Chapter 67.

406 16 0
                                    

THE END.

Spokojne som Harrymu odchrupávala na hrudi a už ani nevedela o čom je film, ktorý sme sledovali v telke. Myslím, že prvý deň v škole vyčerpal viac mňa ako Darcy, nechápem to.

„Mami!“ počula som Darcyn krik a pootvorila svoje unavené oči a mierne podvihla hlavu.

„Ano, zlatíčko?“ spýtala som sa jej, snaziac sa zakryť zívnutie, ktoré sa mi dralo podvedomím.

„Prídeš mi povedať rozprávku na dobrú noc? Už som unavená.“ zamrmlala Darcy a požmolila si očká.

„A čo keby som ti rozprávku prišiel povedať ja? Hm? Maminka je už unavená.“ vložil sa do toho Harry s širokým úsmevom.

Darcy chvíľu rozmýšľala, ale nakoniec prikývla a rozbehla sa k nám. S piskotom skočila na Harryho a tak sa obaja začali blázniť. Darcy milovala keď ju Harry vyhadzoval do vduchu alebo jej robil lietadlo a behali pritom po celej obývačke a kuchyni.

„Nie, že mi zhodíte ďalšiu vázu.“ povdychla som si, ale hneď ako som to dopovedala, začula som ohlušujúci rachot rozbitého skla.

„Teraz sa bude mamka hnevať.“ počula som Darcyn uplakaný hlások a hneď na to pribehla ku mne. Slzy jej stekali po červených líckach. Skočila mi do náručia a silno ma objala.

„Mami, sľubujem, že ti kúpime novú, nehnevaj sa.“ vzlykala ako šialená, zatiaľ čo som sa ju snažila upokojiť. K tomu si prisadol aj Harry a začal Darcy hladiť po chrbte.

„To nič, zlatíčko. Nevadí.“ chlácholila som ju ďalej a hojdala zo strany na stranu.

Po skoro hodine sa upokojila a nakoniec aj zaspala.

„A nebolo treba ani rozprávku.“ zašepkala som Harrymu do priehlbiny na medzi krkom a ramenom.

Opatrne, tak, aby som Darcy nezobudila, som sa s menšími problémami postavila na nohy a odiesla ju do postele.

„Vyzerá presne ako ty, keď spíš.“ usmial sa na mňa Harry keď sme šli do našej spálne, aby sme sa mohli po náročnom dni trochu odreagovať.

„Ty ma pozoruješ keď spím?“ zahrala som sa na šokovanú a podvohla obočie. Jasné, že som vedela, že ma pozoruje keď zaspávam alebo keď sa zobudí skôr a ja ešte spím.

„Akoby si to ty nerobila.“ venoval mi kyslí úškľabok a stiahol si ma na svoju hruď, aby ma mohol objať.

Dobre aj ja som ho už veľakrát pozorovala keď spal a popravde toho pohľadu na Harryho tvár som sa nemohla nabažiť.

V spánku vyzeral tak bezzstarostne, vlasy mu trochu padali do tváre a vždy keď ho pošteklili, pokrčil nos a následne si ich odhrnul.

Niekedy sa pousmial a vtedy som rozmýšlala o čom sa mu sníva.

„A niekedy rozprávaš zo sna.“ moje myšlienkové pochody prerušil Harryho pobavený hlas, načo som naňho ja vypleštila oči.

Myslela som si, že to už prestalo. Od mierneho zahanbenia sa mi do líc nahrnula červeň a pohľad som sklopila niekam inam.

„Bože môj.“ vydýchla som potichu a stále tomu nechcela veeiť.

V tom mi Harry podvihol bradu a tak spojil naše pohľady. Usmial sa na mňa a venoval mi letmú pusu na pery.

„A čo rozprávam?“ nedalo mi to a musela som sa spýtať.

„Väčsinou je to moje a Darcyne meno. A potom len šomreš.“ vysvetlil mi.

Odhľahlo mi, aspoň mám istotu, že netrepem žiadne kraviny.

„A vieš čo?“ spýtal sa ma Harry načo som len nechápavo pokrútila hlavou.
„Páči sa mi to.“ usmial sa.

„Tak ti ďakujem.“ zašomrala som s prekrútením očí. Harryho  telom otriasol slabí smiech.a ja som ho s hraným urazením udrela do hrude.

„Vážne. Milujem ťa so všetkými týmito maličkosťami. Robia ťa dokonalou.“ šepkal mi do pier a skoro medzi každým slovom ma jemne pobozkal.

Romantickejšiu chvíľu si snáď ani vybrať nemohol.

„Ja ťa milujem tiež a ešte viac.“ usmiala som sa spokojne a potom už cítila Harryho pery na mojich.
~~~
Tak a tu je koniec a ešte nás čaká epilóg. Hope you enjoyed this story :)
Krista :).

After All.Where stories live. Discover now