Bolo to fajn, prechádzať sa po parku. Bol tu pokoj, nebolo tu ani veľa ľudí a mohli sme sa ndýchať príjemne studeného vzduchu. V Londýne sa síce začína jar, ale ja mám stále pocit akoby bol začiatok zimy. Na lavičky sme si sadnúť nemohli, ak sme nechceli primrznúť, takže sme si dali asi dvoj-hodinovú prechádzku okolo jazera a šli späť domov.
Darcy spala ako zabitá, takže jej bolo úplne jedno keď som ju zbavovala vrstiev oblečenia a ukladala ju do postieľky. Len sa spokojne pousmiala a ja som sa mohla s úsmevom vrátiť za Harrym.
„Bože tu je príšerná zima." poznamenala som keď moje telo obehli zimomriavky. Pritúlila som sa k Harrymu, ktorý kuchtil v kuchyni a svoje studené ruky som mu šuchla pod tričko na brucho.
„Ježiši Kriste!" počuť Harryho šokovane zhíknuť bola asi tá najsmiešnejšia vec akú som kedy počula.
A preto som na uzde neudržala ani svoj výbuch smiechu, ktorý sa musel ozývať celým Londýnom a možno aj okolitými mestami.
Harryho tvár keď sa na mňa otočil bola červená a vyzeral moc rozzúrene. To vo mne vyvolalo ešte väčší smiech, až som sa skolo váľala po zemi. Do očí sa mi natlačili slzy a brucho ma bolelo od toho smiechu.
„Prepáč mi to." ospravedlnila som sa keď som konečne pochytila dych, ale Harry nevyzeral, že by mal blízko k môjmu ospravedlneniu. Stál opretý o kuchynskú linku s rukami za chrbtom a prepaľoval ma pohľadom. Dobre tak teraz som sa ho naozaj bála. Čo ak mi niečo urobí? Je niečoho takého schopný? Ticho medzi nami vládlo dosť dlho, len sme si hľadeli do očí a ja som sa z tých jeho snažila vyčítať nejaký jeho zámer, ale nedalo sa to. Pocítila som ako do mojich očí nahrnuli slzy z tejto beznádejnej situácie. Harry vyzeral ako lovec, ktorý sa zameral na svoju korisť a nenechá si ju len tak utiecť.
„Harry prosím ťa povedz niečo!" prehovorila som naňho prosebne a priblížila sa k nemu o pár malinkých krokov. Harry sa len pousmial a ja som zaostrila na jeho ruky, ako sa za jeho chrbtom pohybujú.
„Mala by si utekať, zlato." odpovedal mi mrazivo hlbokým hlasom. Neveriacky som naňho vypleštila oči, neverila som vlastným ušiam. Chce ma nebodaj zabiť. Bola to len sranda, nech to neberie tak vážne.
A v tom sa po mne rozbehol s pokrútenou utierkou. UTIERKOU! V ten moment som nevedela či sa na mieste poskladať a plakať, alebo naozaj utekať. Rozhodla som sa pre útek na záhradu, presnejšie k bazénu. Teraz mi fakt spadol kameň zo srdca.
„Harry, neblázni. Bol to len žart!" skríkla som po ňom a on sa len nahlas rozosmial. Dal si dolu tričko, čo som nepochopila, ale mohla som sa pokochať jeho tetovaniami.
Ani som si nevšimla, že pomaly obišiel bazén a zastavil sa priamo predo mnou. Podvihla som hlavu, aby som sa mu pozrela do očí a všimla som si, že sa usmieva.
„Ja viem." žmurkol na mňa.
Zrazu ma chytil okolo pása a s ľahkosťou si ma prehodil na rameno. To sa samozrejme neobišlo bez môjho kriku..„Daj ma dolu." šomrala som keď ma niesol do domu. Nie, že by sa mi výhľad na zadok môjho budúceho manžela v úzkych čiernych džínsoch nepáčil, ale jeho vypracované rameno nebolo zrovna pohodlné. Neodpustil si ma plesnúť po zadku, načo som ho ja udrela päsťou do chrbta.
„Až v posteli." zarhmel keď vychádzal po schodoch hore do našej spálne. Z mojich úst sa hrnul smiech keď sme nemotorne spadli obaja do postele, čo Harry určite neplánoval.
„Spokojná?" zasmial sa keď som si naňho sadla obkočmo. Pri pohľade ako sa jeho tvár skrivila do prosebnej grimasy, keď som si sadla na jeho rozkrok, som sa skoro neudržala.
„Nadmieru." oplatila som mu to úškľabkom a trochu sa pohla, načo sa Harry prudko nadýchol a slatne privrel oči. Jasné, že sa mu to páčilo.
„Neprovokuj ma, inak za seba neručím." upozornil ma varovným hlasom, no ja som ho neposlúchla a znova urobila rýchli krúživý pohyb panvou. Harry zaklonil hlavu, na jeho krku sa objavila žila a z úst sa mu vydral vzdych.
„Potichu, nechceš zobudiť Darcy, že nie?" nemohla som si odpustiť podpichnúť ho. No v tom sa Harry akoby spamätal, chytil ma za boky a v ďalšej skeunde som ležala v mäkkých perinách ja. Bol na kraji, doslova zo mňa strhol džínsy a bavlnený sveter a ja som si to náramne užívala.
Pri pohľade na jeho tesno v nohaviciach som sa spokojme usmiala, vidieť Harryho takto nemotorne bol zážitok.
„Teraz sa budem hrať ja, zlato." zavrčal mi do ucha, pričom ma doň jemne pohrýzol a v zápätí sa mi prisal na pery. Bozkával drsne a mne sa to naozaj páčilo. Jeho veľké dlane putovali po celom mojom tele a provokovali ma šteklením na bokoch.
Očividne si užíval moje skrúcanie sa pod ním, zatiaľ čo ja som sa snažila byť čo najtichšie.
„Nie, že zobudíš Darcy" podpichol ma načo som ho ja pohryzla do pery keď ma začal znova drzne bozkávať.
~~~
Hehehe 3:). Ďalšia je na svete.
Aký je váš názor??
Ak sa nájdu nejaké chyby, ospraveslňujem sa.
Krista :).
YOU ARE READING
After All.
RandomAko malá si v živote pretrpela veľa. To, čo jej spôsobili rodičia ju núti neveriť chlapom a jedinou oporou jej je brat, ktorý ju chráni. Ale čo sa stane ak, ju niekto zachráni z tmavej uličky? Bude naňho myslieť aj po tom večere? Stretne ho ešte nie...