(When it's deep like DNA
Something they can't take away, ayy
Take-take-take-take-take-take off)*
Zaman nasıl geçmişti Jimin de anlamamıştı.
Taehyung'un ihanetini öğreneli bir ay olmuştu ve Jeon Çetesi hala sessizdi.
Geçen her gün Jimin'in ömründen birkaç yıl daha götürüyordu. Sabahları Taehyung şüphelenmesin diye işe her şey normalmiş gibi gidip, akşama kadar sahte başka bir operasyonda çalışırken, akşam kendi evinde golf kulübü planını detaylandırıyordu Taemin'le beraber. Vücudu artık çok yorulmuştu.
Kulübün her yerine kameralar döşemeyi başarmıştı, çalışanların birçoğunu da değiştirmiş, polislere çevirmişti, ama Jeon Çetesi bir türlü harekete geçmiyordu.
Taehyung'un mesajlarından da elle tutulur hiçbir bilgi alamaz olmuştu, çünkü beta bir daha hiç bilgisayarını açık bırakmamış, Jimin'i de evine almamıştı. Telefon mesajlarında ise kesinlikle hiçbir iletişimi yoktu çeteyle.
Betanın ortaya çıktığını fark etmiş olabileceği gerçeği Jimin'i yiyip bitiriyordu. Belki de bu yüzden çete sessizdi. Polisin de golf kulübünden haberi olduğunu biliyorlardı. O yüzden harekete geçmiyorlardı.
Taehyung'u şüphelendirmemek için elinden geleni yapsa da, betanın bakışlarında bir uzaklık hissedebiliyordu. Çünkü ne kadar uğraşsa da artık samimiyeti yok olmuştu ve Taehyung da bunu hissetmişti büyük ihtimalle.
Bütün gününü sahte operasyonla heba ettiğinden dolayı, gerçek planına da vakti az kalıyordu. Jimin, gerçekten çok yorulmuştu.
Bu sessiz ve tehlikeli bekleyiş, bütün vücudunu gerginlikle titretiyordu artık.
Ha bir de, kızgınlığı mevzusu çıkmıştı başına.
Jimin'in kızgınlığı da her eşi olmayan omega gibi, 3 ayda bir gelirdi, ancak şimdi bir ruh eşi olduğundan, Jimin endişeliydi. Çünkü kızgınlığının olması gereken zaman yaklaştıkça, vücudu O'nu arıyordu.
Yağmur kokusunu duymak, içine çekmek, yakınında tutmak isteyen ve gittiği her ortamda onu arayan omegasıyla baş etmek çok güçleşmeye başlamıştı.
Jungkook'un instagram hesabını yenileyip fotoğraf atmış mı diye bakmak, ona önceden gönderdiği küpeleri atamamış olmak, alfanın eski sex partnerlerinin görünüşlerine fazla takılmaya başlamak yaşadığı zorluklardan sadece birkaçıydı.
O yüzden bugün için kendine izin vermeye karar verdi. Çünkü kızgınlığının başlamasına ve kendini eve kapatmak zorunda kalmasına 1 gün vardı. Bugün dışarı çıkacaktı, ve kafa dağıtacaktı. Zaten planları tamamen yerli yerindeydi. Taemin'in de onun yokluğunda her şeyi tıkırında götürebileceğini biliyordu.
Üstüne dar siyah deri pantolonunu giyip, üstüne bir tişört geçirdi. Ardından siyah ama renkli taşlı deri ceketini de alıp dışarı çıktı. Gözlerinin üstüne hafif sim sürmüştü. Uzun zamandır kendini böyle görmemişti, en son Jungkook'un önünde dans ettiğinden beri yani.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Standing Next To You | Jikook
Fanfictionİlk omega baş dedektif Park Jimin, yıllardır ülkedeki en büyük suç örgütünün ünlü lideriyle sonunda denk gelir. Ne var ki ülkenin en büyük suçlusu onun ruh eşidir. omegaverse, uygunsuz içerik 19.12.23 jikook #1