76. Αντιμέτωποι με έναν αποκλεισμό

3.1K 276 12
                                    

*** ΣΗΜΕΙΩΣΗ ***

Δεν πρόκειται για καινούριο κεφάλαιο!! Απλά όταν το έγραφα την Πέμπτη δεν είχα τις σημειώσεις μου μπροστά μου και νόμιζα ότι θυμόμουν απ' έξω τα αποτελέσματα. Ανοίγωντάς τες διαπίστωσα ότι έκανα λάθος στο αποτέλεσμα του ΠΑΣ με τον Άρη, γεγονός που ανέτρεπε τη συνέχεια. Επομένως, κάντε εναν κόπο να το διαβάσετε ξανά.

Συγγνώμη για το λάθος μου..❤

Έχει περάσει μια εβδομάδα. Μία εβδομάδα στην οποία προσπαθήσαμε να καλύψουμε το κενό της εβδομάδας που ήμασταν χώρια. Και το πετύχαμε σε μεγάλο βαθμό, μεγαλύτερο τουλάχιστον από όσο πίστευα. Πράγματι, ξεκινήσαμε σχεδόν από την αρχή και μέχρι στιγμής τα πάμε καλά. Τίποτα δεν θυμίζει το διάστημα που ήμαστε χωρισμένοι και μετά από καιρό νιώθω επιτέλους τα πράγματα να πηγαίνουν καλά.

Σήμερα είναι η προτελευταία αγωνιστική και παίζουμε με την Κέρκυρα, εντός έδρας. Η νίκη είναι κάτι παραπάνω από απαραίτητη, καθώς μέχρι σήμερα βρισκόμαστε δεύτεροι με 26 βαθμούς, μπροστά από την Ξάνθη που έχει 24 και πίσω από τον ΠΑΣ που έχει 28. Την επόμενη αγωνιστική - που εμείς παίζουμε στα Γιάννενα - θα κριθεί ποιες δυό ομάδες θα περάσουν στην τελική φάση του πρωταθλήματος και τα πράγματα δεν θα είναι δύσκολα μόνο αγωνιστικά, αλλά για εμένα και ψυχολογικά αφού θα παίξω κόντρα στην πρώην ομάδα μου και ίσως μία από τις δύο μείνει απ' έξω. Όμως, η υπόθεση της πρόκρισης θα είναι πιο ξεκάθαρη μετά τα σημερινά αποτελέσματα, οπότε το καλύτερο που έχω να κάνω είναι να συγκεντρωθώ στον αγώνα που ξεκινάει σε λίγα λεπτά.

Δυστυχώς, δεν θα ξεκινήσω βασική, εξαιτίας του τραυματισμού που είχα στο πόδι μου και με ανάγκασε να χάσω τις προπονήσεις μίας ολόκληρης εβδομάδας, όμως είμαι σίγουρη ότι θα αγωνιστώ στο δεύτερο ημίχρονο. Εξάλλου, έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στον Άλεξ, μπορεί να κουβαλήσει μια ομάδα μόνος του!

Όταν όλα αλλάζουνHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin