Μεγάλη Παρασκευή πρωί η τελευταία προπόνηση και αμέσως ετοιμάζομαι για Γιάννενα. Φεύγοντας από το γήπεδο βιαστική έχω και τον Άλεξ να μου γκρινιάζει.
-Δηλαδή τώρα στα αλήθεια θα με αφήσεις μόνο μου τέσσερις μέρες;
-Τέσσερις μέρες είναι, όχι τέσσερις μήνες! Και τι θέλεις να κάνω; Να καθίσω εδώ μόνη μου όταν όλη μου η οικογένεια είναι στα Γιάννενα;
-Μα δεν θα είσαι μόνη σου, θα είσαι μαζί μου!
-Άλεξ δεν γίνεται αυτό που λες. Εξάλλου με περιμένουν.
-Γαμώτο!! Θα βαριέμαι τη ζωή μου εδώ!
-Θέλεις να έρθεις μαζί μου τότε; τον ρωτάω για πλάκα.
-Ναι! Αν με θέλεις.. λέει ξαφνιάζοντάς με.
-Μιλάς σοβαρά; τον ρωτάω έκπληκτη.
-Πιο σοβαρά δεν γίνεται. Να έρθω μαζί σου; παρακαλάει σαν μικρό παιδί.
-Εγώ για πλάκα το είπα, αλλά αν θέλεις φυσικά και να έρθεις! Πρέπει όμως πρώτα να ενημερώσω τους γονείς μου και μάλλον κι εσύ τους δικούς σου.
-Οι δικοί μου δεν έχουν θέμα. Ούτε που θα καταλάβουν ότι λείπω.. λέει με πίκρα.
-Ει.. Όλα καλά; τον ρωτάω προβληματισμένη.
-Καλά; Λες και ήταν ποτέ καλά.. αναστενάζει.
-Παίρνω τηλέφωνο για δεύτερο εισητήριο. Το πολύ πολύ να κοιμηθούμε στον Ιάσονα! λέω αποφασισμένη.
Δεν υπάρχει περίπτωση να τον αφήσω μόνο του. Το Πάσχα είναι οικογενειακή γιορτή και κανείς δεν πρέπει να την περνάει μόνος του! Αν οι γονείς του είναι τόσο ανεγκέφαλοι και δεν σκέφτονται το παιδί τους, εγώ γιατί είμαι εδώ; Άλλωστε, ξέρω αρκετά πλέον από διαλυμένες οικογένειες. Ωραίο Πάσχα θα κάνουμε κι εμείς.. Η μαμά φυσικά και δεν μένει στο σπίτι, έχει φορτωθεί στον Ιάσονα, ο οποίος το παίζει και χαλαρός, αλλά να τους δω όλους πόσο χαλαροί θα είναι στο οικογενειακό τραπέζι. Αν μαζευτούμε όλοι δηλαδή..
-Πήγαινε μάζεψε τα πράγματά σου και σε μια ώρα έρχομαι για να φύγουμε, εντάξει; τον ρωτάω και του δίνω ένα φιλί.
-Σίγουρα; Τώρα που το σκέφτομαι δεν θέλω να σας γίνω φόρτωμα. Θα είσαι με τους γονείς σου, δεν θέλω να σου δημιουργήσω και προβλήματα..
-Δεν ακούω κουβέντα! Σε μια ώρα να είσαι έτοιμος. Μην αργήσεις και χάσουμε το λεωφορείο!
-Μπα.. άσ' το. Μετάνιωσα! λέει σκεπτικός.
-Άλεξ τέλειωνε! Χάνουμε χρόνο και αν χάσουμε το λεωφορείο αλίμονό σου!! Έφυγες! του σκάω ένα φιλί στο μάγουλο και τρέχω για το σπίτι.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Όταν όλα αλλάζουν
Подростковая литератураΗ Άρια, μια δεκαεφτάχρονη κοπέλα, έχει μια ζωή που μοιάζει υπεροχή . Έχει το αγόρι της που την αγαπάει, τον αδερφό της που λατρεύει, τον κολλητό της τον Άρη, πολλούς φίλους και το σημαντικότερο έχει την ομάδα της που την κάνει να ονειρεύεται ότι θα...