Πλευρά Άλεξ
Κοίτα τώρα κατάντια! Στην έξοδο που εγώ κανόνιζα εδώ και μια εβδομάδα στο πιο ιν στέκι της Θεσσαλονίκης αυτήν την περίοδο δεν μπορώ να πάω! Βλέπεις, το παλιό σχολείο της ηλίθιας έρχεται εκδρομή εδώ –όλως τυχαίως – και αυτή τους πρότεινε για Σάββατο βράδυ να βγουν στο μαγαζί που είχα κανονίσει να πάμε όλοι μαζί! Και φυσικά δεν έχω καμιά όρεξη Σαββατιάτικα να δω τη μούρη όλων των φίλων της και κυρίως του γκόμενού της! Τα παιδιά όλα θα είναι εκεί, χαίρονται κιόλας που θα δουν ξανά την παρέα της! Μη χέσω! Μόνος μου θα τη βγάλω πάλι..γιατί το να πάω εκεί αποκλείεται! Αλλά και πάλι μόνος; Δεν λέει! Εγώ ο Άλεξ, μόνος Σαββατιάτικα; Μήπως να πάρω κανένα τηλέφωνο την Ειρήνη; Σωστά, πώς δεν το σκέφτηκα νωρίτερα; Την Ειρήνη; Αυτήν δεν την ξαπόστειλα πριν λίγο καιρό; Ούτε κι εγώ ξέρω γιατί. Μεγάλη μαλακία τελικά.. τι στα σκατά σκεφτόμουν; Καλά, έτσι κι αλλιώς ποτέ δεν είναι αργά, με ένα τηλέφωνο μόνο θα τρέξει πίσω μου σαν σκυλάκι. Βρίσκω την επαφή της στο κινητό μου και την καλώ αμέσως. Δεν απαντάει αμέσως, περίεργο..
-Έλα Άλεξ!
-Ειρήνη; Τι γίνεται;
-Μια χαρά, εσύ;
-Μια χαρά κι εγώ! Πώς και μας θυμήθηκες;
-Δεν σε ξέχασα και ποτέ, της λέω. Με κάτι τέτοια πέφτουν οι γκόμενες.
-Μπα; Δεν μας τα είπες αυτά Αλεξάκο; Σε τι οφείλω την τιμή λοιπόν;
-Έλεγα, αν ήθελες να πηγαίναμε για ένα ποτό και ότι θέλει προκύψει μετά..
-Μπα; Τι έγινε; Εσύ δεν μου είπες ότι ήθελες να σταματήσουμε;
-Μια κουβέντα είπα κι εγώ, την πήρες στα σοβαρά;
-Ναι, γιατί για πρώτη φορά σε είδα σοβαρό, νόμιζα ότι το εννοούσες! Τέλος πάντων, έτσι κι αλλιώς έχω κανονίσει Άλεξ, ίσως μια άλλη φορά!
-Καλά, ξέχνα το!
-Και Άλεξ..
-Τι θέλεις γαμώτο;
-Άκου να σου πω! Εμένα δεν θα μου μιλάς έτσι! Δεν είμαι το σκυλάκι σου να τρέχεις σε εμένα όποτε σου γουστάρει!
-Δεν μας χέζεις ρε Ειρήνη λέω εγώ..
-Μην μου το κλείνεις εμένα! Θα με ακούσεις θες δεν θες! Δεν θα με παίρνεις όποτε έχεις τις καύλες σου και δεν σου κάθεται καμία! Κατάλαβες;
Τουτ – τουτ – τουτ! Της το έκλεισα! Ποια νομίζει ότι είναι και μου μιλάει έτσι; Πολύ αέρα μου φαίνεται της έδωσα! Δεν πάει στο διάολο κι αυτή που νομίζει ότι είναι και κάποια.. Τσούλα να πούμε! Δεν πειράζει, μόνος! Αφού είμαι τόσο μαλάκας.. Τελευταία έχω χαλαρώσει πολύ με τις γκόμενες και τώρα να που κατέληξα.. Σάββατο βράδυ μόνος! Βέβαια, αν πάω με τα παιδιά στο κλαμπ σίγουρα θα βρω πολλές να περάσω το βράδυ μου, αλλά δεν γουστάρω να δω τα μούτρα της! Τι έχω πάθει με αυτήν την κοπέλα πια.. ούτε εγώ ο ίδιος δεν μπορώ να με ψυχολογήσω!
BẠN ĐANG ĐỌC
Όταν όλα αλλάζουν
Teen FictionΗ Άρια, μια δεκαεφτάχρονη κοπέλα, έχει μια ζωή που μοιάζει υπεροχή . Έχει το αγόρι της που την αγαπάει, τον αδερφό της που λατρεύει, τον κολλητό της τον Άρη, πολλούς φίλους και το σημαντικότερο έχει την ομάδα της που την κάνει να ονειρεύεται ότι θα...