Sledovať tých troch akí sú šťastní bolo pekné a miestami mi to vháňalo slzy do očí. Vidieť Marca a Sarrah sa usmievať stojí za všetky prachy. Snáď aj ja budem takto vyzerať s Harrym o šesť mesiacov. Sedela som v rohu izby a hrala sa na mobile keď mi zrazu začal vibrovať v ruke. Harry.
„Áno?" spýtala som sa s úsmevom, mala som skvelú náladu. Mala som pocit akoby moja nálada bola úmerne stúpajúca s tou Marcovou.
„Kde si prosím ťa?" spýtal sa snažiac sa zakryť svoju nervozitu a hnev. Hnev? Prečo sa hnevá?
„V nemocnici?" odpovedala som nechápavo otázkou.
„Panebože, čo tam robíš? Stalo sa niečo?" skríkol prestrašene a ja som sa z chuti usmiala. Bolo zlaté ako sa o mňa bojí.
„Skôr ako začneš vyvádzať, Sarrah práve porodila. So mnou nič nie je. Upokoj sa." vysvetlila som mu a zasmiala sa. Harry má tendenciu trochu preháňať. Počula som ako si vydýchol a trochu sa upokojil.
„Jéj, to je super. Odkáž jej, že gratulujem a zajtra sa zastavím." zasmial sa a začula som sa ako zatvára auto. Niečo tam šuchotalo, žeby bol na nákupoch?
„Dobre dobre. O chvíľu som doma." oznámila som mu a následne mu bez pozdravu zložila. Dobre toto bolo trochu hnusné.
Znova som sa zapozerala na nich a rozhodla sa, že je na čase naozaj odísť.
★★★Lodičky som odkopla do rohu miestosti a bosá prešla do kuchyňe, aby som si urobila čierny čaj na zohriatie. Medzitým som sa ešte dala na výpravu do chladničky a tam našla čokoládové zákusky. Mňam. Aj so šálkou čaju som si sadla k stolu a popritom rozmýšlaľa či budem mať kvôli môjmu úteku z práce prúser. Nikomu som nič nepovedala, žiadne vysvetlenie a zajtra si ma Tomlinson zavolá pekne-krásne na koberček. Tak na toto sa fakt teším.
„Ach.." povzdychla som si porazenecky a treskla si päsťou o stôl.
Naozaj som im mohla dať vedieť. Začula som ako Harry potichu našľapuje na podlahu a jeho kroky smerujú ku mne, no hlavu som zo stola nezdvíhala. Prešiel až za mňa, mohla som cítiť teplo, ktoré z neho sálalo a potom mi položil ruky na chrbát. Začal nimi prechádzať po mojej chrbtici a mne zostávalo iba spokojne mumlať. Bolo to nanajvýš príjemné. A keď pritlačil prsty pozdĺž chrbtice, vystrela som sa.
„Poď si ľahnúť." zašepkal mi Harry do ucha svojím chralákom až mi po celom tele prebehli zimomriavky.
Objal ma okolo ramien a ja som sa postavila zo stoličky. Tanier aj šálku som položila do drezu, chytila Harryho za ruku a ťahala ho do postele. Všade sme pozhasínali a nakoniec zablúdili až k nám do postele. Zvalila som na ňu Harryho a ja som si to namierila do kúpeľne, aby som sa osprchovala. Rýchlo som zo seba všetko zhodila a postavila sa pod príjemne teplú vodu. Čakala som či mi sem nevpáli Harry s lišiackym úsmevom, ale toto hneď pominulo ako som sa za ním vrátila do spálne a on ležal na svojej polovici so zavretými očami, skrátka spal.
S úsmevom som si ľahla k nemu a v tom sa ku mne otočil a oblapil ma rukami okolo pása, aby si ma posunul na svoju hruď.
„Nechcela som ťa zobudiť." zamrmlala som ospravedlňujúco a hlavu zaborila späť do vankúšov.
„To nič. Nespal som." zamrmlal mi naspäť venujúc mi pusu do mokrých vlasov a rukou mi znova začal prechádzať po chrbte. Hladil mi bok, stehná, za krkom, zaguľaťujúce sa brucho a občas zablúdil aj na vnútornú stranu stehien.
„Harry.." zašepkala som s výdychom a Harry automaticky ruku z medzi mojich nôh stiahol. Zamrmla tiché „prepáč“ a ja som nesúhlasne zavrtela hlavou.
„Ja len..pokračuj prosím." upresnila som a Harry ruku vrátil na pôvodné miesto. Nepochybujem, že na tvári mu žiari široký úsmev a poriadne si to vychutnáva. Keď ho prestalo baviť dráždiť ma cez nohavičky, jednoducho strčil ruku pod ne a znova mi začal prstom prechádzať po klitorise. Bolo to príjemné a ani som si neuvedomila, že som viac roztiahla nohy, aby som mu uľahčila prístup. Občas zablúdil prstom aj k môjmu vchodu, ale potom sa odtiahol a takto ma provokoval.
„Prosím.." zakňučala som nedočkavo a nechty zadriapla Harrymu do stehna na znak ako naozaj chcem vyvrcholiť. Bola som blízko, naozaj blízko.
„Do toho..." vyslovil potichu tesne pri mojom uchu a to mi k tomu stačilo. Prepadla som cez okraj a klesala do tej jamy plnej rozkoše. Moja chrbtica sa prehla ako luk a dych sa mi na chvíľu zasekol. Harry sa uchechtol a ja som mu znova zaryla nechty do stehna. Teraz nerýp, Styles. Pomaly sa mi dych ukľudnil a mohla som začať vnímať.
„Ďakujem, zlato." zašepkala som mu a vtisla pusu na líce, pričom som ani poriadne nevedela či je to líce pretože sa mi začali krížiť oči. Na perách sa mi usadil spokojný úsmev.
„Pre teba všetko." oplatil mi pusu.
„Ja ti to oplatím. Raz." zamumlala som a pritúlila som sa mu na hruď. On ma pevne objal a to už sme sa poberali do ríše snov.
~~~
Uf, po dlhej dlhej dobe, opäť pridávam ďalší diel. Nie som s ním nejako extra spokojná, ale aj tak dúfam, že ste si čítanie užili. Ten koniec sa mi moc nepozdáva, ale čo už.
Krista :).
YOU ARE READING
After All.
RandomAko malá si v živote pretrpela veľa. To, čo jej spôsobili rodičia ju núti neveriť chlapom a jedinou oporou jej je brat, ktorý ju chráni. Ale čo sa stane ak, ju niekto zachráni z tmavej uličky? Bude naňho myslieť aj po tom večere? Stretne ho ešte nie...