*Bu hikaye Standing Next To You şarkısından esinlenilerek yazılmıştır.
Okurken dinlemenizi tavsiye ederim.BTS şarkıları temalı kurgularımı hesabımda bulabilirsinizz
1- Still With You
2- Like Crazy
3- Seven
4- 3D
5- Standing Next To YouÖnce UYARILAR
❌️ Smut var ve baya +18, 18 yaşından küçüklerin okumasını önermiyorum
❌️ Toksik bir ilişki, toksik karakterler var. Normal hayatta desteklemiyorum. İkisi de ellerinden geleni yapıyor ama wtf denilecek yerler de var o yüzden çabuk etkilenen biriyseniz lütfen okumayın.
❌️ Yani kısacası UYGUNSUZ İÇERİK. Biri suçlu biri dedektif yani soft bir hikaye değil bu enemies to lovers, adam öldürme, silahla yaralanma, uyuşturucu gibi temalar sıklıkla işleniyor.
❌️ Bu fic'teki karakterler, üyeler hakkındaki gerçek düşüncelerimi asla ama asla içermiyor. Bunlar sadece karakter, bu da sadece bir hikaye. Lütfen ciddiye almayınız.
✔️ Bunlar dışında okuyup zaman ayıran herkese teşekkür ederim. İyi okumalar!
Biraz da hikayenin evreni hakkında konuşalım:
Bu A/B/O yani Omegaverse evreninde geçen bir hikaye arkadaşlar.
Eğer daha önce bu tarzda hiç okumayanlarımız varsa diye küçük bir açıklamayla başlamak istiyorum. Aşağıda yazacağım her şey bu hikaye için geçerlidir, başka hikayelerde daha farklı olabilir.
Alfa: Toplumda genelde erkeklik özellikleriyle eşleştirilen ikinci bir cinsiyet. Daha sert kokulara sahipler, yapıları daha korumacıdır. %90'ını erkekler oluşturur ama toplumun genelinde %10'luk bir dilime sahiplerdir. Alfalar kokulara hassastır ve her şeyin kokusunu almak isterler. Eşi olmayan alfalar 3 ayda bir kızışmaya girerler. Eşi olanlarsa eğer partnerleri omegaysa omegalarının ateşlenmeleriyle eş zamanlı kızışmaya girerler. Alfa erkekler beta erkeklerden cinsel organlarında omegalara kilitlenmeyi sağlayan düğümleriyle ve kokuya sahip olmalarıyla ayrılırlar. Kızışan bir alfanın kokusu omegalara dayanılmaz gelebilir. Kadın alfalar üreme organlarındaki bir değişiklik sayesinde omegaları hamile bırakabilir.
Beta: Toplumun %80'ini oluştururlar. Kendilerine ait kokuları yoktur ancak alfa ve omegaları koklayabilirler buna rağmen koku duyuları onlar kadar gelişmiş değildir. Kızgınlık veya ateşlenme geçirmezler. Kadınları da erkekleri de tek cinsiyet özelliği gösterir. Hem alfalarla hem betalarla hem omegalarla eşlenirler. Erkek betalar hamile kalamaz.
Omega: Toplumun %10'unu oluştururlar. %95'i kadındır. Doğurganlık ve annelik özellikleriyle bilinirler. Omega kadınların doğurganlıkları çok fazladır. Omega erkeklerin ise hem kadın hem erkek üreme organları vardır. Yani erkek omegalar da hamile kalabilir lakin kadınlara göre daha sıkıntılı geçebilir. Omegaların alfaların sert kokusuna karşın oldukça tatlı ve şekerli bir kokuları vardır. 3 ayda 1 ateşlenirler ve kokularını alan alfalar için dayanılmaz derecede etkilidirler. Omegalar fiziki olarak da genelde daha seksi hatlara sahiplerdir.
Toplumda kurtlar kendilerinin bir parçası olmuş, evrimle artık dönüşemez hale gelmişlerdir. Yani artık kimse kurda dönüşmemekte ama herkes kurduyla birlikte yaşamaktadır. Kadın alfalar ve erkek omegalar çok nadir olduklarından ötürü toplum içinde pek hoş karşılanmamaktadırlar.
Aynı zamanda bu evrende ruh eşleri diye bir şey de var.
Ruh eşi herkesin sadece bir tane vardır ve eşler birbirlerine normal bir çiftten çok daha uyumludurlar. Ruh eşinizi birbirinize dokunduğunuz yerdeki ani alevlenme hissi ve kurdunuzun bağlantı hisleriyle anlarsınız.
●
Başlangıç tarihi: 11.07.2023
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Standing Next To You | Jikook
Fanfictionİlk omega baş dedektif Park Jimin, yıllardır ülkedeki en büyük suç örgütünün ünlü lideriyle sonunda denk gelir. Ne var ki ülkenin en büyük suçlusu onun ruh eşidir. omegaverse, uygunsuz içerik 19.12.23 jikook #1