Δεν υπάρχει αυτό που ζω! Η κοπέλα απέναντι μάς κοιτάζει επίμονα και έρχεται προς το μέρος μας. Ο Άλεξ δίπλα μου έχει μαρμαρώσει, ενώ βλέπω τον Πάνο να έχει μείνει κι αυτός με το στόμα ανοιχτό, αφού αντιλαμβάνεται την παρουσία της κοπέλας.
-Τι συμβαίνει; ρωτάω τον Άλεξ, αλλά δεν παίρνω απάντηση, αφού την ίδια στιγμή αυτή έχει φτάσει στο τραπέζι μας. Δεν ξέρω γιατί, αλλά έχω ένα προαίσθημα ότι αυτή είναι η περιβόητη Δανάη! Η περιγραφή που μου είχε κάνει ο Άλεξ ταιριάζει απόλυτα αλλά και το ύφος του προδίδει πολλά!
-Γειά σας παιδιά! Τι κάνετε; λέει απευθυνόμενη στον Άλεξ και τον Πάνο.
-Γεια σου Δανάη! την χαιρετάει ο Πάνος.
Ηλίθια διαίσθηση, βγες μια φορά λάθος, έτσι για το γαμώτο!
-Πόσο καιρό έχω να σας δω! λέει χαριτωμένα και κοιτάζει τον Άλεξ, ο οποίος όμως προς τεράστια ικανοποίησή μου της χαρίζει το πιο ψυχρό του βλέμμα!
-Ε.. πολύ! απαντάει τελικά ο Πάνος για να καλύψει τη σιωπή.
-Χαθήκαμε γαμώτο.. Για πείτε μου τα νέα σας! συνεχίζει αυτή ακάθεκτη, ενώ ο Άλεξ την αγνοεί εντελώς ανοίγοντας το κινητό του με το ένα χέρι, και σφίγγοντας το δικό μου, κάτω από το τραπέζι με το άλλο.
-Ε, τα ίδια.. της απαντάει ο Πάνος αμήχανα. Εσύ;
-Δεν λέγονται στα όρθια! Να κανονίσουμε να βγούμε μια μέρα, μου λείψατε! λέει η λυσσάρα και ψάχνει για απάντηση από τον Άλεξ, που συνεχίζει να αγνοεί επιδεικτικά την παρουσία της στο τραπέζι μας.
-Ναι, κάποια στιγμή, απαντάει αόριστα ο Πάνος.
-Δεν με συστήσατε στους υπόλοιπους! συνεχίζει σαν να μην έχει καταλάβει πόσο βαρύ είναι το κλίμα που αυτή έχει δημιουργήσει.
-Σωστά! αναλαμβάνει ξανά ο Πάνος. Από εδώ η Έλενα, η Ολίβια, η Άρια και ο Άρης. Παιδιά, από εδώ η Δανάη, παλιά μας συμμαθήτρια.
-Χαίρομαι που σας γνωρίζω, λέει και μας χαρίζει ένα ψεύτικο χαμόγελο, ειδικά αφιερωμένο σε εμένα!
-Κι εμείς! μουρμουρίζουν οι υπόλοιποι τρεις. Εγώ της στέλνω ένα υπέροχο "Άδειασέ μας τη γωνιά" βλέμμα, αλλά λες και το κάνει επίτηδες δεν το κουνάει από το τραπέζι μας!
-Είστε όλοι μια παρέα; Εννοώ είστε μαζί στο σχολείο ή κάτι τέτοιο; ρωτάει σαν καλή σπαστικιά που είναι!
Σφίγγω το χέρι μου, αλλά την μπουνιά την τρώει τελικά το πόδι του τραπεζιού, γιατί ως γνωστόν έχω και ένα επίπεδο!
BẠN ĐANG ĐỌC
Όταν όλα αλλάζουν
Teen FictionΗ Άρια, μια δεκαεφτάχρονη κοπέλα, έχει μια ζωή που μοιάζει υπεροχή . Έχει το αγόρι της που την αγαπάει, τον αδερφό της που λατρεύει, τον κολλητό της τον Άρη, πολλούς φίλους και το σημαντικότερο έχει την ομάδα της που την κάνει να ονειρεύεται ότι θα...