Na chvíľu som uväznila Harryho spodnú peru medzi mojimi zubami a z Harryho úst vyšiel tichý pridusený ston, nad ktorým som sa víťazne pousmiala. Rukami mu zašla do tých kučeravých vlasov, za ktoré som ho zaťahala vždy, keď mi rukami zišiel na zadok.
Chcela som mu robiť zle a to tak, že som mu odopierala sa ma dotýkať na miestach, na ktorých by chcel najviac. Snažila som sa nad touto hrou držať kontrolu, no tá sa mi vymkla z rúk hneď ako si ma náhle zodvihol, aby som mu omotala nohy okolo bokov. Zasmiala som sa mu do pier a znova ho objala okolo krku.
„A padáme!" upozornil ma Harry, ale skôr ako som sa nad touto jeho vetou stihla uvedomiť, spadli sme do mäkkej postele. Začala som sa smiať a snažila sa z neho zliezť, ale on ma naschvál držal na ňom a začal mi bozkávať odhalené rameno. Vlhkými bozkami postupoval ku krku, z ktorého mi odhrnul vlasy. Pri jeho dotykoch som sa miestami otriasala zimomriavkami a občas vzrušením.
„Ty si blázon.." zamumlala som mu do ramena a zkotúľala sa z neho na druhú polovicu postele. Harry sa ku mne otočil a rukou, ktorú mal prehodenú cez moje boky začal postupovať vyššie a pri tom mi vyhŕňal tričko. Vyhupol sa nado mňa a malými bozkami mi začal obsypávať brucho. Postupoval nižšie ku stehnám, ale zastavila som ho.
„Prepáč.." odtiahol sa odo mňa a so smutnými očami sa na mňa zahľadel.
„Nič, nič. Len sa potrebujem osprchovať." usmiala som sa naňho. Ten jeho šťastný úsmev bol na nezaplatenie. „Ale sama" zdvihla som prst a dala mu pusu na nos. Nejak som sa spod neho vykrútila a zamierila si to do kúpeľne. Zamkla som sa a vyzliekla si šaty. Postavila som sa do sprchového kúta, nechala na seba stekať príjemne teplú vodu a oholila si každú dôležitú časť tela. S úsmevom som si umyla vlasy, zastavila vodu a zabalená v uteráku vyšla z kúpeľne. Prešla som okolo Harryho sediaceho na posteli, ktorý ma s mierne vypleštenými očami sledoval, do kuchyne po poháre a našlo sa aj nejaké to víno.
Pribehla som za ním späť, rýchlo mu podávajúc poháre, aby som si mohla uchytiť uterák.
„Ale no tak..." zamumlal Harry posmutnele a ja som naňho vyplazila jazyk. Ale on mi ako naschvál uterák zachytil a začal ho zo mňa dávať dole. Začala som sa rôzne krútiť, aby mu to nevyšlo, ale prehnala som to a vlastne mu pomohla.
„Tak sa mi to páči." víťazne sa usmial a stiahol si ma na kolená. Rýchlo som sa ako-tak zakryla a to sa Harrymu samozrejme nepáčilo. Hladil ma po chrbte, po stehnách, bozkával ma na rameno, na spánok a rukami putoval po vnútornej strane stehien a po línii bokov, šteklil ma. Hlavu som mala opretú o jeho hruď a pomaly mu rozopínala jeden gombík za druhým.
„Som rada, že si prišiel. Aj keď si ma vyrušil pri večeri." zasmiala som sa a koseľu mu zosunula z ramien. Harrymu sa kútiky úst zdvihli do úsmevu, v ktorom ukázal svoje zuby a následne mi venoval jednu pusu. Jazykom mi prešiel po spodnej pere a potom mi ním vkĺzol do úst, kde preskúmaval každý kút. Usmiala som sa.
„Prepáč. Ale mám s tebou v pláne veci, po ktorých na jedlo nepomyslíš." zašuškal mi do ucha a hneď ako to dopovedal mi medzi zubami uchytil ušný lalôčik aj s náušnicou. Chutí?
S podvihnutým obočím som sa naňho otočila.„Tak to chcem vidieť." neodpustila som si rypnúť načo som aj doplatila. Zvalil ma pod seba a naschvál zatlačil bokami proti mojim. Telo mi znova obliala prijemná triaška a privrela som oči.
Rukami som mu po chrbte zišla až k opasku, s ktorým som sa najprv trochu trápila, ale podarilo sa mi ho rozopnúť. Na Harrym už bolo len sa z nich vyslobodiť. Znova sa ku mne vrátil a to som už som velenie brebrala ja. Povalila som ho pod seba a sadla mu na brucho, zanechávajúc mu na hrudi letmé bozky a vlhké cestičky. Bolo pekné vidieť čo s ním robím, ako priviera oči, hryzie si spodnú peru a ako je stále tvrdší a tvrdší.
Pomaly som postupovala až k pupku a po jemnej línii chĺpkov pod ním sa dostala až k jeho pokladu. Venovala som mu jemnú pusinku na rúžovú špičku a pozrela sa naňho spod mihalníc.
„Prosím, " zachripel potichu, dúfajúc, že si ho vezmem do úsť, ale ja som sa namiesto toho, vyhupla nad neho a jeho penis si nasmerovala k vchodu. Pomaly som naňho dosadala a sledovala Harryho výraz. Usmieval sa a keď som naňho dosadla úplne, jeho ústa opustil ťažký vzdych a ja som na tom bola rovnako.
„Bože." vydýchli sme naraz.
Harryho ruky skoro automaticky vystrelili k môjmu pásu a pomáhal mi sa zdvíhať. O chvíľu sa mi v bruchu rozletel roj motýlikov a moje pohyby na Harrym boli čoraz rýchlejšie a keď som už nevládala Harry ma prevalil pod seba a dokončil to, čo som ja začala s nečakanou čerešničkou na torte.
~~~
Tak je tu ďalšia časť. Neskutočne sa za ňu hanbím a sama seba nechápem, kde sa to v mojej hlave vzalo. Každopádne dúfam, že sa časť páčila.
Krista :)
YOU ARE READING
After All.
RandomAko malá si v živote pretrpela veľa. To, čo jej spôsobili rodičia ju núti neveriť chlapom a jedinou oporou jej je brat, ktorý ju chráni. Ale čo sa stane ak, ju niekto zachráni z tmavej uličky? Bude naňho myslieť aj po tom večere? Stretne ho ešte nie...