54. Τα πράγματα δεν είναι τόσο εύκολα, τελικά..

3.9K 349 45
                                    

-Μαμά γύρισα, φωνάζω καθώς μπαίνω στο σπίτι μετά την προπόνηση.

-Είμαι στην κουζίνα, έλα έχω φτιάξει το αγαπημένο σου κέικ.

-Ήρθα. Καλά μυρίζει τέλεια!

-Για δοκίμασε..

-Τέλειο! λέω καθώς κατεβάζω με τη μία δύο ολόκληρα κομμάτια.

-Θέλω να μιλήσουμε, μου λέει με τόσο σοβαρό ύφος που κοντεύει να μου κάτσει η μπουκιά στο λαιμό.

-Για ποιο πράγμα; την ρωτάω ανήσυχη.

-Εσύ θα μου πεις..

-Τι να σου πω μαμά; Δεν σε καταλαβαίνω..

-Όλα καλά τελευταία; Υπάρχει μήπως κάτι που πρέπει να μου πεις; με ρωτάει και το μυαλό μου πηγαίνει κατευθείαν στο χωρισμό μου με τον Άγγελο.

-Εμ.. Βασικά, ναι. Υπάρχει κάτι που συνέβη τελευταία και δεν σου το έχω πει.

-Σε ακούω!

-Χώρισα με τον Άγγελο, οριστικά! Δεν είναι σαν τις άλλες φορές που τα ξαναβρίσκαμε αμέσως. Έχουν περάσει δύο εβδομάδες.

-Τα ξέρω αυτά. Θέλω να ακούσω αυτά που δεν ξέρω!

-Ωραία, εγώ ήμουν υπεύθυνη για το χωρισμό μας.

-Και αυτό το ξέρω. Περιμένω να διαψεύσεις αυτά που έμαθα στη συνέχεια.

-Τι ακριβώς έμαθες; ρωτάω διστακτικά γιατί η μαμά δεν φαίνεται να αστειεύεται καθόλου!

-Περιμένω να τα ακούσω από εσένα.

-Καλά, είμαι ερωτευμένη με κάποιον άλλον! Ικανοποιημένη;

-Και μου το λες έτσι απλά;

-Γιατί είναι τόσο τραγικό;

-Ναι Άρια! Ξέρεις ότι ο Άγγελος είναι χάλια αυτές τις δύο εβδομάδες; Έχει παρατήσει το σχολείο, τις προπονήσεις, είναι όλη την ώρα κλεισμένος στο δωμάτιό του, δεν μιλιέται, δεν τρώει.. Πώς μπόρεσες να του το κάνεις αυτό;

-Η φιλενάδα σου σου τα πρόλαβε; Πήρε να σου κάνει παράπονα; Και δεν την είχα για τέτοια την κυρία Κατερίνα!

-Ναι, πες μας ότι σου φταίει η Κατερίνα τώρα!

-Μαμά μπορείς απλά να μείνεις έξω από αυτήν την ιστορία; Δεν σε αφορά!

-Φυσικά και με αφορά! Ο Άγγελος είναι υπέροχο παιδί και σου έχει σταθεί όσο κανένας άλλος όλα αυτά τα χρόνια! Δεν αξίζει να του φέρεσαι έτσι!

-Τι σε προσέλαβε για δικηγόρο του; την ειρωνεύομαι.

-Άρια, να λείπουν τα αστειάκια. Απαιτώ να μου εξηγήσεις τι συμβαίνει.

Όταν όλα αλλάζουνOnde histórias criam vida. Descubra agora