Το ξυπνητήρι τρυπάει τα αυτιά μου διαπεραστικά αλλά ευτυχώς ο Άλεξ το απενεργοποιεί έγκαιρα. Έχω και έναν ελαφρύ πονοκέφαλο από το χθεσινό βράδυ που με κάνει να μην θέλω να σηκωθώ από το κρεβάτι.
-Καλημέρα και χρόνια πολλά ξανά! μου λέει ο Άλεξ και με φιλάει απαλά.
-Καλημέρα και ευχαριστώ για όλα, ξανά! του απαντάω και ανταποδίδω το φιλί.
-Ήταν υπέροχα χτες...
-Ναι ήταν! Θα έχω να το θυμάμαι πολύ καιρό το τελευταίο μου βράδυ στη Θεσσαλονίκη.
-Μου φαίνεται σαν ψέματα! Δεν μπορώ να συνειδητοποιήσω ότι... ίσως δεν σε ξαναδώ ποτέ! μου λέει μετά από λίγα δευτερόλεπτα.
-Φυσικά και θα με ξαναδείς Άλεξ, μπορεί να είναι μετά από αρκετό καιρό, αλλά δεν θα χαθούμε.
-Ναι καλά, μάτια που δεν βλέπονται...
-Άλεξ, όταν θα έρχομαι στην Ελλάδα, θα περνάω οπωσδήποτε από τη Θεσσαλονίκη. Είσαι εσύ, τα παιδιά, ο Χρήστος, τόσοι άνθρωποι που με βοήθησαν και το λιγότερο που μπορώ να κάνω είναι να περνάω να τους λέω μια καλημέρα.
-Ελπίζω έστω και στην καλημέρα σου όποτε θα έρχεσαι!
-Να μην ελπίζεις, να είσαι βέβαιος!
-Θα είμαι τουλάχιστον ήσυχος που θα έχεις και τον Άρη κοντά.
-Ναι, ήταν το καλύτερο νέο που έμαθα αφού υπέγραψα το συμβόλαιο. Μέχρι στιγμής μου έχουν πάει όλα τόσο καλά που φοβάμαι ότι μια μέρα θα ξυπνήσω και κάποιος θα μου τα έχει πάρει όλα πίσω.
-Μην ακούω βλακείες. Δεν θα σου πάρει κανείς τίποτα, γιατί όλα αυτά τα αξίζεις και τα πέτυχες με την αξία σου. Λοιπόν, επειδή περνάει η ώρα και δεν ξέρω για πόσο ακόμη θα παραμείνω ψύχραιμος μπροστά σου, εγώ θέλω να σου ευχηθώ να φτάσεις όσο πιο ψηλά γίνεται, να συνεχίσεις να παλεύεις και να προσπαθείς με την ίδια επιμονή και δύναμη και με το ίδιο πάθος, να μην το βάζεις κάτω ποτέ και κυρίως να είσαι υγιής, δυνατή και τυχερή! Και τέλος, να μην αλλάξεις ποτέ, να παραμείνεις για πάντα αυτή η υπέροχη κοπέλα που γνώρισα και αγάπησα και που κυρίως μου άλλαξε τη ζωή για πάντα... Δεν θα σε ξεχάσω ποτέ, να το θυμάσαι αυτό!
-Σε ευχαριστώ πολύ για όλα και ανταποδίδω τις ευχές σου. Εύχομαι να μαθαίνω πολύ συχνά νέα για τις επιτυχίες σου και - γιατί όχι; - σε λίγο καιρό να είμαστε γείτονες στην Αγγλία ή σε κάποια κοντινή χώρα! Είμαι βέβαιη ότι έχεις τα προσόντα και τις δυνατότητες να σταθείς πολύ σύντομα σε ομάδα του εξωτερικού.
VOUS LISEZ
Όταν όλα αλλάζουν
Roman pour AdolescentsΗ Άρια, μια δεκαεφτάχρονη κοπέλα, έχει μια ζωή που μοιάζει υπεροχή . Έχει το αγόρι της που την αγαπάει, τον αδερφό της που λατρεύει, τον κολλητό της τον Άρη, πολλούς φίλους και το σημαντικότερο έχει την ομάδα της που την κάνει να ονειρεύεται ότι θα...