72. (α) Όλα του χωρισμού δύσκολα (2)

2.6K 339 123
                                    

Πλευρά Άλεξ

-Άλεξ, σε ζητάει μια κοπέλα! ακούω τη μαμά να φωνάζει από τον κάτω όροφο.

Η Άρια; Είναι εδώ; Προφανώς για να με σκοτώσει.. Δεύτε τελευταίον ασπασμόν! Σοβαρά τώρα, τι σκεφτόμουν όταν της είπα για την Ειρήνη;

Πριν προλάβω να αποφασίσω αν θέλω ή μάλλον αν πρέπει να βρω μια δικαιολογία για να την αποφύγω ή να τη δεχτώ, ανοίγει απότομα η πόρτα και μπαίνει μέσα!

Όχι όμως η Άρια, η Ειρήνη.. Η Ειρήνη; Τι στο καλό θέλει αυτή εδώ;

-Ήξερα ότι είσαι μαλάκας, αλλά δεν ήξερα ότι είσαι ΚΑΙ ψεύτης! μου επιτίθεται πριν προλάβω να καταλάβω τι γίνεται.

-Για ποιο πράγμα μιλάς; κάνω πως δεν καταλαβαίνω.

Πώς το έμαθε γαμώτο; Όχι Άρια! Δεν έκανες τέτοια κατινιά..

-Ίσως για τα ψέματα που πήγες και αράδιασες στην Άρια;

Με πιάνει απροετοίμαστο, γαμώτο!

-Πρώτον δεν θα σου δώσω αναφορά για το τι λέω στην Άρια και δεύτερον πώς στο διάολο το έμαθες; τη ρωτάω εκνευρισμένος.

-Πρώτον, δεν μπορείς να λες μαλακίες για εμένα χωρίς να μου δίνεις αναφορά και δεύτερον δεν είναι αυτό το θέμα μας! μου φωνάζει.

-Αυτό ακριβώς είναι το θέμα μας! Και μη μου πεις ότι θίχτηκες.. Ίσα ίσα, παρακαλάς να ήταν αλήθεια..

-Πόσο πιο απαίσιος μπορείς να γίνεις; Δεν θα αλλάξεις ποτέ έτσι; μου πετάει κατάμουτρα.

Προσπαθεί να μου κάνει μαθήματα ηθικής η Ειρήνη! Η Ειρήνη ρε φίλε, δεν γίνονται αυτά..

-Κοίτα ποιος μιλάει.. την ειρωνεύομαι.

-Μη μιλάς! Δεν ξέρεις τίποτα πια για εμένα..

-Ναι, δυστυχώς δεν ξέρω με πόσους πηδήχτηκες την τελευταία εβδομάδα και είχα χάσει τον ύπνο μου για αυτόν τον λόγο..

-Δεν ξέρεις τι λες! Έχω αγόρι!! μου λέει σαν να είναι το πιο φυσιολογικό πράγμα στον κόσμο να έχει αυτή αγόρι.

-Για πόσο; Για τρεις μέρες;

-Είμαστε μαζί ένα μήνα! μου λέει και σκάω στα γέλια.

Δεν μπορώ παρά να γελάσω με αυτή της τη δήλωση!

-Μάλλον, ήμασταν μαζί, πριν πέσω πάνω στην πρώην κοπέλα σου! Κάνω λάθος;

-Τι της είπες; τη ρωτάω εξοργισμένος.

Το έκανε πάλι το θαύμα της ο «πόλεμος»! Γιατί «Ειρήνη» δεν τη λες με τίποτα.. Παντού προβλήματα δημιουργεί.

Όταν όλα αλλάζουνحيث تعيش القصص. اكتشف الآن