55. Το μυστικό αποκαλύπτεται..

4K 359 38
                                    

-Και ποιοι άλλοι θα είναι μαζί μας; ρωτάω την Ολίβια, καθώς η Έλενα μου φτιάχνει μπούκλες τα μαλλιά.

-Λοιπόν, έχουμε κλείσει τραπέζι για οκτώ άτομα: εγώ, εσύ, η Έλενα, ο Πάνος, ο Άλκης,  Γιάννης με την καινούρια του κοπέλα και ο Άλεξ.

-Έπρεπε να κλείσουμε για εννιά! λέει η Έλενα.

-Γιατί; ρωτάω απορημένη.

-Γιατί ο Άλεξ αποκλείεται να έρθει μόνος του! Όλο και κάποια θα κουβαλήσει μαζί του, εξηγεί η Ολίβια.

-Αν και έχω καιρό να τον δω με γκόμενα! διαπιστώνει η Έλενα, ενώ εγώ είμαι σε φάση να ανοίξει η γη να με καταπιεί!

-Όντως! Καιρό έχουμε να τον δούμε να σαλιαρίζει. Αυτό είναι περίεργο! Τι λες κι εσύ Άρια; Τον έχεις δει με καμία εκτός σχολείου, στην προπόνηση για παράδειγμα; με ρωτάει η Ολίβια.

-Όχι, δεν έχω δει κάτι, απαντάω ένοχα.

Τώρα είναι η κατάλληλη ώρα να τους μιλήσω! Ή τώρα ή ποτέ! Αλλά πρώτα λέω να παίξω το παιχνίδι τους για λίγο ακόμα.

-Τι πιστεύετε πως συμβαίνει; τις ρωτάω.

-Μωρέ λέτε να είναι τίποτα ερωτευμένος; λέει η Ολίβια.

Από μικρό και από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια δεν λένε; Και δεν πιστεύω να απορείται για το ποια είναι η τρελή! Πρέπει να προστεθεί το όνομα της Ολίβιας δίπλα στον όρο "τρελός,-ή,-ό (επίθετο)" στο λεξικό!

-Ο Άλεξ ερωτευμένος; Ας γελάσω! την αποπαίρνει η Έλενα.

-Τόσο απίθανο το θεωρείτε; τις ρωτάω περιμένοντας με αγωνία την απάντησή τους.

-Εγώ όχι πλέον! Έχει σταματήσει μέχρι και να μου την μπαίνει! Πράγμα που σημαίνει ότι είναι απασχολημένος με κάτι άλλο! Αν συνδυάσεις ότι έχει σταματήσει τα σαλιαρίσματα και ότι έχει γίνει λίγο πιο άνθρωπος...

-Φαντάζεσαι; γελάει η Έλενα. Να δω τον Άλεξ ερωτευμένο και τι στον κόσμο!

-Πεθαίνω να μάθω ποια είναι αυτή που του έκλεψε την καρδιά και τον έκανε άνθρωπο! λέει η Ολίβια.

-Αποκλείεται να είναι σαν αυτές που τα έμπλεκε μέχρι τώρα! Βάζω στοίχημα ότι θα είναι καλή κοπέλα! Ανυπομονώ να την γνωρίσω! λέει η Έλενα.

-Πείτε πως την γνωρίζετε ήδη! λέω εγώ προκαλώντας την έκπληξη και των δύο.

-Τι εννοείς; με ρωτάει η Ολίβια.

-Τι ξέρεις που δεν ξέρουμε; ρωτάει η Έλενα.

-Την έχεις δει; η Ολίβια κρέμεται από τα χείλη μου.

Όταν όλα αλλάζουνМесто, где живут истории. Откройте их для себя