40. Αγώνας στην Κέρκυρα

3.7K 353 108
                                    

Σάββατο πρωί και ετοιμάζω τα πράγματά μου για την Κέρκυρα! Ναι ναι, ταξιδάκι στην Κέρκυρα με διανυκτέρευση κιόλας, γιατί ο αγώνας είναι αύριο το πρωί και δεν προλαβαίνουμε προφανώς να φτάσουμε εγκαίρως. Οπότε... όλη την εβδομάδα σκέφτομαι αυτόν τον αγώνα! Το πρώτο βήμα για να ανέβουμε λίγο στη βαθμολογία έγινε την προηγούμενη αγωνιστική, όταν ο ΠΑΣ είχε την πρώτη απώλεια βαθμών χάνοντας από την Ξάνθη που έχει τώρα δώδεκα βαθμούς μαζί με τον ΠΑΣ που είναι δεύτερος και εμείς μετά την νίκη επί της Ομάδας του Βόλου φτάσαμε στους δέκα! Αν είμαστε λίγο τυχεροί, κερδίζοντας την Κέρκυρα, αν χάσουν ΠΑΣ και Ξάνθη που έχουν δύσκολους αντιπάλους θα καταφέρουμε να φτάσουμε στην πρώτη θέση!

Βάζω και τα καλά τα ρούχα για το απόγευμα που θα πάμε βόλτα στο κέντρο, κλείνω τη βαλίτσα μου και κατεβαίνω κάτω, όπου περιμένω τον Πάνο. Θα έρθει με τη μητέρα του η οποία θα μας πάει στο γήπεδο, αφού περάσουμε βέβαια να πάρουμε και τον κάφρο! Ναι, ξαναέγινε κάφρος! Την Κυριακή, όταν έφυγαν τα παιδιά ξαναπλακωθήκαμε, μετά από τόσο καιρό και τώρα σχεδόν δεν μιλάμε!

~Flashback~

Μόλι έφυγαν τα παιδιά για Γιάννενα γύρισα σπίτι, πήρα τα πράγματά μου για την προπόνηση και κατέβηκα στη στάση, όπου βρισκόταν ο Άλεξ. Χαρούμενη έτρεξα να του πω τα νέα για τον Άγγελο!

-Γεια σου Άλεξ! λέω χαρούμενα, αλλά εκείνος με αγνοεί.

Φοράει τα ακουστικά του βέβαια, αλλά ξέρω ότι με άκουσε. Παρόλα αυτά, κάνω ότι δεν καταλαβαίνω, τον σκουντάω και επιέλους βγάζει τα ακουστικά και γυρνάει να με κοιτάξει.

-Τι θες; με ρωτάει.

-Έχεις νεύρα πάλι; ρωτάω τσιτωμένη κι εγώ πλέον.

-Όχι, απλά δεν γουστάρω να ακούσω για το πώς τα ξαναβρήκες με τον γκόμενό σου!

-Νόμιζα.. ότι θα χαιρόοσουν! Χτες, μου είπες ότι.. ότι μου αξίζουν τα καλύτερα και..

-Εσύ από όλα αυτά που σου είπα χτες αυτό συγκράτησες;

-Τι άλλο;

-Τίποτα ρε Άρια, άστο!

-Όχι δεν το αφήνω! Πες μου!

-Παράτα με! Κοίτα τη δουλειά σου και τον φλώρο τον γκόμενό σου και παράτα μας εμάς!

-Άλεξ, τι έπαθες τώρα; Χτες..

-Ξέχνα ό,τι έγινε χτες! Άσε με ήσυχο! φωνάζει.

-Τι έπαθες τώρα γαμώτο; Νόμιζα ότι τα είχαμε βρει, ότι..

-Ξέχνα τα αυτά! Ό,τι έκανα ήταν γιατί...

Όταν όλα αλλάζουνTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang