(Standing next to you)
*
Jimin elindeki gazeteye bakıp iç çekti. Gazetede yazan dünkü soygunun haberiydi. Kahvesinden bir yudum alırken bir daha okudu.
"Azılı suçlu Jeon Jungkook önderliğinde alfa soyguncular çetesi diğer adlarıyla Jeon çetesi dün gece yarısında Seoul Ulusal Bankası'ndan 15 ünlü iş adamının hazinelerini boşaltıp kayıplara karıştı. Hiçbir alarmı çalıştırmadan nasıl giriş yaptıkları bilinmezken çaldıkları iş adamlarının hepsinin önceden değişik derecelerde skandalları olduğu ve suçlamalardan parayla kurtuldukları gibi söylentiler dolaştığı bildirildi. Jeon Jungkook ve çetesinin daha önceki suçlarında da benzer geçmişi olan iş adamlarını hedeflediklerine dikkat çekildi. Robin Hood sendromu olarak da adlandırılan..."
Jimin daha önceden okuduğu makaleye bir kez daha göz gezdirdikten sonra gözü alttaki kocaman fotoğrafa kaydı. Seoul Ulusal Banka binasının içindeki kolonlardan birinin üstündeki renksiz grafiti yazısı gösteriliyordu fotoğrafta.
(Coming soon: yakında geliyorum)
Daha önce okumuş olmasına rağmen açıklamaya göz gezdirmekten kendini alıkoyamadı.
"Jungkook ve arkadaşlarının polislerin tam geldiği esnada hızlıca bankayı terk ederlerken yazdıkları bu not ise akıllarda soru işaretleri bıraktı. Tekrardan soygun yapacaklarının işareti mi bu, yoksa bilmediğimiz başka bir anlam mı ifade ediyor? Bu konuda yarın Jungkook ve ekibinin soygunlarını araştırmak için özel atanan sorumlu özel dedektif Park Jimin'in basın açıklamasını bekleyeceğiz."
Jimin şimdiye artık çoktan soğumuş kahvesini masaya bıraktı ve şansına bir kez daha küfretti. Dün başına gelebilecek en kötü şey gelmişti ve şimdi baş etmesi gereken tonlarca iş vardı.
●
Hem erkek bir omega olup hem de polis şefleriyle birlikte bir dedektif olarak çalışmak her yiğidin harcı değildi. Bunu da en iyi Jimin biliyordu. Bu konuma gelebilmek için yıllarını vermişti ve pozisyona gerçekten tırnaklarıyla kazıyarak gelmişti. Sürekli kendisini kanıtlamak zorunda kalmış, kimsenin çözemediği unutulmuş vakalarda bile bir şekilde ilerleme sağlayabilmişti. O yüzden şefin gözüne girdiğinden dolayı Jungkook soygunlarının başına o atanmıştı.
Jimin de herkes gibi Jungkook ve çetesinin soygunlarından haberdardı. Ama maalesef yıllardır yakalanamamış çok ciddi bir suç örgütüydü Jeon çetesi. Yaklaşık 5 yıldır bu soygunlar aralıklarla devam ediyordu. Ve hep de en bilindik ve en güvenilen yerlerde gerçekleşiyorlardı. Bu yüzden bütün halk huzursuzluk içerisindeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Standing Next To You | Jikook
Fanficİlk omega baş dedektif Park Jimin, yıllardır ülkedeki en büyük suç örgütünün ünlü lideriyle sonunda denk gelir. Ne var ki ülkenin en büyük suçlusu onun ruh eşidir. omegaverse, uygunsuz içerik 19.12.23 jikook #1