21. Μπέρδεμα

3.4K 356 43
                                    

Πλευρά Άλεξ


Ηλίθια Άρια! Βάλθηκες να μου χαλάσεις τη βραδιά.. δεν θα σου κάνω τη χάρη όμως. Έφυγε και η χαζή η Ειρήνη. Όχι ότι την έχω ανάγκη. Της ξεκαθάρισα από την αρχή ότι δεν θέλω ούτε γκρίνιες ούτε υστερίες, κάτι τέτοια εγώ δεν τα μπορώ, εξάλλου δεν έχω δεσμευτεί για τίποτα. Δεν έχω λόγο άλλωστε, έτσι να κάνω το δαχτυλάκι μου και... ή μήπως όχι. Με μια γρήγορη ματιά βλέπω ότι δεν υπάρχει και πολλή κίνηση στο μαγαζί, εκτός από την ... πώς την λένε, δεν θυμάμαι. Μιλάμε για πολύ δυνατό κομμάτι, την έχω σταμπάρει εδώ και καιρό, αλλά δεν είχα ποτέ την ευκαιρία να την πετύχω μόνη μέχρι τώρα.. Να λοιπόν η στιγμή που τόσο καιρό περίμενα.. Πάμε αγόρι μου!


Δεν είναι δύσκολος στόχος τελικά. Σε λίγα λεπτά έχουμε ήδη αρχίσει να φασωνόμαστε. Εντάξει, η κοπέλα δεν υπάρχει. Τι έχανα τόσο καιρό.. Τη φιλάω στο λαιμό, αλλά το βλέμμα μου πέφτει σε μια γκόμενα που χορεύει στο μπαρ. Κάτι μου θυμίζει, αλλά είναι πλάτη και δεν μπορώ να καταλάβω. Πολύ ωραία κοπέλα. Οκ, είμαι εδώ, με αυτήν που θέλω να ρίξω εδώ και καιρό και χαζεύω άλλη; Όχι ότι το έπαιξα ποτέ καλό παιδί, αλλά τώρα αποσπώμαι από το στόχο μου. Ποια στο καλό είναι αυτή τέλος πάντων; Γύρνα λίγο και από εδώ βρε κοπέλα μου. Όχι!!!! Μην γυρνάς! Γιατί γύρισες; Είναι η Άρια! Οκ, το ξεχνάμε! Ας ξανασυγκεντρωθώ στο στόχο μου..


-Άλεξ, συμβαίνει κάτι; Είσαι εδώ, αλλά δεν είσαι..

-Σόρρυ, αφαιρέθηκα.

-Το πάμε πάλι;

-Ναι!


Οκ, συγκεντρώσου μαλάκα! Την ξενερώνεις! Έτσι...

Το βλέμμα που πέφτει πάλι πάνω στην ηλίθια. Πρέπει να είναι λιώμα. Εμένα όμως τι με νοιάζει; Έχω την πιο όμορφη γκόμενα δίπλα μου..


-Ρε Άλεξ! Χάνεσαι! Τι γίνεται;

-Με συγχωρείς.. έχω πιει λίγο, αυτό είναι μόνο..


Πανάθεμά σε Άρια! Δεν σταυρώσω γκόμενα απόψε! Αλλά όχι! Εμένα δεν με νοιάζει τι κάνει η σπαστικιά! Ιιι! Πάει καλά; Πόσο έχει πιει γαμώτο; Κινείται επικίνδυνα στο μπαρ, είναι έτοιμη να πέσει κάτω. Και αυτός ο Πάνος πού είναι να την μαζέψει; Αμάν.. αυτή δεν είναι καθόλου καλά.. ζαλίζεται! Πρέπει κάποιος να την μαζέψει!


-Σόρυ Παναγιώτα. Δεν μπορώ σήμερα.. Ίσως μια άλλη φορά..

Όταν όλα αλλάζουνDonde viven las historias. Descúbrelo ahora