις δουλειές τους το πρωί, δεν ξέρω τι είναι. Άνοιξέ το να δούμε..
-Τι καλή που είναι η κυρία Κατερίνα..
Ανοίγω τη σακούλα και βγάζω ένα μαύρο στενό φόρεμα με δύο κοψίματα κάτω από το στήθος στο πλάι. Σίγουρα έχει βάλει το χεράκι της η μάνα μου για το φόρεμα. Πάντως οφείλω να ομολογήσω πως παρόλο που δεν ενθουσιάζομαι εύκολα με ρούχα, η επιλογή της κυρίας Κατερίνας είναι απλή και στα μέτρα μου, τόσο που με δελεάζει να πάω και να αλλάξω για να το φορέσω.
-Δοκίμασέ το να δούμε αν σου κάνει.
-Δεν προλαβαίνω τώρα μπαμπά, μπορώ να το αλλάξω και στη Θεσσαλονίκη αν είναι.
STAI LEGGENDO
Όταν όλα αλλάζουν
Teen FictionΗ Άρια, μια δεκαεφτάχρονη κοπέλα, έχει μια ζωή που μοιάζει υπεροχή . Έχει το αγόρι της που την αγαπάει, τον αδερφό της που λατρεύει, τον κολλητό της τον Άρη, πολλούς φίλους και το σημαντικότερο έχει την ομάδα της που την κάνει να ονειρεύεται ότι θα...