Chapter 60.

360 15 0
                                    

Amelia sedela na posteli s malou Darcy na rukách. Na tvari jej žiaril úsmev, ktorý som videl aj napriek tomu, že mala v tvári spadané vlasy. Potichu, aby som ich nevyrušil, som zatvoril dvere a prešiel k Amelii, ktorú som jemne pohladil po ramene a ona na mňa zdvihla svoj pohľad. Stále sa usmievala. Dal som jej pusu na čelo, pričom som jej z neho odhrnul vlasy.

„Ahoj." zamrmlala s mierne pokrčeným nosom a tvár mala pokrčenú do kyslej grimasy. Šteklili ju moje vlasy.

„Ahoj." zašepkal som jej do ramena, kde som potom aj nechal letmý bozk. Sadol som si vedľa nej, naše boky sa dotýkali a natiahol som ruku, aby som mohol opartne pohladiť malú Darcy po hlavičke.
V spánku sa jej jemne zatrepotali mihalnice a ešte viac stisla vo svojej rúčke Ameliin prst.

Všetci traja sme boli ticho a ak ste na zem hodili špendlík, urobilo by to rachod akoby spadla plná tácka pohárov. No aj túto chvíľu nám prerušilo slabé, avšak veľmi dobre počúteľné klopanie na dvere. Amelia na mňa stočila svoj nechápavý hnedý pohľad, zatiaľ čo ja som veľmi dobre vedel kto za tými dverami stojí a čaká. Niall, Gemma a mamka. Postavil som sa z postele, tromi dlhými krokmi som prešiel ku dverám a ruku položil na kľučku, ale neotváral som.

„Návšteva." zašeplal som, teda skôr len naznačil perami, pretože hlas som akosi nevedel nájsť. Ammelii obočie vystrelilo ešte vyššie, ale súhlasne prikývla. Dvere som otvoril a ako prvú som vo dverách zbadal mamu, ktorá sa usmievala a bez okolkov vošla do izby, za ňou Gemma a nakoniec Niall ako gentelman. Za jeho zadkom som dvere zatvoril a otočil sa čelom k Amelii, ktorá bola so slzami v očiach ako prikovaná. Stála na mieste a chúďa nevedela čo robiť.

„Mami, Gemma, Niall, toto je Amelia a Darcy." prehovoril som s pyšným úsmevom.

„Amelia, toto je sestra Gemma, mamina Anne a kamarát Niall." predstavil som jej našu spoločnosť a pohladil ju po chrbte, dúfajúc, že jej toto gesto dodá chýbajúcu odvahu a zaženie jej hanblivosť.

„Ahoj zlatíčko." ozvala sa moja mama a prišla bližsie k Amelii, aby ju mohla opatrne objať. Hneď potom ju objala Gemma a aj Niall.

★★★ AMELIA.

Na tvárach nám všetkým žiaril úsmev a celé toto polorodinné stretnutie ma robilo neskutočne šťastnou. Chýbal tu už len Marc a Sarrah.
Harryho sestra bola veľmi milá, hyperaktívna a krásna. Naviac ma uchvátili jej oči. A Harryho mama bola tiež hrozne milá, sympatická a priateľská. Hneď potom ako ma objala podala som jej Darcy a od dojatia a šťastia jej vyhŕkli slzy. A Niall? To bol rovnaký blázon ako Harry, neustále sa smial a nevedel obsedieť.

„Je fakt krásna." usmiala sa na mňa Anne a ďalej sa hrala s Darcy. Súhlasne som prikývla a objalal Harryho. Ten svojimi rukami kreslil nezmyselné obrázku na mojom chrbte.

„Smrdíš od whisky.." zamrmlala som mu do hrude načo sa jeho telom rozliali vibrácie pri tom ako sa zasmial.
Zodvihla som naňho môj pohľad a žiadala si odpoveď

„S Niallom a Gemmou sme oslavovali." odvetil jednoducho a ja som prikývla. Venovala som mu jeden úškľabok a on mi na oplátku venoval žmurknutie.

Po zbytok dňa sme tu len tak sedeli a rozprávali sa o všetkom čo prišlo reči. Ja som konečne nebola sama, ako nieže by bola Dacy zlý spoločník, ale predsa toho nenarozpráva. Harryho mama mi rozprávala niečo z jeho detstva a Harrymu nezostávalo nič iné ako si zložiť hlavu do dlaní.

„Ale no ták, mami." zašomral už trochu podráždene Harry, pričom na ňu naštvane pozeral. Zo srandy som ho lakťom štuchla do rebier, no Harrymu to asi vadilo príliš, keď to ani nezaregistroval.

„Dobre už som skončila..." zasmiala sa pani Stylesová znova si od Gemmy vzala Darcy.
Tak vieme koho bude mať na rozmaznávanie. Nie, že by som nemala v pláne Darcy trochu rozmaznať, ale pani Stylesova bude veľa. Predsa len je to jej prvé vnúča.

Znova sa ozvalo zaklopanie na drevené dvere a ja som v domienke, že je to Marc skríkla ano. No dnu vstúpil len chlap s bielym pláštom, ktorý značil to, že precuje tu v nemocnici a na jeho nose sedeli okuliare s polohrubým čiernym rámom.

„Dobrý deň, prepáčte, že vás ruším, len som vám prišiel povedať, že zajtra vás pustia." prehovoril mojím smerom doktor, hlas mal chrapľavý a mierne zachrípnutý. Na mojej tvári sa rozlial úsmev a na súhlas, že plne rozumiem, som prikývla. Doktor behom krátkej sekundy odišiel bez nejakej vedľajšej poznámky o mojej preplnenej izbe, za čo som bola vďačná ešte väčšmi. Všetci sa na mňa usmievali a ja som im úsmevy s radosťou opätovala. Nie je nič lepšie ako byť zasa vo svojom. Nie nadarmo sa vraví domov, sladký domov.

„Konečne budem mať svoje princezny doma." zaševelil mi do ucha Harry, pričom mi jeho dych narazil do jemnej pokožky na krku a ja som sa striasla pod prúdom zimomriavok, ktoré mi prebehli po chrbte.

Odlepila som pohľad od svojich rúk a pohliadla som mu do zelených očí, ktoré doslova žiarili šťastím a venovala mu motýli bozk na pery.
~~~
60. časť. Wau. Tak čo na ňu hovoríte?
Krista :)

After All.Where stories live. Discover now