Οκτώ η ώρα, χτυπάει το ξυπνητήρι. Σε λίγο θα έρθει η μαμά. Μπαίνω για ένα γρήγορο μπάνιο, γιατί έχω τα χάλια μου. Μετά στεγνώνω τα μαλλιά μου και φτιάχνω καφέ, μέχρι που χτυπάει το κουδούνι. Επιτέλους!
-Μαμά μου!! αναφωνώ και πέφτω στην αγκαλιά της.
-Κοριτσάκι μου!! Τι κάνεις;
-Καλά είμαι εγώ! Εσύ πώς είσαι;
-Μια χαρά είμαι κι εγώ, δηλαδή, προσπαθώ!
-Μαμά γιατί πήρες μια τόσο δύσκολη απόφαση; Θα μπορούσες να συνεχίσεις εδώ τη ζωή σου. Δεν είναι ανάγκη να ξενιτευτείς!!
-Άρια, δεν περιμένω να με καταλάβεις. Θα σου τα πω όμως, νιώθω ότι έχω υποχρέωση να σου τα πω. Ελπίζω να μην έρθεις ποτέ στη θέση μου για να καταλάβεις πώς νιώθω. Λοιπόν, ας μιλήσουμε σαν γυναίκα προς γυναίκα. Με τον πατέρα σου είμαστε μαζί από όταν ήμουν είκοσι δύο, φοιτήτρια ακόμα. Είμαστε μαζί είκοσι πέντε χρόνια. Τον αγάπησα βαθιά, ακόμα τον αγαπάω και πάντα θα τον αγαπάω. Κάποια πράγματα δεν αλλάζουν! Όμως δεν μπορώ να μείνω εδώ και δεν είναι ότι ντρέπομαι, αυτό είναι το τελευταίο που με απασχολεί. Νιώθω περιορισμένη εδώ. Θέλω να επικεντρωθώ στη δουλειά μου και ένας παλιός φίλος μου έδωσε μια τεράστια ευκαιρία, την οποία αρχικά είχα αρνηθεί, πριν γίνουν όλα αυτά. Τώρα όμως είναι ευκαιρία, μια ευκαιρία που ποτέ δεν θα έχω ξανά. Σε αυτή τη φάση μόνο η δουλειά μπορεί να με βοηθήσει να ξεπεράσω ό,τι έγινε και η δουλειά είναι αυτή που θα δώσει ξανά νόημα στη ζωή μου.
-Κι εγώ με τον Ιάσονα; Εμείς δεν δίνουμε νόημα στη ζωή σου;
-Εννοείται αυτό Άρια. Όμως εσείς μεγαλώσατε, τον Ιάσονα μπορεί να τον είχα ήδη χάσει αν είχε φύγει σε άλλη πόλη κι εσύ του χρόνου τελειώνεις το σχολείο. Μεγαλώσατε Άρια, κορίτσι μου, δεν με έχετε πια ανάγκη. Ο Ιάσονας έχει ήδη βρει τον δρόμο του, σιγά σιγά θα βρεις κι εσύ τον δικό σου. Ζεις για να πραγματοποιήσεις το όνειρό σου, να κάνεις καριέρα στο ποδόσφαιρο. Κι εγώ πιστεύω στο όνειρό σου αγάπη μου και θα σε στηρίξω με κάθε τρόπο. Ξέρεις είχα κι εγώ όνειρα στην ηλικία σου, πολλά όνειρα. Κάποια τα είδα να πραγματοποιούνται, άλλα να αναβάλλονται και κάποια άλλα να καταρρέουν. Το όνειρό μου να γίνω μια διάσημη δικηγόρος και να κατακτήσω το χώρο νόμιζα ότι είχε καταρρεύσει, τελικά όμως αναβλήθηκε και τώρα ήρθε η μεγάλη ώρα!! Ξέρεις ποια ήταν η χειρότερη στιγμή; Όταν σταμάτησα να έχω όνειρα, και τα μόνα όνειρα που μου απέμειναν ήταν αυτά που έβλεπα στον ύπνο μου. Αλλά ήταν και κάποια άλλα Άρια, τα δικά σας. Το όνειρο του Ιάσονα ήδη πραγματοποιείται και όλα δείχνουν ότι και για το δικό σου θα έρθει σύντομα η ώρα. Ξέρεις τι κατάλαβα όλα αυτά τα χρόνια; Ότι για να δεις τα όνειρα αρκεί να κοιμηθείς, για να τα πραγματοποιήσεις όμως, πρέπει να ξυπνήσεις! Κι εγώ τώρα ξύπνησα Άρια. Κάλιο αργά παρά ποτέ, λένε. Έφτασε επιτέλους η ώρα να πραγματοποιήσω κι εγώ το μεγαλύτερο όνειρό μου. Έζησα τον έρωτα, έναν πετυχημένο μέχρι πριν λίγο γάμο, το όνειρο του να αποκτήσω παιδιά, μόνο το επαγγελματικό μου όνειρο είναι αυτό που έμεινε πίσω. Και νομίζω ότι είναι η πιο κατάλληλη ώρα για αυτό, τώρα που τα υπόλοιπα φαίνεται να παίρνουν το δρόμο τους. Και θα σου δώσω μια συμβουλή. Να μην αφήσεις κανέναν, μα κανέναν να σε αποσπάσει από το στόχο σου.
ESTÁS LEYENDO
Όταν όλα αλλάζουν
Novela JuvenilΗ Άρια, μια δεκαεφτάχρονη κοπέλα, έχει μια ζωή που μοιάζει υπεροχή . Έχει το αγόρι της που την αγαπάει, τον αδερφό της που λατρεύει, τον κολλητό της τον Άρη, πολλούς φίλους και το σημαντικότερο έχει την ομάδα της που την κάνει να ονειρεύεται ότι θα...