71. Όλα του χωρισμού δύσκολα

2.9K 321 78
                                    

Κλείνω το ξυπνητήρι και πετάω το κινητό μου στο κομοδίνο ξανά. Δεν θέλω να ξυπνήσω, δεν θέλω να σηκωθώ, δεν θέλω να πάω στο σχολείο, δεν θέλω καν να υπάρχω! Χτες έκλαιγα για ώρες, για ατέλειωτες ώρες, αφού γύρισα από το πάρκο. Κλείστηκα στο δωμάτιό μου και απλά έκλαιγα για ώρες μέχρι να με πάρει ο ύπνος. Σέρνομαι μέχρι το μπάνιο για να δω τα μάτια μου πρησμένα και τον εαυτό μου αξιολύπητο και κουτσό, εκτός από όλα τα άλλα . Τρέχω πίσω στο κρεβάτι αποφασισμένη να μην πάω τελικά στο σχολείο και ξαπλώνω ξανά προσπαθώντας να με πάρει ο ύπνος. Όμως και μόνο η σκέψη στα χτεσινά κάνει τα μάτια μου να τσούζουν και είμαι έτοιμη να κλάψω ξανά! Όμως όχι! Δεν θα λυγίσω, δεν πρέπει να του δείξω ότι με νίκησε! Σηκώνομαι αμέσως και παίρνω ένα τζιν και μία από τις καλές μου μπλούζες. Όχι φόρμες σήμερα! Μπαίνω κάτω από το κρύο νερό σε μια προσπάθεια να εξαφανίσω τις αποδείξεις του πόσο έκλαψα χτες. Όταν καταλαβαίνω ότι δεν πρόκειται να διορθώσω και πολύ την κατάσταση, απλά βάζω λίγο κονσίλερ και πούδρα - ξέροντας κατά βάθος ότι δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι - παίρνω τα πράγματά μου και φεύγω για το σχολείο.

Φτάνω δευτερόλεπτα πριν ο καθηγητής μπει στην τάξη και σώζω τον εαυτό μου από μια βέβαιη απουσία. Ο μαθηματικός δεν αστειεύεται.. Πέφτω στην κυριολεξία πάνω στο θρανίο μου, πίσω από την Έλενα και την Ολίβια και εύχομαι να ξεκινήσει γρήγορα το μάθημα για να αποφύγω τις ερωτήσεις του. Την Ολίβια όμως δεν τη σταματάει τίποτα..

-Επιτέλους! Νόμιζα ότι είχες πεθάνει ή κάτι παρόμοιο..

-Θα μπορούσα.. Αλλά να ΄μαι!

-Τι έγινε με τον Άγγελο; με ρωτάει η Έλενα.

-Θα σας τα πω στο διάλειμμα, δεν αργεί να μας βάλει απουσία αυτός!

-Έχεις δίκιο, σε μισή ώρα χτυπάει έτσι κι αλλιώς, μου λέει η Ολίβια και γυρνάνε μπροστά.

Στα πρώτα πέντε λεπτά του μαθήματος έχω κοιμηθεί και για καλή μου τύχη δεν με παίρνει είδηση αυτή τη φορά, οπότε ξυπνάω μόνο όταν χτυπάει το κουδούνι και σημαίνει συναγερμός από την Ολίβια για να τους πω τα νέα μου.

-Άντε λέγε, έχω πεθάνει από την αγωνία μου αυτές τις μέρες!

-Λοιπόν, την Κυριακή, μετά τον αγώνα με πήρε τηλέφωνο ο Άρης..

-Ο κούκλος κολλητός σου; με διακόπτει.

Ήξερα ότι δεν πρόκειται να καταφέρω να ολοκληρώσω πρόταση με την Ολίβια.

Όταν όλα αλλάζουνDonde viven las historias. Descúbrelo ahora