Chapter 21.

553 23 0
                                    

„Ukázal by si mi niečo viac...? Prosím" tak toto bola veta, ktorú som vyslovila z ničoho nič a nikdy som nepomyslela na to, že ju niekedy poviem. Bolo to také trápne a Harryho to na chvíľu zaskočilo, ale potom sa ozval jeho tlmený smiech. Odtiahla som sa od neho a s vážnosťou mu pozrela so očí. Jemne prikývol a ruky presunul na môj chrbát, ktorý začal hladiť.

Pod jeho dotykmi som sa narovnávala a tým pádom sa miestami obtrela o jeho rozkrok tým svojím. Pri tomto dotyku mi telom prešla príjemná triaška za sprievodu slabého mraučania alebo Harryho hlbokého výdychu.

★★★

Opatrne som mu zatlačila do ramien, aby sa zvalil na posteľ a on ma za boky stiahol na seba. Z mojich úst ušiel výkrik, na ktorom sa Harry začal smiať a ja spolu s ním. Znova sa pomaly priblížil k mojím perám a nechal ma, aby som ich spojila. Jeho ruka sa pomaly a postupne presúvala nižšie na moje bedrá, z ktorých mi začal zosúvať plavky.

Jeho dotyky boli letmé, ale aj tak som cítila akoby mi horela koža pri každom jednom z nich. Bozkával mi kľúčnu kosť, zatiaľ čo ja som sa snažila uvolniť. Snažila som sa nemyslieť na to kde som, s kým som a čo tu práve robím.

„Páči sa mi keď sa skrúcaš pri mojich dotykoch. To ako krčíš obočie je sexy a tá žila na tvojom krku..." hovoril chraplákom a hneď nato sa mi prisal na krk, ktorý obdarúval bozkami.

Mal pravdu, skrúcala som sa pod jeho rukami pretože mi ukazovali pocity, ktoré boli pre mňa nové a navyše neuveriteľne príjemné.

„Mám pokračovať?" spýtal sa potichu blízko mojej tváre a keď som otvorila oči zistila som, že som bez plaviek a Harry sa ich zbavil tiež. Zhlboka som sa nadýchla a uvažovala či je ešte čas ustúpiť alebo nie. No moje telo reagovalo prikývnutím, skôr ako som pomyslela na slovnú odpoveď.

Harry sa slabo pousmial a rukou prešiel od pŕs po línii môjho boku až na bedrá a končekmi prstov hladil moje najženskejšie miesto. Znova som sa prehla v chrbtici a z úst vypustila pridusený výkrik.

„Ššš.." zamumlal Harry do pokožky na mojom ramene a následne sa zosunul dolu, tam kde mal pred chvíľou svoje prsty sa ocitol jeho jazyk, ktorým mi prechádzal po klitorise. Ten moment keď mi v bruchu explodoval roj motýlikov, keď som vyšplhala na vrchol hory rozkoše, mi doslova vyrazil dych a z očí sa mi vydrali slzy.

Celé telo sa mi naplo a v sekunde som k sebe spojila nohy. Šteklilo ma celé telo.

„Mel, si v pohode?" spýtal sa keď som sa snažila upokojiť splašený tlkot srdca, ktorý sa mi ozýval v ušiach. Stočila som naňho svoj pohľad a všimla si ako ustarane sa tvári.

„Á-áno.. Prečo?" otázku som mu vrátila a podoprela sa na lakťoch, aby som mu videla do očí. Malinko sa na mňa pousmial a venoval mi pusu na čelo.

„Chceš aby som pokračoval? Nechcem ti ublížiť a nechcem, aby si ma potom nenávidela..." prehovoril a posunul sa ku mne bližšie. Keď som pocítila jeho poklad na mojom boku, trochu som zneistela a prepadol ma menší strach.

Prikývnutím som sa ho zbavila a Harry sa trochu pousmial. Vyhupol sa nado mňa, zatiaľ čo zo mňa nespúšťal oči a jemne ma priľahol. Venoval mi pár bozkov, ktoré ma mali uistiť o jeho opatrnosti.

„Fajn, ak by to bolelo, končím" prehovoril rázne a trochu pohol panvou, čím sa o mňa obtrel a ja som slastne vzdychla.

Ruky som položila pozdĺž tela a zovrela v nich perinu, na ktorej som ležala.
Harry si ešte párkrát prešiel po penise a potom ho nasmeroval ku mne. Akonáhle som tam dole ucítila tlak, zahryzla som si do jazyka, aby som nevykríkla, ale prezradili ma slzy, ktoré sa mi valili z očí.
Nebol vo mne ani z polovice a telom mi lomcovala neskutočná bolesť, ktorá sa stupňovala zakaždým ako sa pokúsil pohnúť čo i len o kúsok.

„Harry.. Au.." sykla som keď sa znova pokúsil o nejaký pohyb.

Zrazu som necítila nič, iba prázdno. Otvorila som oči a nado mnou už nebol Harry, ale bol na kraji postele s hlavou zloženou v dlaniach. Aj napriek miernej bolesti som k nemu prišla položila mu ruku na rameno na znak, aby sa na mňa pozrel.

„Nemôžem, nie. Nechcem ťa takto vidieť. Ublížil som ti..." mrmlal a bolo poznať, že ak bude hovoriť ešte chvíľu, rozplače sa.

„Prosím." zašepkala som a pery mu priložila na rameno. Objala som ho zo zadu a natisla sa mu na chrbát. Bol ticho. Až po nejakej chvíli sa rozhýbal a pozrel na mňa. Otočil sa mi čelom a pritiahol si ma do bozku, no tentoraz som mu odvahu v ňom dodávala ja.

„Naozaj to chceš?" spýtal sa keď som sa otiahla pre načerpanie vzduchu. Oprela som si čelo o to jeho a spod mihalníc sa mu pozrela do tých jeho zelených a teraz aj ustaraných očí.

„V tomto momente viac ako čokoľvek iné..." zašepkala som a proti jeho perám a bola som si na sto percent istá.
~~~
Tak za toto sa neskutočne hanbím. Je to hrôza! Som totálne červená a idem sa postaviť do kúta...
Každopádne som zvedavá na váš názor. Á beriem do úvahy aj kritiku, tak sa do mňa pustite :p :)
Krista :)

After All.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant