-Μπαμπά;
-Άρια, ετοιμάστηκες; Για να σε δω.. Κούκλα κούκλα!!
-Σε ευχαριστώ μπαμπά! Τι ώρα θα φτάσουν οι καλεσμένοι;
-Από στιγμή σε στιγμή.. Θα αλλάξουμε μαζί τη χρονιά!
-Δεν πιστεύω να έχεις καλέσει πενήντα άτομα πάλι, όπως τα προηγούμενα χρόνια;
-Όχι βρε.. εμείς κι εμείς θα είμαστε. Ο Άγγελος με τους γονείς του, ο Άρης με τον πατέρα και τα αδέρφια του, οι νονοί σου, δυο άλλα ζευγάρια φίλων μου και δυο - τρεις φίλοι του Ιάσονα.
-Α τόσοι λίγοι..
-Σε σχέση με άλλες χρονιές.. Τι έπαθες τώρα; Γιατί μελαγχόλησες;
-Τίποτα, απλά να.. θα ήθελα να ήταν και η μαμά εδώ, μαζί μας. Όπως τις άλλες χρονιές..
-Δεν σου κρύβω ότι κι εγώ θα το ήθελα πολύ..
-Ζούσε για κάτι τέτοιες μέρες, θυμάσαι; Σε ειδικές περιστάσεις που καλούσαμε κόσμο στο σπίτι και..
-Αν θυμάμαι λέει; Τα ήθελε όλα στην εντέλεια, κοιτούσε μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια.. Ελπίζω να μην φανεί η διαφορά σήμερα..
-Μην ανησυχείς μπαμπά! Τα έχεις φροντίσει όλα τέλεια!
Την κουβέντα μας διακόπτει το κουδούνι. Ήρθαν οι πρώτοι, είναι ο Ιάσονας με τους φίλους του. Αργότερα καταφτάνουν και οι υπόλοιποι και περιμένουμε όλοι να πλησιάσει η ώρα για την αλλαγή του χρόνου, χωρισμένοι σε πολλά πηγαδάκια. Κάποια στιγμή βρίσκουμε την ευκαιρία να μείνουμε μόνοι μας με τον Άγγελο και ανεβαίνουμε στο δωμάτιό μου να τα πούμε με την ησυχία μας.
Η αλήθεια είναι ότι τις τελευταίες μέρες που ήρθαμε στα Γιάννενα είμαστε πολύ καλά, όμως.. δεν μπορώ να πω ότι ένα κομμάτι μου έχει μείνει στη Θεσσαλονίκη. Σκέφτομαι συνέχεια τον Άλεξ, ίσως και να μου λείπει λίγο, δεν ξέρω.. Βασικά ξέρω, μου λείπει! Και, μετά και όλα όσα άκουσα στο πάρτι, αυτά που υποτίθεται προορίζονταν για τον Πάνο, κάτι έχει αλλάξει μέσα μου! Είμαι πιο σίγουρη, όχι μόνο για το τι νιώθει ο Άλεξ για εμένα, αλλά και για το τι νιώθω εγώ για τον Άλεξ! Δεν ξέρω αν είμαι ερωτευμένη μαζί του, όμως θα έδινα τα πάντα για να ήμουν στην αγκαλιά του τώρα, για να έβλεπα τα υπέροχα μάτια του, για να ένιωθα το άρωμά του! «Αν αυτό δεν είναι έρωτας τότε τι είναι;» Εντάξει, μπορεί να έχεις και δίκιο, αλλά τι να κάνω τώρα; «Να σταματήσεις να κοροϊδεύεις τον εαυτό σου και κυρίως τον Άγγελο!» Μα δεν κοροϊδεύω κανέναν! «Α ναι; Είσαι ερωτευμένη με τον Άλεξ κι όμως είσαι με τον Άγγελο δίνοντάς του ελπίδες!» Δεν μπορώ να τον χωρίσω έτσι απλά, τρία χρόνια είμαστε μαζί.. Είναι και ο παιδικός μου φίλος..
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Όταν όλα αλλάζουν
Подростковая литератураΗ Άρια, μια δεκαεφτάχρονη κοπέλα, έχει μια ζωή που μοιάζει υπεροχή . Έχει το αγόρι της που την αγαπάει, τον αδερφό της που λατρεύει, τον κολλητό της τον Άρη, πολλούς φίλους και το σημαντικότερο έχει την ομάδα της που την κάνει να ονειρεύεται ότι θα...